Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietitään kunkin parin kohdalla puolisoiden markkina-arvoa sinkkumarkkinoilla, täytyy kyllä todeta, että yksikään ohjelman pareista ei ole tasavertaisia. Jos laitetaan kuvitteellisesti jokainen ehdokkaista istumaan yksin baarin nurkkapöytään, niin ketkähän näistä kuudesta saisivat todennäköisimmin seuraa ilman, että olisivat itse aloitteelisia ;) Luulenpa, että kenenkään ohjelman kolmesta naisista ei tarvisi istua pitkään yksin :)
- Aliisa ja Esa olivat saman tasoisia. Molemmat ns. söpöjä, muttei huomiota herättävän kauniita tai komeita.
- Petri oli tasokkaampi kuin Mari. (Mari oli huonoryhtinen ja ei urheilullinen toisin kuin raamikas ja kunnostaan huolta pitävä Petri)
- Johanna oli selvästi tasokkaampi, ulkonäöstään huolehtivampi ja paremmalla ulkonäöllä siunattu kuin akward Markus.
Olen kyllä kanssasi eri mieltä Esasta ja Aliisasta. Kyllä Aliisa on näistä kahdesta se joka todennäköisemmin saisi hätistellä vastapuolta edustavia kosijoita tiehensä. En millään jaksa uskoa, että sama tapahtuisi Esalle
Jos ja kun näitä ulkonäköasioita täällä koko ajan ruoditaan, niin itse olisin kyllä järkyttynyt jos kuka tahansa noista kolmesta miehestä seisoisi alttarilla vastassa. Varsinkin Petri on suorastaan puistattavan näköinen!
En ymmärrä lainkaan tuota Esankaan hehkuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi Markusta muuten, mutta millainen ihminen pitää puutarhahuonekaluja sisällä?
Henkilö, joka on eron vuoksi joutunut muuttamaan ahtaaseen tilapäisasuntoon, jonka tilojen ehdoilla ei halua ryhtyä ostamaan pysyvää kalustusta?
Tai sitten ihminen, joka on luova, joustava, boheemi. Tai käytännöllinen, säästäväinen. Jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi Markusta muuten, mutta millainen ihminen pitää puutarhahuonekaluja sisällä?
Henkilö, joka on eron vuoksi joutunut muuttamaan ahtaaseen tilapäisasuntoon, jonka tilojen ehdoilla ei halua ryhtyä ostamaan pysyvää kalustusta?
Tai sitten ihminen, joka on luova, joustava, boheemi. Tai käytännöllinen, säästäväinen. Jne jne.
Naisen näkökulmastahan on usein vain hyvä, jos miehelle sisustus on "ihan sama". Koska silloin nainen saa sisustaa yhteisen kodin juuri sellaiseksi kuin tykkää. Olen seurustellut yhden sisustusintoilevan miehen kanssa, ja se oli kyllä vaikeaa, kun jokaisesta yksittäisestä verhosta piti keskustella hänen kanssaan 2 kuukautta ennen kuin löytyi sellainen mikä hänellekin kelpasi.
Mielestäni Aliisa näyttää vähän Miss Suomi kisojen ennakkosuosikki Essi Unkurilta
Vierailija kirjoitti:
Kun mietitään kunkin parin kohdalla puolisoiden markkina-arvoa sinkkumarkkinoilla
Käytännössä koskee yleisemminkin sukupuolten markkina-arvoa sinkkumarkkinoilla.
Ihan perusihmisiä ovat sekä sarjan miehet että naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kun mietitään kunkin parin kohdalla puolisoiden markkina-arvoa sinkkumarkkinoilla, täytyy kyllä todeta, että yksikään ohjelman pareista ei ole tasavertaisia. Jos laitetaan kuvitteellisesti jokainen ehdokkaista istumaan yksin baarin nurkkapöytään, niin ketkähän näistä kuudesta saisivat todennäköisimmin seuraa ilman, että olisivat itse aloitteelisia ;) Luulenpa, että kenenkään ohjelman kolmesta naisista ei tarvisi istua pitkään yksin :)
niin tuleeko yllätyksenä, että naiset saavat helpommin (seksi)seuraa baarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataan, mitä erityistä tästä vuodesta tullaan muistamaan:
Maitopurkki, lenkkaripino, rossvitti...
