Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
6201/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 007:n omat naiskokemukset sellaisia, että pitää haukkua kaikkien naisten ulkonäköä? Onko omalle kohdalle sattunut luuviuluja ja kapakaloja, jotka eivät ole pysyneet käsissä ollenkaan? Johanna ei ole lihavaa nähnytkään, on ihan normaali ikäisensä nainen, kasvoiltaan jopa kaunis. Nykyajan laihuuskäsitteet ovat sen sijaan päin jotakin. Menepäs 007 vaan kiltisti nukkumaan oman kuivan Narisijasi viereen ja unohda haaveet Johannan tyylisistä naisista.

Pakko tarttua tähän, kun väitetään että Johanna olisi normaalikokoinen ikäisensä nainen. Arvioisin että hänellä on liikakiloja 20-25 kiloa. Itselläni on liikakiloja 10-15 kg ja olen huomattavasti häntä sopusuhtaisempi. Vaikea tietysti arvioida ylipainoa tarkasti koska en tiedä hänen pituuttaan. Eli vähän suhteellisuutta näihin kommentteihin; tiedän että nykyisin on body positivity jne. mutta sanotaan asiat kuitenkin niin kuin ne ovat.

Älä lässytä. Johannalla on ylimääräistä vain vatsassa, joten ylipainoa on korkeintaan 5-6 kiloa. Itse olen 25 kiloa ylipainoinen ja näytän valaalta.

Noin 5 kilon ylipaino ei näy vielä juuri missään. Tai sanotaanko, että orastavaa pyöreyttä voi olla havaittavissa. Näytän itse jotakuinkin samalta, vaikka painaisin suositellusti 3-4 kiloa vähemmän. Johannalla on ylipainoa reippaasti enemmän kuin 5-6 kiloa, usko pois. Sen sijaan en minäkään usko, että hänellä on ylipainoa 20 kiloa, koska olen ollut itse aikoinaan 20 kiloa ylipainoinen ja näyttänyt tosi isolta matamilta. 

Ulkonäkökommenteista: onhan näistä osa liikaa, mutta toisaalta en tiedä, mitä pahaa on puhua jonkun ylipainosta, jos samanaikaisesti ihmisten luonteet haukutaan täällä pystyyn. Kuka on takakireä, ylimielinen, hankala, kuka kiroilee liikaa ja käyttää vääränlaista kieltä ja kuka mitäkin. Mieluummin minä ainakin itse lukisin itsestäni ulkonäkökommentteja, jotka tietäisin itsestäni muutenkin, kuin tuntemattomien kommentteja siitä, millainen ihmisroska olen. 

Vierailija
6202/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut mukava lukea tätä ketjua, koska olen EA-fani, mutta nyt nämä kommentit on menneet ihan ala-arvoiseksi. Ihan oikeasti miten viitsitte jankata jonkun ihmisen ulkonäöstä ja koulutuksesta tai tehdä jotain diagnooseja. Sääli, kun täällä on kivoja ja analysoivia kommentejakin, joita pitää etsiä lapsellisen haukkumisen seasta.

---

Täytyy kompata tätä. Erittäin ankeaksi on mennyt tämä keskustelu.

Sääli :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat menee Petrille. Mari on ihan jäätävä! Mitenkähän onnistuu enää pariutuminen tämän ohjelman jälkeen. Eikös jän ollut markkinointialalla? Nyt ei mennyt oman itsensä markkinointi ihan putkeen.

Vierailija
6204/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi vetää mitään stereotypiaa mutta mun päässä Mari ei istu sellaiseen luovan markkinointi-ihmisen raameihin. Ei sillä tietty että markkinointi mitään pelkkää luovaa hippeilyä olisi mutta olemus on enemmän sellainen elämäänsä kyllästynyt-kirjanpitäjä.

Vierailija
6205/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari ja Petrihän kertoivat, että tässä iässä jo tietää mitä haluaa ja ei halua, ja milloin on turha jatkaa pään hakkaamista seinään, eli ovat jo päättäneet erota. Nyt vain lusivat kuvaukset loppuun.

Vierailija
6206/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari ja Petri näköjään päättivät erota. Eivät jaksaneet edes sitä viittä viikkoa.

Vierailija
6207/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari&Petri on sitten taputeltu. Otan osaa minuuttiliiton johdosta. Ainoa mitä vielä odotan että avattaisiin vähän enemmän syitä miksi eroavaisuudet kaatoi suhteen jo heti alussa eikä Mari päässyt niistä ajatuksista enää irti oliko esim lapsikysymys sellainen asia? Mari muuten käyttäytyy kuin Petri olisi joku kakkos luokan kansalainen pahin mieshirviö maan päällä. Voisi edes yrittää esittää ystävällistä. Tulee mieleen että onko Petri loukannut Maria esim jo hääyönä niin että toinen ei voi koskaan antaa anteeksi. Missä on suvaitsevaisuus, se jota hän itse peräänkuulutti Petriltä. Pieni vilkaisu peiliin olisi ehkä paikallaan. Vai onko niin pettynyt että viha sen takia kohdistuu Petriin. Istui Dunderin sohvalla tosi vihaisen näköisenä.

