Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Mites toi Petrin Puma-lippis? Suoraan jostain Rymättylästä! Terrrve!
Suvaitsevaisuus, rahan käyttö ja lapset - ne kolme asiaa, joista minä ja puolisoni ollaan tosi samoilla linjoilla, vaikka meissä kaikenlaisia eroavaisuuksiakin on. On muuten tärkeitä asioita.
Toi biisi mikä soi Marin ja Petrin kohdalla: Is it getting better, do you feel the same :D
No joo, en näe tota pariskuntana. Ihme paritus asiantuntijoilta! Ja mikä urpo toi Petri on: "olisin toivonut että Mari on enemmän samanlainen MINUN kanssani" tai jotain sinne päin. Petri siis haluaa itsensä naispuolisen kopion. Ei halua olla avoin tai tutustua toiseen jos se on erilainen.
Petri jotenkin tosi kuiva, sellainen vähän hajuton ja mauton. Toteaa asioita, mutta ei oikein mistään saa mitään irti. Mua nauratti se, kun keskustelivat kenet ottaisivat illalliselle ja viain lakonisesti totesi että "Setäni. Tosin hän on jo edesmennyt" tjsp :D Mari tarvitsisi mielestäni jonkun rohkeamman ja reippaamman miehen, joka ottaisi ohjat käsiin. En usko että pysyvät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mari on varmaan vihreiden äänestäjä, kun suuttui homo vitsistä.
Mäkin äänestän vihreitä, eikä oo mitään ongelmaa heittää gay-läppää, ihan jopa gay-kavereiden seurassa.
Joo mut pointti onkin se millon tollasta heittää. Oon itse homo ja heitän myös aika ronskia stereotyypista läppää välillä. Pitää tietää yleisö ja tilanne, koska ok. Petrin tilannetaju nolla.
Ei vaan Petri testas Maria, katsoi sitä sillä ilmeellä kun sanoi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hggfdh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyylä kirjoitti:
... Kukaan järkevä ei jätä koiraansa miehen/naisen takia...
Oletko ihan varma, että tällainen hierarkia on oman onnellisuuden näkökulmasta se kaikkein järkevin? Ymmärrän, että koira voi olla rakas. Joskus kuitenkin on valittava jopa lapsen ja puolison välillä, ja siinäkin kuviossa löytyy asiallisia vaihtoehtoja, jotka eivät tarpeettomasti haavoita ketään. Eikö ihmissuhdetta ole tosiaan mahdollista asettaa koirasuhteen edelle?
Kyllä se on kuule koira joka pysyy, ukko saa lähteä jos ei koiraani hyväksy tai tuu koirani kanssa toimeen. Sillon on jotain vikaa. Toivottavasti sulla ei ole koiraa eikä tuu ikinä olemaankaan.
Entäpä jos tapaisit elämäsi miehen ja hän tulisi allergiseksi koiralle. Heittäisitkö sittenkin miehen pihalle? Allergiallehan ei mitään voi ja se voi puhjeta myöhemmälläkin iällä. Minusta olisi todella outoa asettaa eläin toimivan parisuhteen edelle, vaikka ns. koiraihminen olenkin.
Kyllä, koirani olisi ja pysyisi. Sitten asuttas vaikka eri osoitteessa, mutta koira ei lähde mihinkään kenenkään takia.
Onnea vaan sinulle ja koirallesi yhteiseen tulevaisuuteen!
Kiitos! On mulla kyllä miäskin, viduttaako? =D Ukko kyllä tietää että jos allergia puskis päälle myöhemmin, nin koira ei lähde mihinkään sen takia, eikä se luojan kiitos ees haluais sitä.
Pahasti koira-allergisena voin kyllä sanoa, että miehes (jos sellaista nyt edes on) kyllä vaihtais mielipidettä allergisoiduttuaan. Ilmoittais sulle, että se on joko koira tai hän joka lähtee. Elämä jatkuvan aivastelun, nuhan, hengenahdistuksen, kutinan ja silmien vuotamisen (nämä siis vaikka on lääkitys) kanssa ei ole niin herkkua, että sitä jaksaisi vuositolkulla. Enkä voisi kyllä itsekään ketään vaatia kestämään moista koiran takia. En itsekään sitä jaksanut, vaan koirani lähti uuteen perheeseen kun elämä meni liian hankalaksi.
