Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö ei tullut kotiin.

Vierailija
01.09.2017 |

Tyttö täyttää pian 14 ja tähän mennessä on mennyt kaikki hyvin eli ei tarvitse aloittaa elämämkoulusta huutelua. Kotiin tulo aikana on ollut 20:00, mutta kun lähetin viestin 20:15 paikkeilla niin tyttö ilmoitti, että ei ole tulossa kotiin tänään tai vastaamassa viesteihin. Lähettelin viestejä ja yritin soittaa, mutta vastausta ei tosiaan vastaa. Puhelut katkaisee, joten ei ole vielä ainakaan mitään tapahtunut. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (221)

Vierailija
221/221 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä joutunut turvautumaan vastaavassa tapauksessa poliisiin. Homma vaan oli niin, että joo oli poikaystävän kanssa. Mutta kyseessä oli tyyppi, joka kayttää huumeita. Seura oli niin huonoa ja tyttö oli tavoittamattomissa liian kauan, joten vaihtoehtoa ei ollut. Enhän voinut olle vamra onko enää hengissä.

Toisin sanoen tein itse lastensuojeluilmoituksen, siitähän tuossa oli kyse. Oltiin tekemisissä sossujen kanssa kauankin, mikä oli hyvä asia tytön kannalta. Muut lapset ovat olleet kilttejä, eikä huostaanotosta edes puhuttu missään vaiheessa näiden tai tuon kadonneen tytön kohdalla.

En vaan voinut ottaa omalle tunnolleni, jos hän olisi löytynyt jostain kuolleena ja minä en olisi tehnyt mitään.

Lopeta lasubotti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan