Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs mies sanoi, että arvokkain asia mitä minulla on tarjota on seksi. Mitä mieltä?

Vierailija
01.09.2017 |

Juttelin mesessä yhden tuttavamiehen kanssa ja kerroin, että olen sinkkuna. Hän sanoi jotenkin näin, että "arvokkain asia jota sinulla on antaa on seksi joten ole hyvä siinä." Tuli sellainen kuva, että minulla ei ihmisenä ja persoonana ole mitään arvoa. Mitä ajattelisit jos joku sanoisi sinulle noin? Vitsaili myös jotain, että tietty voisit varastaa miehen joltain, mutta ainoa syy miksi joku lähtisi suhteesta olisi seksi. Tuli jotenkin hämmentynyt ja loukkaantunut olo, kun tosissaan keskustelin siitä että olisi mukava löytää ihan kumppani. Ilmeisesti olen siis joku seksilelu??

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kai oikeasti ole vielä tuon kanssa tekemisissä?

Vierailija
42/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset neuvoo miehen biologiaa. Lopettakaa itse menkat. Terv mies.

Niin, että ihan olet viettiesi vietävissä, koska mies. Mitään et voi, kun muna vie niin sinä vikiset perässä. Voi teitä miehet, säälittää.

Niin, että ihan olet viettiesi vietävissä, koska nainen. Mitään et voi, kun miehen raha ja status vie niin sinä vikiset perässä. Voi teitä naiset, säälittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, seksillä saa varmasti mitä haluaa, sillä miehet ovat tyhmiä. Kun viettelet presidentin, pääset päättämään maan asioista - tottahan se on. Mutta toivottavasti suurin osa naisista ei ole kiinnostunut myymään itseään helpon elämän toivossa vaan hakeutumaan itse sinne presidentin paikalle.

Vierailija
44/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että alennun tähän vastaamaan jo nyt..

Samalla logiikalla voit sanoa, että "arvokkain asia" mitä miehellä on tarjota sinulle on hänen munansa. Toimiikohan se edes, eli tekeekö sillä mitään?

ANTEEKSI MIEHET!!!! Todella julmasti sanottu :(

Sinänsä ei kovinkaan arvokasta, mutta kuuntelin eilen nelisen tuntia itkukiukuttelua kun nainen ei saanut uutta puhelintaan asennettua käyttökuntoon. Lopulta kyllästyin ja hommaan meni 30 min, ehkä "tyhjistä" olisi vienyt 45 min.

Jos noin pienestä menee sormi suuhun itkuragen kera keskimääräisellä naisella, taitaa olla miehellä vähän enemmänkin annettavaa kuin kulli...

Turha edes välistä kotihommista tms, täällä ne hoituvat vähintään samalla tasolla kuin naisen tekemänä.

Vierailija
45/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla voit sanoa, että "arvokkain asia" mitä miehellä on tarjota sinulle on hänen munansa. Toimiikohan se edes, eli tekeekö sillä mitään?

Sinänsä ei kovinkaan arvokasta, mutta kuuntelin eilen nelisen tuntia itkukiukuttelua kun nainen ei saanut uutta puhelintaan asennettua käyttökuntoon. Lopulta kyllästyin ja hommaan meni 30 min, ehkä "tyhjistä" olisi vienyt 45 min.

Jos noin pienestä menee sormi suuhun itkuragen kera keskimääräisellä naisella, taitaa olla miehellä vähän enemmänkin annettavaa kuin kulli...

Turha edes välistä kotihommista tms, täällä ne hoituvat vähintään samalla tasolla kuin naisen tekemänä.

Parasta, mitä suhteensa eteen voi antaa - ja samalla sen elinehto - on kumppanin kunnioitus. Ilman sitä rakkaus kuolee, jos sitä on koskaan ollutkaan. Ollaanko teillä jo siinä pisteessä, kun jätät omasi pulaan tuntikausiksi, vaikka olisit osannut auttaa? (Huom! Toimii molempiin suuntiin.)