Ei siis kannata ruveta uhoamaan kun ei asiasta mitään tiedä tai ymmärrä.
Jos mun mies allergisoitus niin muuttais sitten muualle. Koira ei lähtisi eikä todellakaan lopetettaisi M I E H E N takia. Miehiä saa kyllä uusia jos tarve vaatii.
Mistä teitä hulluja koiranaisia oikein sikiää? Hankala löytää kumppaniakin, kun joutuu aina hylkäämään kun deittiprofiilista tai Tinderistä löytyy koira. Ja sitten monet näistä naisista valittavat, kun ei löydy miestä mistään. No ei kai, kun se toisen ihmisen paikka on korvattu sillä elukalla. Se nukkuu samassa sängyssä ja sille lässytetään kuin lapselle. Ei kai sitä sitten enää ihmistä tarvitsekaan?
Voi kuule, kyllä suurin osa tuntemistani miehistä tykkää ja rakastaa koiria ja koiramme tulevat keskenään hyvin juttuun. Ja juu kömpivät myös yöllä nukkuun viereen =) Päinvastoin kun on koira, niin on vientiä ollut tuplaten siihen verrattuna kun oli tauko ettei ollut koiraa =) Sellanen ihminen joka ei tykkää koirista, niin kertoo mulle aika paljon millanen on. Se on vähän sama, et otatko sellasen kumppanin joka rakastaa olla viikonloput ja lomat mökillä mettässä. Jos se on joku kaupunkilainen cityboy, niin eipä siinäkään paljon suhdetta rakennella. Ihan vaikka ei olis koiraakaan.
"Sellanen ihminen joka ei tykkää koirista, niin kertoo mulle aika paljon millanen on."
No kerro nyt kaikille, millainen? Kiintoisa ajatus, että kun on vaan eläin hihnan päässä, on tietynlainen.
EI TÄTÄ AIHETTA ENÄÄ TÄÄLLÄ! Perustakaa oma ketju, jos haluatte jatkaa. Täällä puhutaan ohjelmasta Ensitreffit alttarilla!
Miten hemmetissä nää on parittanut Petri 40v haluaa lapsia ja Mari 38v ei ilmeisesti halua lapsia? Ajattelivatko että nooh, ei tää nyt niin iso juttu ole ja kyllä se Mari (edelleen, 38v) mielensä muuttaa...
En ymmärrä mitä asiantuntijuutta tällaisessa on, jos ihan tavan tallaajakin huomaa että halun lapsia - en halua lapsia on aika no go.
Kohtauksessa jossa markus ja johanna keskusteli istuen muurilla, markus elehti ja puhui kuin uuno turhapuro! jotenkin samanlainen olemus muutenkin, siinä siistin ja huolitellun johannan rinnalla.
Petri ja Mari vaikuttavat pettyneiltä. Eikä mikään ihme. Kiva osallistua ohjelmaan, kun asiantuntijat valitsevat puolisoksi ihan erityylisen ihmisen 😓 Nuo asiat, jotka Mari mainitsi...
Onhan se vaikea tilattaessa sanoa please... Ärsytti, murmur...
Tätä kirjoitin aiemmin, kun Dunderfeltti höperöi jossain haastattelussa lapsista Marin ja Petrin kohdalla. Eli heidän unelmansa eroavat tässä ja Mari on ollut täysin avoin siitä. Ei se mieli vaan muutu, vaikka Dunderfeltti haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi Petrin Puma-lippis? Suoraan jostain Rymättylästä! Terrrve!
jep:D illallisella tyylikäs mutta muuten..
Mari on todella miellyttävän oloinen nainen.
Voihan sjutton: tähän asti näkemäni perusteella en usko, että kukaan pareista jatkaa, ainakaan pitkään :(
Vierailija kirjoitti:
En kestä, niin suuri myötähäpeä Petriä kohtaan. Miksi ihmeessä nuo kaksi on paritettu yhteen!?
Toi Mari nyt ennen on nolo.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sjutton: tähän asti näkemäni perusteella en usko, että kukaan pareista jatkaa, ainakaan pitkään :(
Eniten harmittaa Esa ja Alisa!
Kivaa, kun kaksi fiksua ihmistä on paritettu yhteen! Markus ja Johanna on hyvä pari.
En kestä, niin suuri myötähäpeä Petriä kohtaan. Miksi ihmeessä nuo kaksi on paritettu yhteen!?