Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Siis onko muillakin hirveän laginen keskustelu? Ei lataa kommentteja vaikka kuinka päivittäisin sivua
Kaikki vaimot näyttää todella kauniilta!! :)
Mitä te valitatte Petristä ja Marista?! Jos nuo olis ollu jollain muulla kaudella, ni olis toinen ääni kellossa. Ihan peruspari. Ei voi tietää suuntaan eikä toiseen. Älkää vielä tuomitko.
Aliisan kaasolla ja Esalla taitaa olla vähän silmäpeliä, jaiks.
Enmä ainakaan olis pettyny esaan
Ei miettikää tota Aliisaa kun se on menny sanomaan Esalle että sä et nyt ihan säväyttäny! Se nainen on hullu! Me ei olla edes nähty sitä oikeesti ja meillä on vuoronumerot :D
Mun mielestä Aliisalta outoa ja epäkunnioittavaa heti mennä avautumaan, kun ei välittömästi "saanut sellaista tunnetta Esasta".
Aliisa ja Esa ❤❤ niistä niin tulee pari
Onko Helsingissä muka ollut noin aurinkoinen sää tänä kesänä?
Vai onko joukkoon leikattu aurinkoisia näkymiä Suomenlinnasta aikaisemmilta tuotantokausilta? :)
Ihme draamaqueen tuo Aliisa. Ja mitä sen kaaso ilmeilee kokoajan! Ärsyttäviä molemmat.
Voiku joku noista vetäis kunnon kännit.
Yllättäen Markus ja Johanna parhain pari. Ja ennakkosuosikit, ns. varmanakkipari Esa ja Aliisa jäykkinä. Esa sentäs yrittää. Mari ja Petri taitavat molemmat olla vähän rauhallisempaa ja pidättyväisempää sorttia, vaikea lukea fiiliksiä.
Johannalla ja Markuksellahan synkkaa!
Yksikään miehistä ei ole mun mieleen, mutta kaikki parit vaikuttavat sopivilta. Marin ja Petrin keskustelu tosin hiukan väkinäistä.
Mä tykkään Marista. Ja Johanna vaikuttaa koko ajan kivemmalta.
Ai Aliisa ja sen kaasot on tullu tänne kommentoimaan ja sensuroimaan...
En kestä kuinka söpöjä noi Markus ja Johanna on yhdessä. :)
Sori, mut nää on vähän tylsiä.
Ihanku toisilleen tuntemattomat työkaverit lounaalla.
Näkee että on naisten palsta kun jokainen vaimo on kaunis, uhkea ja loistava mutta jokaisessa miehessä on vikaa vaikka muille jakaa
Aliisan pisteet romahti silmissäni. Joo, varmaan on ristiriitaisia tunteita jokaisella, mutta osoittaa melkoista epäkypsyyttä murtua tuolla tavalla heti kättelyssä. No, en ole koskaan oikein ollut hyvä ailahtelevaisten ihmisten kanssa.