Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Jos Esan ja Aliisan suhde nyt loppuu, niin toivottavasti Esa ja se kakkoskauden Tanja tapaavat jossain EA-kekkereissä. Siinä olisi Esalle sopiva nainen, toimelias ja urheilullinen.
Mä en jotenkin näe, että Tanja voisi olla Esasta kiinnostunut. Esa sopisi tosiaan hyvin maajussi-ohjelmaan, kuten joku jo totesikin. Vaikkei nyt maajussi olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta pitäisi tehdä niin että kun ohjelma alkaa ja ihmiset lupautuvat5 viikkoon avoliitossa ja vikassa jaksossa vasta papin aamen.
Hyvä idea! "Ensitreffeillä kihloihin"
”Ensitreffeiltä alttarille?”
Ja nimenomaan kysymysmerkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, mitä itse tekisitte Aliisan tilanteessa? Sanoisitteko suoraan, että ei tule mitään ja jättäisitte seikkailupuistot ja kylpylät väliin niinkuin Mari? Vai esittäisittekö kiinnostunutta kaverillisesti?
Kertoisin fiiliksistäni puolisolle suoraan, mutta silloin kun kamerat eivät ole paikalla. Ehdottaisin, että ollaan kavereita kuvausten loppuun ja koetetaan auttaa kumpaakin antamaan positiivinen kuva itsestä, eli käytetään ohjelma-aika ikään kuin treffi-ilmoituksena. Seikkailupuistot ja kylpylät sun muut käytäisiin tietysti yhdessä, mutta puhtaan kaverillisesti vain. Mitään erityisempää draamailua ei tarvitsisi kameroille esittää, vaikka pyytäisivät.
Ykköskauden Pia ja se mäntsäläläismiehensä (en muista nimeä) taisivat tehdä suunnilleen noin.
Minä muistelen, että Pia ei olisi halunnut erota ollenkaan.
Onks nää kukaan enään yhdessä, olivat muikkelit kolmistaan lauantaina Apollossa, haku päällä kenties:)
kala kirjoitti:
Tanja seurustelee nykyään. Esalle jää luu käteen...taas.
Harmi kun Esa on niin takertuva, toivottavasti oppii jotain naisista Aliisalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta pitäisi tehdä niin että kun ohjelma alkaa ja ihmiset lupautuvat5 viikkoon avoliitossa ja vikassa jaksossa vasta papin aamen.
Tämä olisi monin verroin ystävällisempää osallistujia ajatellen. Nyt tulee sitten siviilistatukseksi eronnut, jos ei todellakaan onnistu. Kyllä kai kihlauksen voi mieltää jonkinlaiseksi sitoutumukseksi. Ja sarjan osallistujat kyllä tietävät, että sitoutumishaluista ja suurista toiveista huolimatta ero voi tulla kysymykseen jo viiden viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Onks nää kukaan enään yhdessä, olivat muikkelit kolmistaan lauantaina Apollossa, haku päällä kenties:)
Kyllä minäkin käyn tyttökamujen kanssa viihteellä, vaikka tukevasti oleniin ollut naimisissa vuosikausia :) Muitaki syitä käydä kuin se että olisi haku päällä
Minusta oli ihan hyvä, että Mari toi julkisesti esiin tunteitaan epäavioliitosta ja erosta. Kyllä hän tiesi, että tuo vaihtoehto on jopa todennäköisempi kuin onnistuminen, mutta saa se silti ottaa päähän. Kukaan aiemminhan ei ole kommentoinut tätä puolta ollenkaan, vaikka varmasti on harmittanut erota. Asia on ikään kuin lakaistu maton alle.
Ikävää että Suomessa ei voi täysi-ikäisen avioliittoa mitätöidä vaikkapa x ajan kuluessa. Mitätöinti ei ole mahdollista edes silloin, kun toinen on mukana uhattuna ja alistettuna. (Hesarin tuore juttu kertoo tästä)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Mari tilittää iltalehdessä, että on inhottavaa joutua käymään läpi avioeroprosessi, koska hän ei omasta mielestään ole edes ollut naimisissa.
Niinpä niin. Minä minä minä ja vielä kerran minä..
Täh? Tää kommentti meni ihan yli. Mikä ihmeen minäminäminä-juttu? Kai nyt avioeroprosessi saa harmittaa. Ärsyttäisi itseäkin. Juu, siitä huolimatta, että olisin touhuun lähtenyt - ihan siinä, missä ero aina on ärsyttävää. Etenkin tietysti tuollaisessa tapauksessa, kun kyseessä on ollut täysin vitsi ja tyhjä arpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä niitä Markuksen uusia vaatteita :D Niin huvittava näky kun vertaa aiempaan ja uusimmassa jaksossa ajelee pyörällä mustat pillifarkut jalassa ja nahkatakki päällä.. ja ne uudet lasit.. Mikä tarve Johannalla muuttaa toisen tyyliä niin paljon? Voi alussa toimiakin mutta en usko, että tuo Markuksen pillifarkkutyyli on tullut jäädäkseen..