Vierailija
46/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on itkukiukusteleva vaimo, kaikki naiset eivät itkukiukustele.

Meillä kännykän saa nopeimmin käyttökuntoon teinin avustuksella, jos ei itse tai mies jaksa säätää. Tosin hyvillä käyttöohjeilla pääsee jo pitkälle 🙄

Pienimmillään on riittänyt SIM kortin paikalleen laitto 😂

Vierailija
47/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun saitte tehtyä kännykänasetukset kuntoon. Ja kuulostaa siltä, että kotihommiinkin osallistut. Minä pyytäisin, olen sinkku itse, kotitöissä pientä apua, kuten vaikka hän voisi kerran kuukauteen imuroida asunnon, täyttää tiskikonetta, jopa pestä käsin tiskejä välillä, hoitaa omia pyykkejään eli osaa käyttää pesukonetta ja viedä roskia välillä ulos. Kaveripiirissä on esimerkkejä missä mies ei tee mitään, kun ei osaa eikä ole opetettu. Silloin naiselle jää mielestäni liian suuri vastuu kodista ja sen viihtyvyydestä, kun molemmat ovat vielä töissä. 

Kiva, kun Sinä osallistut kotitöihinkin.

Vierailija
48/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin mesessä yhden tuttavamiehen kanssa ja kerroin, että olen sinkkuna. Hän sanoi jotenkin näin, että "arvokkain asia jota sinulla on antaa on seksi joten ole hyvä siinä." Tuli sellainen kuva, että minulla ei ihmisenä ja persoonana ole mitään arvoa. Mitä ajattelisit jos joku sanoisi sinulle noin? Vitsaili myös jotain, että tietty voisit varastaa miehen joltain, mutta ainoa syy miksi joku lähtisi suhteesta olisi seksi. Tuli jotenkin hämmentynyt ja loukkaantunut olo, kun tosissaan keskustelin siitä että olisi mukava löytää ihan kumppani. Ilmeisesti olen siis joku seksilelu??

Sun olisi pitänyt pikemmin olla vihainen ja lakata olemasta tuttava tuollaisen ihmisen kanssa, joka näkee naiset vain seksihyödykkeinä. Kai ymmärrät että se oli ihan p***kaa.

Vierailija
49/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ääliö, joka ei näe naisessa mitään muuta kuin mahdollisuuden saada tältä seksiä. Miksi yleensä olet tekemisissä tuollaisten kanssa?

Missä niitä miehiä on jotka arvostavat naisessa jotain muuta?

Mitä muuta arvostettavaa naisessa on, mitä mies ei jo saa ystäväpiiristään?

Vierailija
50/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ääliö, joka ei näe naisessa mitään muuta kuin mahdollisuuden saada tältä seksiä. Miksi yleensä olet tekemisissä tuollaisten kanssa?

Sinulla on samanlainen aivovaje , aloittajan kanssa. Jos vonkaa seksiä, silloin ei saa kertoa totuuksia, vain valheita.

Tosin sekin toimii, voit löytää valehtelijan tai itsesi tasolla olevan miehen. JA molemilla voi olla lom.... eiko sydän kohdallaan.

Vierailija
51/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munalla on ylitarjontaa, se ei toimi tässä. Miehellä ehkä raha, valta tai status voisivat olla vastaavia.

Oikein, pitää verrata sitä, mitä toinen osapuoli eniten todellisuudessa arvostaa toisessa.

Minulla älykkyys, mutta sitä on erittäin harvalla, testauksen mukaan 90% kaikista liian vähän. 

Vierailija
52/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kylmiä ja laskelmoivia eukkojakin tullut nähtyä jotka kiristävät pillulla mutta eivät onnistuneet siinä pelissä kohdallani ja jäivät rannalle ruikuttamaan kun kuvittelivat ettei mies huomaa mitä peliä pelaavat.

