Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
7801/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri Mari meni kylpylään sen tantturan kanssa, yhtä hyvin Petri olisi voinut mennä sinne kavereineen? Viiniä voi lipittää kotonakin, mutta kylpylässä olisi ollut paljon virikkeitä liikunnalliselle tyypille.

Vierailija
7802/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks toi Petri ja Suvi ei ala olee? Petri on ihastunut siihen!

Ovat sukua keskenään, Suvi on naimisissa tai lesbo (tai molempiakin voi tietysti olla)? En kyllä havainnut minkäänlaista ihastumista, ei miehen ja naisen ystävyys aina sitä tarkoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7803/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa tuo Johannan luukku. Itse en viihtyisi ollenkaan. Ahdas eteinen, sänky ja keittiö.

Ruokapöytä on ihan hirveä :D luulis et ois vähän tyylikkäämpi sisustus.

Vierailija
7804/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä kummanko "ansiota" on enemmän suhteen onnistuminen? Johanna haluaa tosissaan, kyllä. Mutta hänen parisuhdetaitonsa ovat onnettomat. Kuinka moni teistä naisista haluaisi asua Johannan kanssa? Varmasti jokainen tavara laitetaan juuri tietylle paikalle, asiat puidaan juuri silloin ja niin kauan kuin hän haluaa jne.

Tuo nyt on vaan sitä että sinkkunaisilla on liikaa aikaa asetella koristetyynyjä ja "sisustaa". Kunhan perhearki astuu kuvioihin, moni relaa ja löytää oikean itsensä ja oikean onnen, joka ei synny tavaroista ja kontrollista vaan ihmissuhteista.

Vierailija
7805/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jaksossa pompittiin taas tosi hämäävästi ajassa edes takaisin. Oli paljon Johannan ja Markuksen haastatteluja, jotka taustalla olevasta tapetista päätellen oli tehty kylpylähotellissa, mutta joita oli siroteltu muidenkin tapahtumien ympärille. Esa ja Aliisa taas olivat milloin Esalla sepäntöissä ja milloin Hyvinkäällä kiipeilypuistossa. Oliko se uimaranta Hyvinkäällä vai Pieksämäellä?

Vierailija
7806/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Petri ollut aiemminkin naimisissa? Mainitsi, että kaksi eroa on/olisi jo noloa.

Vierailija
7807/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaani särähti P:n kommentti lapsista. Täälläkin pohdittu, olisiko se yksi niistä "kulmakivistä", sellaiseen käsitykseen jäin ettei itse niinkään enää haluaisi, tuossa iässä. Mitäpä jos Mari, kaikesta viinin lipityksestään huolimatta tahtoisikin lapsen? Eihän tuo naisenakaan vielä liian vanha ole, päinvastoin.

Mitä muihin seikkoihin tulee, vaikuttaa omaan silmään siltä, että P on se jolle M ei kelvannut, kun ei ole urheilevaa sorttia. Se, että käy puskaratsastamassa ei tee meistä kenestäkään vielä liikkujaa. Mutta hyvää vastapainoa se on arjelle.

Marin silmissä paistoi kuitenkin toivo.

Mitä Aliisan ja Esan tilanteeseen tulee, näyttää hyvältä. Vaikkei fyysistä läheisyyttä paljoa olekaan. Ehjä kameroilla on osuutensa asiassa, se jää nähtäväksi

Ja sitten Johanna ja Markus. Markus ihan dippi, pitkät työmatkat ja uudet ympyrät, ei ihme että on väsähtänyt. Siihen päälle tiukka vaimo, joka ei ymmärrä asettua toisen housuihin. Pitkä on Markuksen pinna. Ja välittää kyllä suuresti vaimostaan. Hyvä pari, kunhan Johanna vaan relaisi. Pitänee opetella siihen.

Vierailija
7808/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa onneksi vaikuttaa niin rennolta kaverilta, että varmaan pääsee yli Aliisasta nopeasti. Itse en ollut aluksi mikään Esa-fani, mutta ihana kun hän osaa tehdä kaikkea käsillään ja muutenkin tuntuu olevan harrastuksia ja positiivinen luonne. Alan itse vähän ihastua häneen.

Musta nuo on niin hyvä pari, rennosti touhuavat tuulipuvuissaan yhdessä. Toivon todella, että Aliisa tajuaa miten arvokasta tuollanen mutkaton toveruus on parisuhteessa. Ja että siitä voi syntyä jotain todella suurta, kun antaa tunteille aikaa kehittyä. 

Mitähän se Aliisa oikein haluaa? Esa on ihan ok näköinen, kai Aliisa tajusi ettei mikään Calvin Klein-malli seiso alttarilla. Ja vaikuttaa, että on yhteinen huumori ja toveruus. Olen samaa mieltä että tuossa olisi hyvä pohja. Jotenkin outoa kun Aliisa vaan hokee ettei ihastu Esaan. Ihan kuin hänellä olisi joku mielikuva ihannemiehestä josta ei voi päästää irti ja antaa itsensä ihastua Esaan.

