Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä ei tunnu miltään, olen 31v. Käykö sitä vain iän myötä näin?

Vierailija
01.09.2017 |

Elämä on jo jonkin aikaa ollu täysin turtaa, kaikki on koko ajan hyvin ja mikään ei tunnu miltään eikä mikään pahemmin kiinnosta. Kun ottaa muutaman annoksen vinettoa alkaa värit elämään palailla, ihan kuin nuorempana. Tämmöstäkö tämä tulee olemaan? Tasaisen harmaata mielettömyyttä johon vain alkoholi auttaa? En haluaisi alkoholin kanssa alkaa läträämään, mutta toisaalta, saanko muka jonkin palkinnon jos en läträä? Mukavamalta elämä tuntuu pikku maistissa. Mielekkäämmältä. Samasta tilanteesta ulospäässeitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske alkoholiin. Ryhdy ulkoilemaan, harrasta tosissaan kestävyysurheilua JA sitten myös jotain missä on kunnolla vauhtia, esim. alamäkipyöräilyä tms. hiukan riskikästä.

Itse huomasin olevani aika syvällä samassa suossa kun tajusin että pitkälti ainoat hetket vuosiin kun olen tuntenut olevani elossa oli se kun kävin hammaslääkärissä porattavana vähän isommin. Ilman puudutusta tietysti, kova kipu siitä poraamisesta sai aikaan elossa olon tunteen ja diggasin siitä.

Kuitenkin parempi hakea sävärit muusta kuin aineista tai kivusta.

Vierailija
2/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapsia. Auttaa tuohon harmaan mielettömyyden tunteeseen ainakin joksikin aikaa. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v ja sama juttu. Tosin omen masentunut. Ulkoilen ja liikun, ei enää auta. Vain alkoholi saa hetkeksi ilon palaamaan. Tosiaankin vain siksi pieneksi hetkeksi.

Vierailija
4/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäni alkoi juurikin 31-vuotiaana.

Vierailija
5/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta. Terveisin 52 jolle elämä tuntuu aivan hyvältä.

Alkoholin kanssa läträäminen saa harmauden tuntumaan vieläkin harmaammalta sen jälkeen. Itse olin 30 tienoilla masentunut ja tuntui pikemminkin mustuudelta koko elämä, mutta jostain syystä selvisin siitä

Vierailija
6/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä ainakaan kiinni. Alkoholilla saat ongelmasi pahennettua.