Vierailija
6208/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kumpaakin. Parivalinta meni tässä kyllä ihan mönkään. Eihän noista voisi ikinä tulla paria. Onnea hyvästä päätöksestä erota heti eikä jatkaa kummankin kidutusta.

Vierailija
6209/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 007:n omat naiskokemukset sellaisia, että pitää haukkua kaikkien naisten ulkonäköä? Onko omalle kohdalle sattunut luuviuluja ja kapakaloja, jotka eivät ole pysyneet käsissä ollenkaan? Johanna ei ole lihavaa nähnytkään, on ihan normaali ikäisensä nainen, kasvoiltaan jopa kaunis. Nykyajan laihuuskäsitteet ovat sen sijaan päin jotakin. Menepäs 007 vaan kiltisti nukkumaan oman kuivan Narisijasi viereen ja unohda haaveet Johannan tyylisistä naisista.

Pakko tarttua tähän, kun väitetään että Johanna olisi normaalikokoinen ikäisensä nainen. Arvioisin että hänellä on liikakiloja 20-25 kiloa. Itselläni on liikakiloja 10-15 kg ja olen huomattavasti häntä sopusuhtaisempi. Vaikea tietysti arvioida ylipainoa tarkasti koska en tiedä hänen pituuttaan. Eli vähän suhteellisuutta näihin kommentteihin; tiedän että nykyisin on body positivity jne. mutta sanotaan asiat kuitenkin niin kuin ne ovat.

Älä lässytä. Johannalla on ylimääräistä vain vatsassa, joten ylipainoa on korkeintaan 5-6 kiloa. Itse olen 25 kiloa ylipainoinen ja näytän valaalta.

Noin 5 kilon ylipaino ei näy vielä juuri missään. Tai sanotaanko, että orastavaa pyöreyttä voi olla havaittavissa. Näytän itse jotakuinkin samalta, vaikka painaisin suositellusti 3-4 kiloa vähemmän. Johannalla on ylipainoa reippaasti enemmän kuin 5-6 kiloa, usko pois. Sen sijaan en minäkään usko, että hänellä on ylipainoa 20 kiloa, koska olen ollut itse aikoinaan 20 kiloa ylipainoinen ja näyttänyt tosi isolta matamilta. 

Ulkonäkökommenteista: onhan näistä osa liikaa, mutta toisaalta en tiedä, mitä pahaa on puhua jonkun ylipainosta, jos samanaikaisesti ihmisten luonteet haukutaan täällä pystyyn. Kuka on takakireä, ylimielinen, hankala, kuka kiroilee liikaa ja käyttää vääränlaista kieltä ja kuka mitäkin. Mieluummin minä ainakin itse lukisin itsestäni ulkonäkökommentteja, jotka tietäisin itsestäni muutenkin, kuin tuntemattomien kommentteja siitä, millainen ihmisroska olen. 

Tässä sekoitetaan ihannepaino normaaliin painoon. Normaali paino on vielä bmi 24,99, mikä 170-senttisellä tarkoittaa yli 70 kg. Ja yllätyksenä saattaa tulla sekin, että joillain rasva kerääntyy mahaan, vaikkei vaa'an mukaan varsinaista ylipainoa ole kiloakaan.

Vierailija
6210/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilla on nätti pusero.

Tältä parilta unohtui se heittäytyminen, mitä ohjelmassa tarvitaan, mutta eihän se silti olisi kantanut viittä viikkoa pidemmälle.

Vierailija
6211/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin,eroavat sitten kesken jakson.Hyvä niin.Onkin ollut hiton  huono fiilis katsoa tuota .Kun ei edes yritetä.Ei se noin mene.Tosi tympeää katsottavaa.Sanon vain, avioliitossa olen,ja ollut jo 30 v. On ollut kaikenlaista,mutta joustaa pitää.Enkä ukkoani vaihtais.Elämä on laiffii.

Vierailija
6212/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari&Petri on sitten taputeltu. Otan osaa minuuttiliiton johdosta. Ainoa mitä vielä odotan että avattaisiin vähän enemmän syitä miksi eroavaisuudet kaatoi suhteen jo heti alussa eikä Mari päässyt niistä ajatuksista enää irti oliko esim lapsikysymys sellainen asia? Mari muuten käyttäytyy kuin Petri olisi joku kakkos luokan kansalainen pahin mieshirviö maan päällä. Voisi edes yrittää esittää ystävällistä. Tulee mieleen että onko Petri loukannut Maria esim jo hääyönä niin että toinen ei voi koskaan antaa anteeksi. Missä on suvaitsevaisuus, se jota hän itse peräänkuulutti Petriltä. Pieni vilkaisu peiliin olisi ehkä paikallaan. Vai onko niin pettynyt että viha sen takia kohdistuu Petriin. Istui Dunderin sohvalla tosi vihaisen näköisenä.