Niin, olikohan se aika awkward häätunteilu kuvattu ennen vai jälkeen noita hyvissä fiiliksissä vedettyjä korunteko-, ranta- ja kiipelypuistojuttuja. Ärsyttävää kun ei voi tietää, mihin suuntaan noilla homma kehittyy, vai onko toisaan tuollaista vuoristorataa, että yksi päivä kaikki on surkeasti ja toisena tosi hyvin.

Vierailija
7809/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaani särähti P:n kommentti lapsista. Täälläkin pohdittu, olisiko se yksi niistä "kulmakivistä", sellaiseen käsitykseen jäin ettei itse niinkään enää haluaisi, tuossa iässä. Mitäpä jos Mari, kaikesta viinin lipityksestään huolimatta tahtoisikin lapsen? Eihän tuo naisenakaan vielä liian vanha ole, päinvastoin.

tai jos mielipide-erot tässä asiassa ovat luokkaa "lapsi pitää tehdä nyt heti tai sitten ei ollenkaan" (P) tai "pitää katsoa ensin vähintään vuosi-pari onko suhde oikeasti riittävän vakaalla pohjalla" (M) ja homma kosahtaa siihen.

Vierailija
7810/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jaksossa

Petri: "Kyllähän sitä miettii, että Mari on nyt siellä kylpylässä jne..."

Mari: "Ei olla missään tekemisissä, eikä koko juttua oikeastaan edes muista."

Vierailija
7811/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Johanna vaikuttaa kaikessa epävarmuudessaan rasittavalta jankkaajalta (”kuunteleksää mua”, ”mitä ajattelet”, ”miksi olet niin hiljaa”, ”mitä mieltä olet”, ”sano nyt, sano nyt”, tai turkulaisittain ”san ny, san ny”), on Johanna sarjassa selkeästi eniten fyysistä kontaktia ottava ja ainoa naisista, joka osoittaa kiintymystään fyysisesti kameroista välittämättä.

Siis koskettelee Markusta ohimennen, tulee lähelle, halaa... se jos mikä on tärkeää.

Markus taas hohhailee, on hidas (rasittavan hidas), pelkkä lauseenmuodostus tuntuu tuottavan vaikeuksia, harkitsee sanojaan niin kauan, että tilanne on mennyt jo ohi ennen kuin ehtii edes ”juuta” sanoa, ei useinkaan kuuntele, on omissa ajatuksissaan.... kuulostaa muuten ihan mun mieheltä!

Arvatkaa vaan onko noista asioista ollut vuosien aikana ”puhetta”.... ;)

Vierailija
7812/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna on raskas tyyppi

Kyllä. Kaikki näemme, että Johanna on lievästi ylipainoinen. Mutta myös aika ihana.

Ei ole vain lievästi

O

Tuohon ylipainoon en ota kantaa, mut ainakin itellä ärsyttää näin aikuisena naisena ne Johannan karseat, tosi rikkinäiset farkut! Markus on kuitenkin itse siisti mies, ihme miten edes kehtaa kulkea sen Johannan kanssa.

Vierailija
7813/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä jatkuvat kommentit ihmisten painoista on, mitä ne liittyy mihinkään?

Niin itse et ole koskaan sanonut mitään kenenkään painosta tai ulkomuodosta (esim julkkikset)?

No nyt oli laiska argumentti...

Vierailija
7814/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari sai siipeensä ja loukkaantui ja halusi näpäyttää Petriä kunnolla. Alku oli jo huono. Häissä Petri ei KERTAAKAAN edes vihjannut että tykkäisi Marin ulkonäöstä tai että Mari olisi kaunis. Heti häissä jo Petri tarttui eroavuuksiin ja suhtautui nihkeästi. Valitettavasti kyllä niin on että Morsian haluaa kuulla sulhaselta että on nätti hääpäivänä. Jos sulhaseni ei kehuisi ulkonäköäni niin en kyllä sille haarojani levittäisi. Läheisyydessäkin on tärkeää että tuntee itsensä haluttavaksi. Tätä Mari ei saanut kertaakaan kokea.

Vierailija
7815/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa onneksi vaikuttaa niin rennolta kaverilta, että varmaan pääsee yli Aliisasta nopeasti. Itse en ollut aluksi mikään Esa-fani, mutta ihana kun hän osaa tehdä kaikkea käsillään ja muutenkin tuntuu olevan harrastuksia ja positiivinen luonne. Alan itse vähän ihastua häneen.

Musta nuo on niin hyvä pari, rennosti touhuavat tuulipuvuissaan yhdessä. Toivon todella, että Aliisa tajuaa miten arvokasta tuollanen mutkaton toveruus on parisuhteessa. Ja että siitä voi syntyä jotain todella suurta, kun antaa tunteille aikaa kehittyä. 

Mitähän se Aliisa oikein haluaa? Esa on ihan ok näköinen, kai Aliisa tajusi ettei mikään Calvin Klein-malli seiso alttarilla. Ja vaikuttaa, että on yhteinen huumori ja toveruus. Olen samaa mieltä että tuossa olisi hyvä pohja. Jotenkin outoa kun Aliisa vaan hokee ettei ihastu Esaan. Ihan kuin hänellä olisi joku mielikuva ihannemiehestä josta ei voi päästää irti ja antaa itsensä ihastua Esaan.