Ravintolakohtauksessa Markuksella oli hyvännäköinen vaaleanpunainen kauluspaita, mutta mustat pillihousut jotenkin pistivät silmään. Markus näyttää hyvältä, tosin samalla stailatulta eikä siltä, että olisi itse valinnut tyylinsä.
Ainakaan perse sillä ei meinaa mahtua housuihin, minkä huomasi, kun lampsi siinä eteenpäin venereissun jälkeen.
Jaahas, 24 yläpeukkua tälle, vain 15 alapeukkua.
Miksi Markuksen perseestä saa sanoa noin, mutta sitä ei saa sanoa, että Johanna on ylipainoinen? Ketjun alkupäässä myös täysin estoitta mollattiin Markuksen suuta etovaksi.
Vähän nyt tasapuolisuutta, mammat!
En ole kyllä mamma, mutta olen tuon kommentin kirjoittaja. Olen kommentoinut myös Johannaa ylipainoiseksi. Helpottiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistava pikku koppi tuo Johannan kämppä, varmaan kuin pätsi kesäkuumalla kun ei ole edes parveketta. En ymmärrä miten ihmiset voi asua noin.
Hki, Espoo, Vantaa on myynnissä tällä hetkellä yli 700 alle 35 neliön asuntoa eli ihan on todellisuutta monelle ihmiselle.
Mutta kun tuo Johannan luukku on vamaan jotain 21m2.
Minulla on 37 neliötä, mutta paljon pienemmän näköinen kuin Johannan kämppä. Tässä on tulitikkulaatikon mallinen pohja (eli surkea).
No nyt jotain rajaa tuohon liioitteluun. Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, mutta onhan Johannan asunto nyt ihan silminnähden pikkuinen. Kun Markusta kuvattiin lakananvaihdossa, panin merkille että mahtuisi koskettamaan sen molempia laitoja kädet ojentaessaan. Käytävä ja vessakoppero max toiset 2m. Kokonaisuudessaan asunnon leveys varmaan 4m ja pituus 6m eli 24m2.
Hmm. Pointti kommentissani kai oli se, että mielestäni Johannan kämpän pienuus ei ole ollenkaan epätavallista tai silmiinpistävää, koska olivat neliöt mitä tahansa, niin ainakin oma kämppäni näyttää pienemmältä surkean pohjan takia. Ylipäänsä, en tosiaan tajua tätä ihmisten kämppädissausta. En tiedä, mihin liioitteluun viittaat.
Siis minkä molempia laitoja mahtuisi koskettamaan? Sängyn? No, niin tai näin, niin mitä väliä, onko 14 neliötä vai 104 neliötä.
Mitä pahaa siinä sitten on, että sanoo oman mielipiteensä? Itse en pystyisi tuollaisessa pikkuluukussa asumaan ja koen ahdistusta ajatuksesta, että se luukku vielä pitäisi jakaa käytännössä ventovieraan miehen kanssa. Tunnen myös monia, jotka pystyvät siihen ja niille se on vielä ihanteellinen ratkaisu. Meitä on moneen junaan ja joka mielipidettä ei pidä ottaa dissauksena!
Mun mielestäni siinä on pahaa ihmisten tyhmyys ja epärealistisuus, jos suoraan sanotaan. "Miten tuossa voi viihtyä", "ahdistava pikkuluukku" jne.
Entä jos ottaisit tuon "miten tuossa voi viihtyä" -kysymyksen ihan vain kysymyksenä? Eli joku haluaa tietää, miten tuonkokoisessa asunnossa voi viihtyä. Haluaa tutustua pienessä asunnossa asuvan ihmisen ajatus- ja kokemusmaailmaan, mutta ehkä vain ilmaisee tämän halunsa väärin, eli suorana kysymyksenä ilman mitään kiertelyjä ja kaarteluja?
Mielestäni kysymys on silti typerä, sillä pikkukämpissä ei tosiaan välttämättä viihdy, vaan elämän suomista realiteeteista johtuen sellaisessa voi joutua silti asumaan. Sitten koitetaan vain elää siinä jotenkin eikä haikailla jotain viihdyttävää prinsessaelämää. Tärkeintä asunnossa on kuitenkin se, että on ylipäänsä paikka, jossa voi nukkua.
