Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Loukkaantuiko täällä samat tyypit sekä Esan vaatetuksesta että Petrin pilli-heitosta? :D
Vierailija kirjoitti:
hggfdh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyylä kirjoitti:
... Kukaan järkevä ei jätä koiraansa miehen/naisen takia...
Oletko ihan varma, että tällainen hierarkia on oman onnellisuuden näkökulmasta se kaikkein järkevin? Ymmärrän, että koira voi olla rakas. Joskus kuitenkin on valittava jopa lapsen ja puolison välillä, ja siinäkin kuviossa löytyy asiallisia vaihtoehtoja, jotka eivät tarpeettomasti haavoita ketään. Eikö ihmissuhdetta ole tosiaan mahdollista asettaa koirasuhteen edelle?
Kyllä se on kuule koira joka pysyy, ukko saa lähteä jos ei koiraani hyväksy tai tuu koirani kanssa toimeen. Sillon on jotain vikaa. Toivottavasti sulla ei ole koiraa eikä tuu ikinä olemaankaan.
Entäpä jos tapaisit elämäsi miehen ja hän tulisi allergiseksi koiralle. Heittäisitkö sittenkin miehen pihalle? Allergiallehan ei mitään voi ja se voi puhjeta myöhemmälläkin iällä. Minusta olisi todella outoa asettaa eläin toimivan parisuhteen edelle, vaikka ns. koiraihminen olenkin.
Kyllä, koirani olisi ja pysyisi. Sitten asuttas vaikka eri osoitteessa, mutta koira ei lähde mihinkään kenenkään takia.
Onnea vaan sinulle ja koirallesi yhteiseen tulevaisuuteen!
Kiitos! On mulla kyllä miäskin, viduttaako? =D Ukko kyllä tietää että jos allergia puskis päälle myöhemmin, nin koira ei lähde mihinkään sen takia, eikä se luojan kiitos ees haluais sitä.
Pahasti koira-allergisena voin kyllä sanoa, että miehes (jos sellaista nyt edes on) kyllä vaihtais mielipidettä allergisoiduttuaan. Ilmoittais sulle, että se on joko koira tai hän joka lähtee. Elämä jatkuvan aivastelun, nuhan, hengenahdistuksen, kutinan ja silmien vuotamisen (nämä siis vaikka on lääkitys) kanssa ei ole niin herkkua, että sitä jaksaisi vuositolkulla. Enkä voisi kyllä itsekään ketään vaatia kestämään moista koiran takia. En itsekään sitä jaksanut, vaan koirani lähti uuteen perheeseen kun elämä meni liian hankalaksi.
Ei siis kannata ruveta uhoamaan kun ei asiasta mitään tiedä tai ymmärrä.
Jos mun mies allergisoitus niin muuttais sitten muualle. Koira ei lähtisi eikä todellakaan lopetettaisi M I E H E N takia. Miehiä saa kyllä uusia jos tarve vaatii.
Mistä teitä hulluja koiranaisia oikein sikiää? Hankala löytää kumppaniakin, kun joutuu aina hylkäämään kun deittiprofiilista tai Tinderistä löytyy koira. Ja sitten monet näistä naisista valittavat, kun ei löydy miestä mistään. No ei kai, kun se toisen ihmisen paikka on korvattu sillä elukalla. Se nukkuu samassa sängyssä ja sille lässytetään kuin lapselle. Ei kai sitä sitten enää ihmistä tarvitsekaan?
Voi kuule, kyllä suurin osa tuntemistani miehistä tykkää ja rakastaa koiria ja koiramme tulevat keskenään hyvin juttuun. Ja juu kömpivät myös yöllä nukkuun viereen =) Päinvastoin kun on koira, niin on vientiä ollut tuplaten siihen verrattuna kun oli tauko ettei ollut koiraa =) Sellanen ihminen joka ei tykkää koirista, niin kertoo mulle aika paljon millanen on. Se on vähän sama, et otatko sellasen kumppanin joka rakastaa olla viikonloput ja lomat mökillä mettässä. Jos se on joku kaupunkilainen cityboy, niin eipä siinäkään paljon suhdetta rakennella. Ihan vaikka ei olis koiraakaan.
"Sellanen ihminen joka ei tykkää koirista, niin kertoo mulle aika paljon millanen on."
No kerro nyt kaikille, millainen? Kiintoisa ajatus, että kun on vaan eläin hihnan päässä, on tietynlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi aikuinen mies kertoa tommosia gay-vitsejä..
No huhhuh, jos tuo on vain läppä stereotypiasta, niin tottakai voi kertoa. Mun mies homokavereineen heittää vastaavaia useinkin. Lähtökohtaisesti närkästyminen on silkan tyhmyyden osoitus. Eri asia sitten jos Petri oikeasti on homokammoinen, eikä vitsaile stereotypiasta vaan stereotypian kohteesta oikeasti.