Niin, olikohan se aika awkward häätunteilu kuvattu ennen vai jälkeen noita hyvissä fiiliksissä vedettyjä korunteko-, ranta- ja kiipelypuistojuttuja. Ärsyttävää kun ei voi tietää, mihin suuntaan noilla homma kehittyy, vai onko toisaan tuollaista vuoristorataa, että yksi päivä kaikki on surkeasti ja toisena tosi hyvin.

Luultavasti on helppoa olla kaverillisissa  ja mukavissa tunnelmissa jossain seikkailuradalla tai tehdä koruja. Sitten toisten häissä tajusi mikä omasta liitosta puuttuu, eli rakkaus. Ja Aliisa muistaakseni sanoi viime jaksossa, että jaksaa tsempata aina vähän aikaa ja sitten vajoaa taas epätoivoon. 

Vierailija
7816/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Mari kyllä häissä kehui Petriä komeaksi usramman kerran..

Vierailija
7817/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussas Aliisa ja Esa ainakin kerran jaksossa. Seikkailupuistossa, juuri ennen kuin Aliisa hyppäsi laskuun, kuului muiskaus.

Minäkin huomasin tai paremminkin kuulin tämän. Eli tarkoituksella leikattu pois. Tämä ärsyttää ohjelmassa, että luodaan tahallaan katsojille väärä kuva, jaksot ei mene tapahtumajärjestyksessä. Etenkin tänä vuonna on leikkaus ollut surkea. Taas ensi viikon klipissä Esalla oli epävarma olo, aivan hyvin voitu kuvata silloin yhdessä olon alkumetreiltä se klippi ja nyt laitetaan eetteriin, että draamankaari jatkuu. Kyllä minä katsojana toivon ihan "normaalia" seurantaa, eikä leikkauksella tehtyä. Tai sitä, että ohjaaja käskee, että riidelkääpä nyt jostain asiasta niin kuvataan. 

Vierailija
7818/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut kauheat marinat, että miksi Esa on jakuvasti Aliisan luona, miksei Aliisa asu enemmän Esalla. Mutta kukaan ei jostain syystä valita siitä, että Johanna ei ole asunut lainkaan Markuksen luona.

No hei. Markuksen kämäinen, romuilla täytetty yksiö vs. Esan täysin remontoitu, isohko omakotitalo.

Ja ota huomioon, että Esalla on vastuullaan myös kolme koiraa joille pitää joka kerta etsiä jonkinlainen hoitopaikka kun Esa joutuu suhaamaan Hyvinkäälle ja takaisin Aliisan ja tämän koiran luokse. Markuksella ei ole kuin elottomia villakoiria yksiönsä nurkissa.

Eikö helpompaa olisi, että Aliisa tulee yhden koiran kanssa Esan ja kolmen koiran luokse? Mutta Esa joustaa, loputtomasti, tässäkin asiassa.

Vierailija
7819/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muihin seikkoihin tulee, vaikuttaa omaan silmään siltä, että P on se jolle M ei kelvannut, kun ei ole urheilevaa sorttia. Se, että käy puskaratsastamassa ei tee meistä kenestäkään vielä liikkujaa. Mutta hyvää vastapainoa se on arjelle.

Marin silmissä paistoi kuitenkin toivo.

Mitä Aliisan ja Esan tilanteeseen tulee, näyttää hyvältä. Vaikkei fyysistä läheisyyttä paljoa olekaan. Ehjä kameroilla on osuutensa asiassa, se jää nähtäväksi

Ja sitten Johanna ja Markus. Markus ihan dippi, pitkät työmatkat ja uudet ympyrät, ei ihme että on väsähtänyt. Siihen päälle tiukka vaimo, joka ei ymmärrä asettua toisen housuihin. Pitkä on Markuksen pinna. Ja välittää kyllä suuresti vaimostaan. Hyvä pari, kunhan Johanna vaan relaisi. Pitänee opetella siihen.

Mä sain sen käsityksen, että Petrillä on lapsi toiveissa, mutta pohtii onko jo liian vanha. Sanoi Jasonille jotain siihen tyyliin, että pitäisikö tuosta haaveesta jo luopua tässä iässä. Surullista kyllä...mutta ehkä hän nyt presidentin näyttäessä esimerkkiä ei jätäkään lapsiasiaa toivelistaltaan.

Uskon kyllä, että nimenomaan Mari on se, joka ei lapsia halunnut/voi saada.

Vierailija
7820/9874 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Petristä ei ollut luontevaa alkaa arvioida vieraan ihmisen ulkonäköä? Yleensä häissä ollaan tutun ihmisen kanssa ja kauneutta on ylistetty moneen otteeseen. En itsekään ensimmäisenä alkaisi tehdä tuollaisia huomioita, vaan kehusin ennemmin pukua tai korkeintaan silmiä. Aikamoista, jos noin pienistä ottaa nokkiinsa.

Ketju on lukittu.