Eräs mies sanoi, että arvokkain asia mitä minulla on tarjota on seksi. Mitä mieltä?
Juttelin mesessä yhden tuttavamiehen kanssa ja kerroin, että olen sinkkuna. Hän sanoi jotenkin näin, että "arvokkain asia jota sinulla on antaa on seksi joten ole hyvä siinä." Tuli sellainen kuva, että minulla ei ihmisenä ja persoonana ole mitään arvoa. Mitä ajattelisit jos joku sanoisi sinulle noin? Vitsaili myös jotain, että tietty voisit varastaa miehen joltain, mutta ainoa syy miksi joku lähtisi suhteesta olisi seksi. Tuli jotenkin hämmentynyt ja loukkaantunut olo, kun tosissaan keskustelin siitä että olisi mukava löytää ihan kumppani. Ilmeisesti olen siis joku seksilelu??
Kommentit (99)
Muodostaisiko ihmiset parisuhteita ilman seksiä? Eikö ne sitten olisi vain ystävyyssuhteita?
Mies on ääliö, joka ei näe naisessa mitään muuta kuin mahdollisuuden saada tältä seksiä. Miksi yleensä olet tekemisissä tuollaisten kanssa?
Oli varmaan aika nuori mies vielä.
Tai teini-aivot.
Jos ei ole seksiä ei ole suhdettakaan,niin se vaan on.
Kaffepulla kirjoitti ihan hyvin.
Huomaa tuo mitä mies sanoin. "Arvokkain asia mitä sinulla on tarjota on seksi." Siis seksi on arvokkain, mutta ei se tarkota ettei sinulla olisi montaa muutakin arvokasta asiaa tarjottavana. Seksi vain on arvokkain. Ei tuosta kannata millään muotoa loukkaantua, ole iloinen että sinulla on arvokkaita asioita tarjottavana, niin löydät kyllä kumppanin. :)
Kaffepulla kirjoitti:
Mies yritti nyt vaan tökerösti esittää jotain miehistä viisautta.
Toisaalta, näissä hänen sanomisissaan on kyllä ihan aitoa viisauttakin. Miehelle seksi on tärkeämpää kuin mikään muu. Aidosti seksuaalinen nainen on miehelle vastustamaton. Aidosti seksistä nauttiva nainen saa kenet haluaa...
Valitettavasti on myös miehiä joita ei seksi kiinnosta.
T. Ex-vonkaaja
Vierailija kirjoitti:
Mies on ääliö, joka ei näe naisessa mitään muuta kuin mahdollisuuden saada tältä seksiä. Miksi yleensä olet tekemisissä tuollaisten kanssa?
Missä niitä miehiä on jotka arvostavat naisessa jotain muuta?
Onhan tuo harmi jos todella ei ole muuta tarjottavaa parisuhteeseen kuin kehonsa. Mitä en kyllä todellisuudessa usko.
Naisena vielä toimii jotenkuten, mutta jos miehellä ei olisi muuta tarjottavaa jäisi parisuhde lopullisesti haaveeksi. Pitää olla muutakin. Hyvä keskustelukumppani, unelmia ja ajatuksia.
Mikä tekee sinusta erityisen ja miksi unelmiesi mies haluaa viettää aikaa kanssasi? Sitä voi pohtia.
Kertoo miehen ajatusmaailmasta ja arvoista, kannattaa miettiä sopiiko yhteen sun arvojesi kanssa, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä meillä on nukkumassa yksi. Ottaisin kyllä mielelläni enemmän seksiä, kun nyt siitä oli puhe, mutta en sillä hinnalla, että mies on törppö. Itse asiassa molemmat aviomiehet ovat olleet sellaisia, jotka arvostavat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa katkaista suhteet ihan kaikkiun miehiin, kyseinen kaveri oli sentään rehellinen :D tervetuloa todellisuuteen.
Totuus sattuu. Onhan tuollaisia miehiä oikeasti paljon joille asia todellakin on näin. Toki on myös toisenlaisia miehiä. Ei tuosta silti kannata loukkaantua. Onhan paljon naisia, varsinkin iän ja kokemuksen opettamia, jotka varmasti ajattelevat, että miehellä ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin raha, muuta omaisuutta ja omaan lähtökohtaan verrattuna kohonnutta statusta. Eikä moni edustusvaimo noita asioita millään lailla häpeä. Se, että onko nämä lifestylet tai näkemykset sitten jotenkin moraalisesti hyväksyttäviä tai ihmismäisiä, onkin sitten kokonaan toinen juttu ja arvioinnin kohde.
Noinhan se normaalien vässyköiden tapauksessa onkin.
Minulla kun tuo seksin saanti ei ole ongelma, niin enemmän on alkanut kiinnostaa naisen kaikki muu panostus. Kaikki huomaavaiset lahjat ja vastaavat. Mitä kalliimpaa sen parempi.
Kuka tahansa osaa levittää jalkansa, mutta rahallinen panostus vasta osoittaa todellista rakkautta ;)
Kaffepulla kirjoitti:
Toisaalta, näissä hänen sanomisissaan on kyllä ihan aitoa viisauttakin. Miehelle seksi on tärkeämpää kuin mikään muu. Aidosti seksuaalinen nainen on miehelle vastustamaton. Aidosti seksistä nauttiva nainen saa kenet haluaa...
Aidosti seksistä nauttiva nainenhan on miehelle vaarallinen!sellaisessa ei myöskään ole miehelle vaimoainesta.Sehän voi karata joka hetki toisen matkaan.Vaimot ja sinkkunaiset on kaksi eri luokkaa.
Huuh, taas yksi syy piiiiitkään listaani, miksi vihaan kaikkia miehiä... jestas mitä idiootteja, onneksi yksikään mies ei minulta koskaan seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi.Seksillä ei saa rakkautta ja rakastan vain vaimoani.
Typerä kommentti mieheltä! Sanoo ja ajattelee varmasti samaa joka naisen kohdalla. Monen on varmasti vaikea uskoa tätä, mutta oikea rakkaus, hellyys ja välittäminen on muutakin kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi.Seksillä ei saa rakkautta ja rakastan vain vaimoani.
Mitä asioita rakastat vaimossasi?
Minusta tuo on tyhmästi sanottu ja jättäisi itselleni kolhon kuvan ihmisestä, jolle seksi on kaikki kaikessa ja minusta itsestäni ei olisi hänelle väliä. Pääasia, että joltain saa seksiä samapa tuo keneltä. Aivan sama kun sanoisin, että tärkeintä miehessä on hänen paksu lompakkonsa, tulisiko miehelle siinä tunne, että vau olen niin kovin tärkeä ihminen hänelle.
Seksiä voi tarjota kuka vaan, mutta minunlaistani toista ei ole olemassa. Siispä itse keskittyisin mieheen, joka haluaa juuri minut minuna, koska sellaista kuin minä hän ei saa keneltäkään muulta.
🇺🇦🇮🇱