Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Eelis on, josta täällä jauhetaan? En katsonut viime kautta niin voisiko joku kertoa?
Eelis oli viimekauden Millan kaveri, ihailija tai jotain, joka ei ilmeisesti tiennyt, että Milla on mukana ko. ohjelmassa. Hän tuli (yllätysvieraana?) Millan synttäreille tuntia ennen bileiden alkua. Tilanteen paljastuttua hän kuitenkin jäi paikalle, mutta liikkui jossain kameran kuvausalueen laitamilla. Tilanne oli äärimmäisen kuisallinen.
Millalla oli ollut tapana käydä Eeliksen kanssa bissellä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai itsestä huolehtiminen tarkoittaa muutakin kuin laihuutta. Me (naiset ) tiedetään se.
Tosiasia vain on että miehet käyttää tuota koodinimenä = haluavat että nainen on laiha ja jopa urheilullinen .
Miehet .
Toisaalta kun naiset käyttävät tuota koodia, se tarkoittaa, että mies käy salilla, tai omaa lihakset, jotka saa käytännössä vain salilla käymällä.
Naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Eelis on, josta täällä jauhetaan? En katsonut viime kautta niin voisiko joku kertoa?
Eelis oli viimekauden Millan kaveri, ihailija tai jotain, joka ei ilmeisesti tiennyt, että Milla on mukana ko. ohjelmassa. Hän tuli (yllätysvieraana?) Millan synttäreille tuntia ennen bileiden alkua. Tilanteen paljastuttua hän kuitenkin jäi paikalle, mutta liikkui jossain kameran kuvausalueen laitamilla. Tilanne oli äärimmäisen kuisallinen.
Kiitos! Vitsi kun tuota ei voi enää nähdä mistään (vai voiko?).
Itse käyttäytyisin tuollaisessa tilanteessa varmasti aika samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä viime kauden Samuelin huumorintajua ja älykkyyttä. Sekä joustavaa luonnetta.
Mä odotan kovasti että joku noista miehistä osoittautuu vielä tän kauden Samueliksi :) Tiinaa ja Samuelia oli mahtava seurata
Mulla tuli mieleen tuosta Millasta ja Eeliksestä, että se Markuksen (nais)kaveri vaikutti jotenkin pettyneeltä, kun Markus kertoi menevänsä naimisiin. Katsokaa vaikka sen reaktiota, ja sitä millaisella äänellä sanoo "KIVA!". Olisko tälläkin kaverilla ollut jotain tunteita Markusta kohtaan... Minulle ainakin jäi sellainen kuva. Ulkoisesti vaikuttivat samantyylisiltä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä viime kauden Samuelin huumorintajua ja älykkyyttä. Sekä joustavaa luonnetta.
Mä odotan kovasti että joku noista miehistä osoittautuu vielä tän kauden Samueliksi :) Tiinaa ja Samuelia oli mahtava seurata
T&S on kyllä parasta mitä tästä ohjelmasta on seurannut. Tiina vaikutti niin rikkinäiseltä ihmiseltä. Ihmeellistä mitä voi tapahtua, kun löytää sopivan ihmisen rinnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataan, mitä erityistä tästä vuodesta tullaan muistamaan:
Maitopurkki, lenkkaripino, rossvitti...
Edellisvuosista tulee mieleen halpisöljy, löysä hirsi, kissanhiekka, venäläinen suklaa, Eelis...
Raivaussaha, salaattijuusto
Äijä -kissa! Ja Äijän hoitojärjestelyt!
Vierailija kirjoitti:
Ompas se naisvalmentaja lihonut. Siinä yhdessä kuvassa sillä ei ollut vielä tuplaleukaa
Eihän Johanna, mikään valmentaja ole?!? Ja missä olet nähnyt tuoreempia kuvia hänestä?
Markuksen ulkonäköä on täällä haukuttu ihan kohtuuttomasti, verratkaa häntä vaikka Hjallis Harkimoon jolla on kyllä riittänyt kauniita naisia. Mutta rahalla saa naisiakin.
Johanna muuten oli valmistautuessaan häihinsä ilman meikkiä ja tukka sekaisin (=joka aamu) aika vanhan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas se naisvalmentaja lihonut. Siinä yhdessä kuvassa sillä ei ollut vielä tuplaleukaa
Eihän Johanna, mikään valmentaja ole?!? Ja missä olet nähnyt tuoreempia kuvia hänestä?