Edellisvuosista tulee mieleen halpisöljy, löysä hirsi, kissanhiekka, venäläinen suklaa, Eelis...
Raivaussaha, salaattijuusto
Jään odottamaan, muodostuuko jonkun osallistujan koirasta samanlainen suurta draamaa aiheuttava hahmo kuin viimeksi Äijä-kissasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt, että millainen ihminen pitää trukkilavoja huonekaluina sisällä, mutta näitäkin näkee.
Kuvitelkaapa itselle tilanne, että kävelette sinne parin luokse, näette sen ensimmäisen kerran. Jokainen näistä osallistujista varmasti etukäteen luo itselleen kuvan, minkä näköinen siellä odottaa. Ja siinä tilanteessa näet väin ihmisen ulkonäön ja jos se on täysin muuta, mitä olet odottanut, mitä tapahtuu. Itse juoksisin karkuun... Mutta katsotaanpa mitä tapahtuu, kun Aliisa juttelee tapahtuneesta Esan kanssa. Silloin vastaa alkaa kiinnittää muuhun huomiota, kuin ulkonäköön. Onko nyt draamaa taas etukäteen vähän liioiteltu, se nähdään. Ja elekee työ mitenkään savolaisia yleistäkö, että ne ois jotain juntteja, ei Esakaan vaikuta olevan yhtään juntimpi, kuin muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt ymmärrä tätä marmatusta kaljuista miehistä. Mitä merkitystä sillä on ihmissuhteessa, tai ylipäätään missään,
onko kaverilla karvoja pään peittona vai ei?
Käyvätkö mammat Juha Tapion keikalla ja pohtivat, että on kyllä olisi ihanaa tämä musiikki, mutta kun tuo tekijä ja esiintyjä on kalju.Parinmuodostuksessa pinnallisuus on valitettavasti raakaa todellisuutta ja pienelläkin asialla on iso vaikutus. Suhteellisesti hyvin pieni osuus eli jo 5% liian vähän pituutta miehekkääksi katsottuun perusmittaan nähden (173 vs 180 cm) riittää viemään kiinnostuksen 70%:lta naisista.
Ulkoinen viehättävyys ei ole pinnallinen asia. Koko kulttuurimme on nykyään visuaalista, visuaalisuus ei ole koskaan ollut näin läpitunkeva asia kuin nyt. Kummallista, jos se jotenkin parinmuodostuksessa - jossa se on ollut aina mukana - pitäisi olla jotenkin erityisen vähämerkityksinen.
Miten tuota ulkonäköasiaa on testattu osallistujilla, tarkoitan että miten omat mieltymykset on otettu huomioon? Onko kellään varmaa tietoa?
Itse pitäisin tätä formaattia viimeisenä oljenkortena juuri siitä syystä mitä täälläkin on puhuttu että ulkonäössä jokaisella omat mieltymykset. Omassa puolisossa juuri vetoaa se että mikään ei häiritse naama miellyttää ja sitä on kiva katsella päivästä päivään. Ei töki mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt ymmärrä tätä marmatusta kaljuista miehistä. Mitä merkitystä sillä on ihmissuhteessa, tai ylipäätään missään,
onko kaverilla karvoja pään peittona vai ei?
Käyvätkö mammat Juha Tapion keikalla ja pohtivat, että on kyllä olisi ihanaa tämä musiikki, mutta kun tuo tekijä ja esiintyjä on kalju.Parinmuodostuksessa pinnallisuus on valitettavasti raakaa todellisuutta ja pienelläkin asialla on iso vaikutus. Suhteellisesti hyvin pieni osuus eli jo 5% liian vähän pituutta miehekkääksi katsottuun perusmittaan nähden (173 vs 180 cm) riittää viemään kiinnostuksen 70%:lta naisista.
Ulkoinen viehättävyys ei ole pinnallinen asia. Koko kulttuurimme on nykyään visuaalista, visuaalisuus ei ole koskaan ollut näin läpitunkeva asia kuin nyt. Kummallista, jos se jotenkin parinmuodostuksessa - jossa se on ollut aina mukana - pitäisi olla jotenkin erityisen vähämerkityksinen.
Jos kokee ulkonäön siinä määrin keskeiseksi kriteeriksi, ettei normaalin näköinen ihminen välttämättä kelpaa, niin tällainen sokkotreffikonseptihan on aivan voittava valinta lähteä hakemaan kumppania...