Jospa onkin raivoissaan Dunderille.

Vierailija
6213/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö Markuksella mitään diagnooseja ole. Oli tosi vaivaantunut harrastuksissaan, koska tilanne oli uusi. Ja ehkä tosiaan ex näkemässä Johannan. Ja kyllä, Johannalla on ylipainoa, varmaan lähemmäs 20kg, mutta mitä sitten? Miellyttävä nainen. Ja tosiaan täysillä mukana avioliitossa.

Vierailija
6214/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin,eroavat sitten kesken jakson.Hyvä niin.Onkin ollut hiton  huono fiilis katsoa tuota .Kun ei edes yritetä.Ei se noin mene.Tosi tympeää katsottavaa.Sanon vain, avioliitossa olen,ja ollut jo 30 v. On ollut kaikenlaista,mutta joustaa pitää.Enkä ukkoani vaihtais.Elämä on laiffii.

Peukutan. Ahdistus tarttui jo katsojaankin. Marin vihaisuutta oli ihan paha katsoa. Symppispisteet lopusta Petrille, ei onneksi lähtenyt syyttelemään tai nokkansa nyrpistelemään. Kun on leikkiin lähtenyt sen kest...

Näin se vaan on, kaikenlaista tulee elämäs eteen ilman joustoa ei mitenkään pärjää kahta viikkoa pidemmälle niin kuin nyt nähtiin.

Vierailija
6215/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukutan. Ahdistus tarttui jo katsojaankin. Marin vihaisuutta oli ihan paha katsoa. Symppispisteet lopusta Petrille, ei onneksi lähtenyt syyttelemään tai nokkansa nyrpistelemään. Kun on leikkiin lähtenyt sen kest...

Näin se vaan on, kaikenlaista tulee elämäs eteen ilman joustoa ei mitenkään pärjää kahta viikkoa pidemmälle niin kuin nyt nähtiin.

Miksi pitäisi joustaa? Itse kestin viisi vuotta hullun kanssa, ihan turhaan heitin elämääni hukkaan ja kärsin.

Vierailija
6216/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi joustaa? Itse kestin viisi vuotta hullun kanssa, ihan turhaan heitin elämääni hukkaan ja kärsin.

Mikset sitten jäit suhteeseen? Siitä saa vaan syyttää itseään jos on 5v kärsinyt. Tyhmyydestä rokotetaan. Päätit sitten olla tulevaisuudessa olla kokonaan joustamatta ja sillä pääset parempaan lopputulokseen, tapaat elämäsi miehen eikä piiruakaan periksi. Mies varmaan pysyy sillä ikuisesti, jepjep. Ei kovinkaan fiksua toimintaa, äärimmäisyydestä toiseen. Noin puhuu vaan Marin kaltainen katkeroitunut ihminen joka ei voi antaa toiselle tai itselle anteeksi virheitään.

Vierailija
6217/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa ,eikä misään nimessä hullujen kanssa saa joustaa.Arkisissa asiossa kyllä.

Vierailija
6218/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: Johanna on erittäin kaunis nainen ylipainostaan huolimatta. Kasvot ovat todella symmetriset ja miellyttävät, hiukset kauniit ja lisäksi hän on pitkä ja näyttävä. Toinen asia: hän on ylipainoinen, mitä hän tuskin itse kiistää. Nykyään ylipainoisia on todella paljon, ja etenkin vyötärölihavuus on lisääntynyt. Koska ylipainosta on tullut tavallista, alamme nähdä sen normaalina. Niinpä 60-luvun naisista suurin osa olisi mielestämme kuivia kuin nälkäkurjet. Silloin ihmiset olivat kuitenkin enimmäkseen normaalipainoisia.

Joka tapauksessa, ei ainoastaan painoindeksi määritä ihmisen viehättävyyttä. Siksi Johannakin on kaunis.

Vierailija
6219/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten jäit suhteeseen? Siitä saa vaan syyttää itseään jos on 5v kärsinyt. Tyhmyydestä rokotetaan. Päätit sitten olla tulevaisuudessa olla kokonaan joustamatta ja sillä pääset parempaan lopputulokseen, tapaat elämäsi miehen eikä piiruakaan periksi. Mies varmaan pysyy sillä ikuisesti, jepjep. Ei kovinkaan fiksua toimintaa, äärimmäisyydestä toiseen. Noin puhuu vaan Marin kaltainen katkeroitunut ihminen joka ei voi antaa toiselle tai itselle anteeksi virheitään.

Nyt tuli aika paksua tuubaa. Todellakin joustan edelleen, mutta opin tunnistamaan tilanteet, joissa se ei kannata. Miksi tuossa olisi pitänyt tietoisesti kärsiä kuukausi, kun kuitenkin tietää ettei tulevaisuutta ole.

Vierailija
6220/9874 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun kanssa ei tarvitse joustaa,joustaminen tarkoittaa arkielämän niitä pieniä juttuja ,jotka saattavat ärsyttää.

Ketju on lukittu.