Eräs mies sanoi, että arvokkain asia mitä minulla on tarjota on seksi. Mitä mieltä?
Juttelin mesessä yhden tuttavamiehen kanssa ja kerroin, että olen sinkkuna. Hän sanoi jotenkin näin, että "arvokkain asia jota sinulla on antaa on seksi joten ole hyvä siinä." Tuli sellainen kuva, että minulla ei ihmisenä ja persoonana ole mitään arvoa. Mitä ajattelisit jos joku sanoisi sinulle noin? Vitsaili myös jotain, että tietty voisit varastaa miehen joltain, mutta ainoa syy miksi joku lähtisi suhteesta olisi seksi. Tuli jotenkin hämmentynyt ja loukkaantunut olo, kun tosissaan keskustelin siitä että olisi mukava löytää ihan kumppani. Ilmeisesti olen siis joku seksilelu??
Kommentit (99)
Yksinkertainen mies, jolle muut ihmiset ovat yksiulotteisia. Ilmeisesti hän näkee ihmiset fyysisinä olentoina, joilla on vain tarjota jotain fyysistä.
Itse lopettaisin yhteydenpidon tai olisin näpäyttänyt ukkoa tyyliin samalla tavalla kuin hän oli puhunut sinulle, (vaikka se onkin lapsellista) jotta tajuaisi tököytensä. Esimerkiksi; "arvokkain asia, joka sinulla on tarjota, on munasi. Sen on parempi olla iso, paksu ja kova."
Kyllä sitä kyllästyy mieskin seksiin saman naisen kanssa,täytyy saada vaihtelua!siksi on kiva käyttää irtonumeroita ja satunnaista vakipanoa jonka voi vaihtaa taas kun siihen kyllästyy.Sinkkunaisen paras anti on ainoastaan seksi,sitä tämä mies tarkoitti.
Naiset neuvoo miehen biologiaa. Lopettakaa itse menkat. Terv mies.
En hetkeäkään usko että aloittaja olisi nainen. Kyseessä on ulin uusin trolliyritys.
No sitten tarjoat sitä seksiä, etkä uikuta ja ruikuta. Elämä on.
Joko tosiaan kyseessä nuori yksoikoinen mies tai sitten lentojätkä, en huolisi lähelleni tuota ukkoa, tuo lause kertoi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Huuh, taas yksi syy piiiiitkään listaani, miksi vihaan kaikkia miehiä... jestas mitä idiootteja, onneksi yksikään mies ei minulta koskaan seksiä saa.
Huoh.
Jos leidit luulevat että alle kolmekymppinen mies kiinnostuu mistään muusta kuin mahdollisuudesta saada pillua, niin pahasti olette hakoteillä. Sen saamiseksi tehdään kaikki mahdollinen näytellen/olemalla jotain mitä ei oikeasti ole, tarvittaessa kieritään kuin koira maassa...
Vierailija kirjoitti:
Naisten on seksin(kin) suhteen helppo huudella. Ensinnäkin saavat sitä sormia napsauttamalla, ja toiseksi naisilla on tutkitusti pienempi seksuaalinen vietti kuin miehillä.
Anteeksi, että alennun tähän vastaamaan jo nyt..
Samalla logiikalla voit sanoa, että "arvokkain asia" mitä miehellä on tarjota sinulle on hänen munansa. Toimiikohan se edes, eli tekeekö sillä mitään?
ANTEEKSI MIEHET!!!! Todella julmasti sanottu :(
Joo, että tärkeintä naisessa on p * * * u ja jos sitä kantava teline on edes sinne päin, niin luuhatkoon telinekin nurkissa.
Ei kiitos.
Kaffepulla kirjoitti:
Mies yritti nyt vaan tökerösti esittää jotain miehistä viisautta.
Toisaalta, näissä hänen sanomisissaan on kyllä ihan aitoa viisauttakin. Miehelle seksi on tärkeämpää kuin mikään muu. Aidosti seksuaalinen nainen on miehelle vastustamaton. Aidosti seksistä nauttiva nainen saa kenet haluaa...
Kaffepulla ei tiedä seksuaalisuudestakaan mitään. Yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla voit sanoa, että "arvokkain asia" mitä miehellä on tarjota sinulle on hänen munansa. Toimiikohan se edes, eli tekeekö sillä mitään?
häpeäisit! Ei miehelle noin puhuta. Vaikka olisi mikä idiootti kyseessä, silloin ollaan vain hiljaa ja vaivihkaa vaihdetaan sivistyneempään seuraan
Moukka olet naiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Munalla on ylitarjontaa, se ei toimi tässä. Miehellä ehkä raha, valta tai status voisivat olla vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munalla on ylitarjontaa, se ei toimi tässä. Miehellä ehkä raha, valta tai status voisivat olla vastaavia.
Ihan sama, mua ällöttää itseäni että yritän keksiä miehistä jotain pahaa sanottavaa. Menen tästä pois olemaan positiivisempi.
Arvokkainta mitä tuo mies voi tarjota sinulle on pitää turpansa kiinni 😊
Ääliömiehistä saa päänsäryn.😨
Vierailija kirjoitti:
Niin, että ihan olet viettiesi vietävissä, koska mies. Mitään et voi, kun muna vie niin sinä vikiset perässä. Voi teitä miehet, säälittää.
Mites täällä nyt tällä tavalla taas esitetetään vihapuhetta miestä kohtaan? Ei se ole mikään synti, jos ihmistä kiinnostaa parisuhteessa kaikista eniten seksi. Jokaisella on preferenssinsä.
Samalla tavalla monia naisia taas kiinnostaa miehissä raha ja status. Yhtä lailla senkin voi halutessaan kokea pinnallisena ja loukkaavana.
Vierailija kirjoitti:
Arvokkainta mitä tuo mies voi tarjota sinulle on pitää turpansa kiinni 😊
Ääliömiehistä saa päänsäryn.😨
Näin just. Ite oisin lähtenyt aika nopeasti takavasemmalle.
Nää on näitä jotka 20 v. Pitää kavereita ykkösenä, sitten ne kaverit alkaakin vakiintua ja näille sinkuille tulee kiire löytää joku vaan rako. 40 v. Ollaan sit katkeria pirttihirmun puolisoita. Ei se ollutkaan riittävä kriteeri et saa panna heti helpolla.
Puhdasta biologiaa. Kun on endin saatu seksiä, sen jälkeen voidaan tehdä muuta.