Varmaan tarkoitti Elinaa. Ei hän mielestäni ole lihonnut, mutta kasvot ovat turvoksissa (olisiko jokin sairaus kyseessä...)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että Markuksesta ei löydy hiomatonta helmeä vaan että hän Johannalle liian arkinen ja tylsä :(
Tästä naisesta sai kyllä arkisen, tylsän ja pidättyväisen vaikutelman, toisin kuin tuosta miehestä. Kun nainen on itse tylsä niin tarvitseeko hän jonkun pellen viihdyttämään ja tekemään arjesta hauskemman. Kehittäisi itse persoonaansa eikä olettaisi, että toisen tulee olla sitä, mitä hän ei itse ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut vuosikausia sinkkuna, ja koko ajan jossain nettideitissä ja siis käynyt treffeillä kymmenien ja taas kymmenien ihmisten kanssa eikä niistä ole löytynyt sopivaa, niin jotain outoa siinä kyllä on. Joko ihmisessä on jokin paha vika, eikä hän kelpaa kellekään (äärimmäisen harvinaista) tai sitten hänessä on se vika, että hän ei itse kelpuuta ketään vaan etsii sitä kuuta taivaalta tai on addiktoitunut treffailuun ja aina uuden etsimiseen. Tuo jälkimmäinen on yleisin syy.
En kyllä ymmärrä miten tuollainen ihminen sitten yhtäkkiä sopeutuisi elämän mittaiseen avioliittoon, jossa pitää olla uskollinen ja keskittyä siihen omaan puolisoonsa, hyväksyä että puolisossa (kuten itsessäkin) on useita huonoja puolia ja mikä tärkeintä, ei katsella koko ajan sivulle muita potentiaalisia kandidaatteja.
Tilanteessa, jossa treffeiltä kuitenkin löytyy tasaisen varmasti mieleistä naisseuraa, eli saaminen ei ole ongelma, vaan pikemminkin päin vastoin, selitys voi olla yksinkertaisesti lukuisista uusista seksikokemuksista saatavat kicksit. Tiedän joitekin ihmisiä, joille se naisten kaato on jonkinasteinen pakkomielle. Ehkä hekin jossain tilanteessa kaipaisivat sitä vakisuhdetta, mutta sitten taas vietti vie. Uskollisuutta tällaiselta on suhteessakaan on aika optimistista odottaa.
Petri ei ole sen tyylinen naistenmies, että juoksiksi p*lun perässä, mutta sarjadeittaaja se on, ja varmaan jäänyt koukkuun siihen, että kaloja riittää meressä niin sanotusti. Mutta ei se seksiä vonkaa, varmaan etsii rakkauttakin omalla tavallaan, mutta kun ei ole loppujenlopuksi ulkonäöstään huolimatta kovin vetovoimainen henkilö ja sitten on myös nirso. Eli kun Petri kelpais naiselle, nainen ei kelpaa Petrille ja toisin päin.
Minä katsoin vasta ensimmäisen jakson. Toivottavasti olen väärässä, mutta minusta Petrillä on mulkun aura. Mari taas on minusta tosi viehättävän ja miellyttävän oloinen ihminen.
Markus on fiksu, mutta kirje oli hirveä. Liikkuvassa kuvassa hän oli ihan mukavan näköinen, mutta valokuvissa ei kyllä ole edukseen. Kyllä ryhdistä ja liikkumisesta näkee, että liikuntaa tulee harrastettua. Minä en osaa järkyttyä maidonjuonnista purkin suusta, koska olen itse paljon syvemmällä alhossa: vedin äsken pullaa, jonka kaveriksi hörppäsin valmista kaakaota suoraan tölkistä. Ajattelin kuvan ja esittelytekstin perusteella, että Markus on tossukka, mutta jakson katsottuani tuli vaikutelma, että hänhän on oikeastaan aika itsevarma. Ehkä sanavalmius ja herkkänä esiintyminen (en usko että se on kokonaan aitoa) ovat kuitenkin taanneet menestystä naisrintamalla. Saahan se iljetys-Minkkiskin toosaa kaikesta huolimatta. Johanna on rauhallisen oloinen, mutta uskon, että ristiriitatilanteissa mahdollinen pedanttius ja se, että on vuosia tehnyt asiat omaan malliin, tulee esiin. Vaan uskon, että Markus pitää puolensa.