Nämä ovat juuri niitä golddiggeritä ja muussa hyötymistarkoituksessa olevia tapauksia jotka pitäisi jokaisen miehen kohdata joskus elämässään niin ymmärtäisi ettei kaikki aina ole sitä miltä näyttää.

Jos mulkku tässäkin kohtaa vielä "ajattelee" niin huonosti käy.

Vierailija
53/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo harmi jos todella ei ole muuta tarjottavaa parisuhteeseen kuin kehonsa. Mitä en kyllä todellisuudessa usko.

Seksi ei ole sama asia kuin keho. Siihen tarvitaan paljon muutakin, pääkopan sisältöä, luonnetta, viitseliäisyyttä, ahkeruutta, kekseliäisyyttä, empatiaa jne jne.

Vierailija
54/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lauseen tarkoitus on Ap:n halveeraaminen vain.Itse en oli noin huonokäytöksinen miehen kanssa missään tekemisissä,kun sivistys puuttuu häneltä.Taitaa mies olla joku kouluttamaton tollo vätys.Ainakin tuon lauseen laadusta voi hänestä heti niin päätellä.

Vierailija
55/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mies yritti nyt vaan tökerösti esittää jotain miehistä viisautta.

Toisaalta, näissä hänen sanomisissaan on kyllä ihan aitoa viisauttakin. Miehelle seksi on tärkeämpää kuin mikään muu. Aidosti seksuaalinen nainen on miehelle vastustamaton. Aidosti seksistä nauttiva nainen saa kenet haluaa...

Aidosti seksistä nauttiva nainenhan on miehelle vaarallinen!sellaisessa ei myöskään ole miehelle vaimoainesta.Sehän voi karata joka hetki toisen matkaan.Vaimot ja sinkkunaiset on kaksi eri luokkaa.

Ei se siitä seksin nauttimisesta ole kiinni, vaan siitä kohdistaako nainen halunsa yhteen mieheen pitkälle aikavälille, vai alati vaihtuviin miehiin.

Vierailija
56/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi.Seksillä ei saa rakkautta ja rakastan vain vaimoani.

Toisaalta, ilman seksiä ei ole rakkauttakaan.

Vierailija
57/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa tuo mitä mies sanoin. "Arvokkain asia mitä sinulla on tarjota on seksi." Siis seksi on arvokkain, mutta ei se tarkota ettei sinulla olisi montaa muutakin arvokasta asiaa tarjottavana. Seksi vain on arvokkain. Ei tuosta kannata millään muotoa loukkaantua, ole iloinen että sinulla on arvokkaita asioita tarjottavana, niin löydät kyllä kumppanin. :)

Taitava ja halukas nainen on sellainen yhdistelmä että arvoa on vaikea mitata. Ikä on tainut vaan iskeä haluihin? Eikä tässä haittaa arvon romahtaminen. Ihan itseä kosvevasta syystä ottaa päähän. Kumpaakin päähän.

Vierailija
58/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta arvostettavaa naisessa on, mitä mies ei jo saa ystäväpiiristään?

Miksi se, että ystävillä on hyviä ominaisuuksia, tarkoittaisi sitä, että niitä ei arvosteta kumppanissa? Jos minä arvostaisin/ vaatisin ystäviltä lojaaliutta, ystävyyttä jne, miksi ihmeessä en vaatisi niitä myös kumppanilta, vaan sukupuolielin korvaisi kaikki sietämättömät ominaisuudet? 

Vierailija
59/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten tarjoat sitä seksiä, etkä uikuta ja ruikuta. Elämä on.

Miksi sitä pitäisi tarjota? Etenkään sellaiselle jolle on vain seksilelu?

Vierailija
60/99 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin tuon viestin vain siten, että tämä mies on totaalisesti frindzonella. En minä ainakaan osaisi ajatella parisuhdemielessä tyyppiä, joka antaa neuvoja pariutumiseen, koska ihan ilmiselvästi häntäkään ei kiinnosta. Olivat ne neuvot sitten ihan mitä tahansa. Eli turha vaivata päätään tuolla.