Nimenomaan näin. Usein nämä vitsailijat on huomattavasti ennakkoluulottomia oikeesti ku nämä takakireät "apua, miltä tämä nyt telkkarissa näyttää?!? Onko poliittisesti korrektia?!?" Vaikka varmasti naurais kaveriporukassa, jos joku stand Up-koomikko sanois. Ihmiset on tosi tekopyhiä ja miettii koko ajan mitä muut ajattelee yms.
Harmi, että tällä kaudella ei ole ketään floristia. Mahtaako tulla hokemia? Kuten ekan kauden löysä hirsi.
Vierailija kirjoitti:
Aliisa ja Mari ihmeen kärttyisiä.
Aliisa kärttyinen? Katsotaanko me samaa ohjelmaa?
M35
Aliisalla oli hiukan liian suuret kuvitelmat itsestään. On saanut hyvää kohtelua kauniiden kasvojensa ansiosta elämässään, onnistuneita valokuvia jne, mutta ei kuitenkaan ole persoonana mitenkään erikoinen. Ei varsinkaan millään tavalla Esaa parempi tai kulturellimpi. Pukeutuminen paljastaa Aliisan tavallisuuden, samoin tuo tumma markettihiusväri.
Mari sen sijaan - yllättävän tasokas! To del la tyylikäs ja sellainen miellyttävä käytökseltään.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos petri ja mari ois ollut normaaleilla treffeillä niin mari ei varmasti enää näkisi petriä uudestaan. Apua kuinka urpo läppä.
En usko että Petrikään haluaisi tavata nuivaa kotiopettajatarhenkistä Maria.
"Tästä pitää vielä keskustella" ja tympeä ilme päälle.
Markus on komea ilman silmälaseja
Vierailija kirjoitti:
Esa näytti nurinpäinlippiksessään aika poikaselta tyylikkään Aliisan rinnalla.
Mutta kaikilla hyvä asenne ainakin vielä liikkeelle lähtiessä.
Aliisalla on tappavan tylsät vaatteet. Lidlistäkin saa kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Ihana herrasmies Esa <3<3
Miksi kävelivät kivikossa, näytti lähinnä epämukavalta...
Ai, ai... Enää en ihmettele miksi Johanna on ollut niin kauan sinkkuna! Ekoina päivinä jo alkaa tollee jyrätä miestä. Tuo jyrämäisyys on yhdistävä tekijä kaikilla munkin tuntemilla ikisinkkunaisilla.
Siis mikä ***** tässä nyt on kun ei näytä viimeisten sivujen viesteistä kuin pari, ja välillä katoaa viimeiset sivut kokonaan.
Niin no se sama vika, uskomatonta kyllä, edelleen! Kauanko tämä on ollut? Yli vuoden?! Eikö näitä yhtään kiinnosta palstan toimivuus?
Vierailija kirjoitti:
Esa ottanut asiakseen nostella ja kanniskella tuota tuoretta vaimokettaan
Ihanaa, että Esa ottaa ohjat tuolla tavalla. Minä ainakin tykkäisin tuollaisesta miehisestä otteesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
johannalla oli vuittonia päällä, markuksella addun takki kierrätyskeskuksesta
Siis hä? Musta Markus oli liikenteessä aivan tyylikkäänä, ylättäen noista miehistä ehkä parhaannäkösenä. Adidaksen verkkatakki on kaukana juntista noin niinku vapaa-ajan käytössä. T. Hipsteriyteen kallellaan oleva nainen:)
Ehkä minua häiritsee siinä se, että olen nähnyt hipsteriyden nuorten aikuisten juttuna, ja Markus alkaa kolkutella keski-ikää.
Muuten osaan samaistua enemmän Markuksen diplomaattiseen tyyliin kuin Johannan puhutaan suorin sanoin -linjaan, koska ovat vasta niin vähän aikaa tunteneet toisensa, että itseni olisi ainakin vaikea olla tilanteessa vielä supersuora. Tulee niin herkästi väärinkäsityksiä, kun ei vielä tiedä, missä menee kummankin osapuolen käsitys huumorilla otettavista asioista, ominaisista sanavalinnoisa ja puhetavasta jne.
Miten tuo Markuksen sormus on noin uponnut sormeen? Ostettu vissiin liian pientä kokoa
Miten toi Markus on niin kuin komistunu viime jaksosta? Sädehtiikö hän nyt jotenkin kun on naimisissa vai mistä se tulee, että näyttääkin tosi paljon paremmalta kuin aikaisemmin?
Joo mut pointti onkin se millon tollasta heittää. Oon itse homo ja heitän myös aika ronskia stereotyypista läppää välillä. Pitää tietää yleisö ja tilanne, koska ok. Petrin tilannetaju nolla.