On kerrottu, että jokaisella kaudella on myös ns varapareja, jotka on samojen asiantuntijoiden matchaamat ja joihin turvaudutaan, jos joku pääpareista peruu ja jättää leikin kesken. Olisi mielenkiintoista seurata myös näitä varapareja ja tietää onko aiemmilla kausilla joku näkemistämme pääpareista ollut ensin varapari.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota ulkonäköasiaa on testattu osallistujilla, tarkoitan että miten omat mieltymykset on otettu huomioon? Onko kellään varmaa tietoa?
Itse pitäisin tätä formaattia viimeisenä oljenkortena juuri siitä syystä mitä täälläkin on puhuttu että ulkonäössä jokaisella omat mieltymykset. Omassa puolisossa juuri vetoaa se että mikään ei häiritse naama miellyttää ja sitä on kiva katsella päivästä päivään. Ei töki mitenkään.
En tiedä onko testattu muuten kuin näyttämällä niiden eri ehdokkaiden kuvia. Tai ehkä kysymyslomakkeessa on ollut myös ulkonäköosio, joissa on saanut rastittaa ominaisuudet, joita pitää viehättävinä ja ominaisuudet, jotka eivät viehätä. Varmasti on myös kyselty kuinka paljon ulkonäöllä on väliä. Monet ovat kenties kaunisteelleet ja vastanneet, ettei ulkonäkö ole heille niin tärkeä mitä oikeasti on?
1. jaksossa asiantuntijoiden kertoessa parit ja perustellessa miksi juuri heidät on valittu toisilleen ei muuten koskaan ole mainittu ulkoisia mieltymyksiä, esim. Kimmohan toivoi blondia, Sari pitkää miestä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Lottovoitto tänä päivänä tosi rakkauden löytyminen. Itse olen iki onnellinen että sellainen löytyi ,ja olin jo keski-iässä. Ymmärrän kyllä miksi näihin ohjelmiin lähdetään, on vaikea löytää nykyään kumppania joka haluaa sitoutua ja on tosissaan, sellainen joka ei heti otollisen tilaisuuden tullen vilkuile muita. EI kukaan halua ensimmäistä vastaantulijaa vaan pitää sitä kemiaakin löytyä ja myös arjen sujua ja olla tahtoa pysyä suhteessa.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Tapasin oman puolisoni, kun olimme molemmat yli 30-vuotiaita ja se molemminpuolinen sitoutuminen ja suhteeseen aidosti ja täysillä lähteminen oli uskomattoman ihanaa. Ei tarvinnut miettiä mitä pelejä toinen pelaa ja onko sillä joku toinenkin viritys meneillään samaan aikaan tai ehkä jopa useampi. Selvä tahtotila panostaa tähän meidän juttuun alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Aliisa näyttää vähän Miss Suomi kisojen ennakkosuosikki Essi Unkurilta
Mulle taas tulee Aliisasta mieleen meteorologi Liisa Rintaniemi.
Vierailija kirjoitti:
millainen ihminen pitää puutarhahuonekaluja sisällä?
Itse asiassa, jos minulla olis minkäänlaista kykyä pitää huonekasveja hengissä, saattaisin sisustaa olohuoneeni isoilla huonekasveilla ja puutarhakalusteilla. Pehmustettu puutarhakeinu olisi ehdoton.
Mitä keskustelun ulkonäkökeskeisyydesta tulee mieleen: Mehän emme vielä tiedä ohjelmaan osallistuvista kovinkaan paljon muuta kuin sen ulkonäön, joten aika vaikea meidän on muusta keskustella. Se muu keskustelu onkin enimmäkseen arvailua.
Eikös Aliisa kertonut olevansa itkuherkkä? Joten jospa tuo olisi vain jotain stressin laukeamista ja jännityksen purkautumista...
- Aliisa ja Esa olivat saman tasoisia. Molemmat ns. söpöjä, muttei huomiota herättävän kauniita tai komeita.
- Petri oli tasokkaampi kuin Mari. (Mari oli huonoryhtinen ja ei urheilullinen toisin kuin raamikas ja kunnostaan huolta pitävä Petri)
- Johanna oli selvästi tasokkaampi, ulkonäöstään huolehtivampi ja paremmalla ulkonäöllä siunattu kuin akward Markus.