Esassa on tosi viehättäviä piirteitä, minäkin lankesin heti koiraihmisyyteen ja marjastukseen. Toisaalta hän vaikuttaa vähän hönöltä ja suoraviivaiselta, voi myös olla, että mielipiteissä on sellaista, mitä herkältä ja myötätuntoiselta vaikuttava Aliisa ei hyväksy. Molemmat ovat minusta varsin hyvännäköisiä. Jos Esa ei lähde muhimasta Pieksämäeltä, niin voi tulla ongelmia. Lapsuudenkotiinsa jymähtänyt mies aiheuttaa minussa aina vähän epäilyksiä, vaikka osaisikin rempata. Aliisa nyt harrastaa samoja juttuja kuin minä ja vaikuttaa muutenkin kivalta. Ymmärrän hyvin, että odotus ja stressi voivat purkautua itkuna, tuskin se tosissaan on pettynyt suittuun ja raamikkaaseen mieheensä. Mut ehkä tuo on totta, että voi pelästyä siinä olevan jonkun metalhead-persun ennen kuin saa jututeltua tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Esa tottakaan .. ihana <3
No, aika näyttää, mutta tällä erää itselleni jäi sinänsä positiivisesta olemuksesta huolimatta vielä kaverista vähän, noh, amisvaikutelma, koska harrastelee ainakin ilmi tulleen perusteella vain puntteja, teknisiä töitä ja metsässä käyntiä ja työkin on perinteistä "äijäduunia". Jos vastaava osuisi omalle kohdalle, niin pitäisin riskiä heikosta matchista suurena, koska itseäni kiinnostavat konkreettista tekemistä enemmän henkiset virikkeet. Mutta muutan ilomielin kantaani, jos jatkossa käy irti, että Esa perehtyy innolla uuden kaupunkikohteen historiaan ja kulttuuriin.
Typerää porukkaa täällä melko paljon. Arvostellaan ihmisten ulkonäköä lapsellisesti ja moukkamaisesti.
Minusta Markus on varsin miehekäs ja fiksun oloinen. Johannalla on ihanat hiukset, maksaisin aika paljon vastaavista.
Mari on minusta aivan hurmaava. Hillityllä ja salaperäisellä tavalla naisellinen ja viehättävä.
Menkööt ulkonäön arvostelijat itse telkkariin näyttäytymään.
Oon ollu Petrin kanssa treffeillä, ja mun mielestä se ei kyllä ollut mikään seksiä vonkaava pelimies, vaan ihan naisia kunnioittava ja mukava eikä ollu vain seksin perässä. Kuten joku tuossa yllä kirjoitti vähän samaa. Ei mulla niiden treffien perusteella mitään pahaa sanottavaa hänestä jäänyt tosiaankaan. Paitsi että minä en kelvannut hänelle (niin luulen, vaikka ei sanonut sitä suoraan) eikä hän kelvannut minulle. En tuntenut hänen kanssaan mitään kemiaa, vaikka meillä juttua riittikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun näitä ulkonäköasioita täällä koko ajan ruoditaan, niin itse olisin kyllä järkyttynyt jos kuka tahansa noista kolmesta miehestä seisoisi alttarilla vastassa. Varsinkin Petri on suorastaan puistattavan näköinen!
En ymmärrä lainkaan tuota Esankaan hehkuttamista.
Tässä näkee, miten eri miesmakuja meillä on. Petri on mielestäni komea, samoin Esa. Kaljut miehet ovat muutenkin seksikkäitä.
Harmillista että aikuiset ihmiset viitsivät epäasiallisesti kommentoida julkisesti toisten ulkonäköä. Vaikka ohjelmaan osallistuvat asettavat itsensä julkisuuteen, en silti millään näe hyväksyttävänä ulkonäön mollaamista. Tällaiset asiat tehtiin minulle selviksi jo kotikasvatuksessa, ja hyvänä ohjeena olen pitänyt aikuisenakin. Mielessään voi toki ajatella mitä vaan. Harmittaa osallistujien puolesta, he ovat kuitenkin antaneet meille mielenkiintoisen tilaisuuden kurkistaa elämäänsä. Kiitos heille siitä, kaikki olette kauniita ihmisiä <3