Tässä ohjelmassa mielestäni kaudella kuin kaudella ihmisillä on ollut keskimäärin hienomman näköisiä kämppiä kuin omilla tutuilla, olivat sitten pieniä tai isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä niitä Markuksen uusia vaatteita :D Niin huvittava näky kun vertaa aiempaan ja uusimmassa jaksossa ajelee pyörällä mustat pillifarkut jalassa ja nahkatakki päällä.. ja ne uudet lasit.. Mikä tarve Johannalla muuttaa toisen tyyliä niin paljon? Voi alussa toimiakin mutta en usko, että tuo Markuksen pillifarkkutyyli on tullut jäädäkseen..
Ravintolakohtauksessa Markuksella oli hyvännäköinen vaaleanpunainen kauluspaita, mutta mustat pillihousut jotenkin pistivät silmään. Markus näyttää hyvältä, tosin samalla stailatulta eikä siltä, että olisi itse valinnut tyylinsä.
Ainakaan perse sillä ei meinaa mahtua housuihin, minkä huomasi, kun lampsi siinä eteenpäin venereissun jälkeen.
Miksi Markuksen perseestä saa sanoa noin, mutta sitä ei saa sanoa, että Johanna on ylipainoinen? Ketjun alkupäässä myös täysin estoitta mollattiin Markuksen suuta etovaksi.
Jostain syystä joku M:n peräpään arvostelu on niin törkeetä etten halua edes alapeukuttaa sitä( en siis antaa huomiota kommentille). Johannaa koskevia tympeitä ulkonäkökommentteja taas olen alapeukuttanut. Logiikka tämäkin.
Ja sitten taas kun Esa puhuu hyvistä näkymistä Aliisalle viitaten toisen takamukseen, niin täällä jengi on ihan innoissaan ja alanuolettaa innoissaan, kun joku pitää kommenttia mauttomana. Logiikka tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän olisi tällöin jo lupaus avioliitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannako tyylikäs niissä rwsufarkuissaan? Sellaiset sopisivat 15-vuotiaalle, jos hänellekään..
Minä tykkään Johannan tyylistä. Hän on muodikas, sanokoon ihmiset mitä hyvänsä.
Muodikas ja tyylikäs ovat eri asioita. Oikeasti tyylikäs ei ryntää jokaisen muotivirtauksen perään vain koska se on muotia, vaan valitsee vaatteet, jotka sopivat juuri itselle.
Paksujalkaisena itse ajattelen toisinaan, että olisi kyllä kätevää, jos polvien kohdalla olisi reikä niin ei muodostuisi polvipusseja, mutta en siltikään osta risapolvihousuja koska eivät tosiaankaan sopisi tyyliini.
Johanna ymmärtää hyvin, mikä on tyylikkään ja muodikkaan ero. Hän onnistuu olemaan molempia.
No revityt farkut ja Louis Vuittonin monogrammikuosi eivät ole enää muodissa, tyylikkyydestäkin voi olla monta mieltä...
Ei ehkä täällä peräkylä-Suomessa, mutta maailmalla Louis Vuittonin monogrammikuosi on aina muodissa.
Ihme ettei näistä ole mitään juoruja, siis nykytilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä joku M:n peräpään arvostelu on niin törkeetä etten halua edes alapeukuttaa sitä( en siis antaa huomiota kommentille). Johannaa koskevia tympeitä ulkonäkökommentteja taas olen alapeukuttanut. Logiikka tämäkin.
Ja sitten taas kun Esa puhuu hyvistä näkymistä Aliisalle viitaten toisen takamukseen, niin täällä jengi on ihan innoissaan ja alanuolettaa innoissaan, kun joku pitää kommenttia mauttomana. Logiikka tämäkin.
Kertoisitko vielä, missä maailmassa puolison positiivinen kommentti pakaroista on verrattavissa tuntemattomien ihmisten ikävänsävyiseen kommentointiin tv-ohjelman osallistujan pakaroista.
Markus ja Johanna ovat ainakin vielä yhdessä.
Marin kommentti pistää taas miettimään motiiveja. Eikö ihan oikeasti ole ymmärtänyt mikä tässä formaatissa on tavoite? Se, ettei ole tuntenut olleensa aviossa ei yhtään vähemmäksi sitä totuutta tee, että ovat Petrin kanssa virallisesti menneet naimisiin. Ja eroprosessi samanlailla silloin läpi käydään kuin "normielämän" liiton purkautuessa.
Se taas on toinen juttu kannattaako edes hakeutua tuollaiseen leikkiin lähteä jollei oikeasti ole siihen valmis ja halukas, siellä vastassa kun todennäköisesti on ihan jotain muuta kuin se unelmien prinssi valkoisella ratsullaan. Saduissa ne elää, harvemmin tosielämässä. Tai no, onhan niitä tosielämän supermiehiä, harvassa toki, Mutta on. Itsestään sekin lähtee, se mitä arvostaa. Ja se miten sen näyttää (muistaahan näyttää?!) toiselle.