Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä kirjoitti:
Todella typerä formaatti, toivottavasti lopetetaan.
Sikäli samaa mieltä, että laatu on heikentynyt viime vuosina. Jos siis tätä menoa jatketaan ja näillä "asiantuntijoilla", niin syytä lopettaa. Maaret Kalliokin oli aivan eri tasoa kuin Elina Tanskanen.
Viime kaudella ja näillä nykyisillä asiantuntijoilla saatiin kuitenkin tähän mennessä parhaiten yhdessä pysyneet paritukset aikaan. Pakko myöntää, vaikka omat suosikkiasiantuntijani aikaisemmilta kausilta ovatkin.
Tuntuu että tuotanto muuttuu yhä käsikirjoitetummaksi, mutta toisaalta kysymys voi olla siitäkin, että useamman kauden myötä alan hiffata jutun juonen. Ykköskaudella kaikki meni vielä täydestä, vaikka ihan samaa käsikirjoitettua skeidaa saattoi olla jo silloin.
Tuolla joku aiemminkin kommentoi, että Suomessa on hyvin parit pysyneet yhdessä. No, tulokset ehkä ihan hyviä, mutta prosessi on huonontunut. Sitä paitsi vaikuttaahan tässä paljon sekin, että ylipäänsä sanotaan, että noni, te ootte nyt yhdessä ja naimisissa, vaikka parit eivät sopisi kovinkaan hyvin yhteen.
Mut miten viime kaudella saatiin parhaiten pysyneet paritukset? Eihän ne ole ehtineet edes olla yhdessä vielä kuin reippaan vuoden.
Oon vähän ihmetellyt sitäkin, että miten osa näistä kandidaateista on aina näitä, jotka välittömästi ohjelman jälkeen alkavat pitää blogia ja Instaa ym. Pitää maksimoida hyöty ohjelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä onnistuttu yllättävän hyvin parien kanssa.
(Älä lue pitemmälle, jos pelkäät spoilereita!)
USA:ssa tätä ohjelmaa on tehty viisi kautta, ja ekalta kaudelta on kaksi paria yhdessä. Myös viimeisimmältä kaudelta, joka näytettiin tänä kesänä, on vielä yhdessä kaksi paria.
Australiassa ohjelmaa on tehty neljä kautta, joista neljännessä oli 10 paria, mutta vain yksi pari on pysynyt yhdessä.
Usan nyt kesällä nähdyn kauden molemmat parit ovat eronneet, kertoi google.
Tarkoitatko Suomessa kesällä näytettyä kautta, jossa oli mukana mm. vaalea lentoemäntä? Minä tarkoitin 5. kautta, jota ei ole vielä Suomessa näytetty. Siitä on vielä kaksi paria yhdessä. Olisi pitänyt ilmaista asia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miten Johannan ja Markuksen parisuhde kestää välimatkan, mitä luulette? Pitkä työmatka kun on yksi suuri stressitekijä. Markus on sitoutunut, mutta riittääkö se, kun matkustettavaa riittää joka päivä?
Markus kai oli valmis muuttamaan?
Itse olin exäni kanssa etäsuhteessa (Helsinki - Tampere) pari vuotta ennen kuin muutettiin yhteen. Hyvin se sen kesti. Tapailtiin viikonloppuina ja loma-aikoina. Yhteenmuuttokin sujui sen jälkeen yllättävän kivuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin,Petri haluaisi lapsia. Mutta miten ne tähän kuvioon mahtuvat,elämä hyvin suunniteltua/ohjelmoitua. Meinaako et ehtis salille entiseen malliin,vauva kuljetettas pyörän tarakalla jne..
Kuin joku keskimääräinen mies tuollaista asiaa miettisi. Mies olettaa, että lapsi hoituu siinä sivussa, automaattisesti. Että se ei arkea suuremmin muuta. Tai että vaimohan sen hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
AnnaJuu kirjoitti:
Olen iloinen Johannan ja Markuksen puolesta, heillä tuntuu menevän hyvin. Heidän kohdallaan mietityttää lähinnä Johannan pitkä aika sinkkuna. Hän on 32-vuotias eli edellinen parisuhde on päättynyt hänen ollessaan 23v. Toki senkin ikäisenä voi olla ollut vakava parisuhde yms, mutta itse ajattelen että on aika eri asia olla suhteessa parikymppisenä kuin yhdeksän vuoden tauon jälkeen kolmikymppisenä ja vielä vanhemman miehen kanssa. Mietin siis, että tuleekohan Johannalle vielä vaikeuksia sopeutua vakavaan suhteeseen kun on ollut niin pitkään yksin? Tiedä häntä, toivon että ei. Vaikuttavat kivalta parilta.
Aliisan kohdalla ajattelen, että hän on vaan auttamatta liian nuori ja keskenkasvuinen tähän ohjelmaan. Mahtoikohan ajatella loppuun saakka mihin on lähdössä mukaan?
Mari ja Petri sitten. Mitä näistä voi sanoa. Molemmissa heissä varmasti hyvät puolensa, joita eivät oikein pääse toistensa seurassa näyttämään. Mari vaikuttaa takakireältä ja ajattelisin hänelle jonkun sivistyneen kenties häntä hieman vanhemman pukumiehen, kun taas Petrille päinvastoin tuntuisi sopivan häntä nuorempi sporttinen tyttö, jolla vielä perheen perustaminen ynnä muu haaveissa.
Minä en ymmärrä miksi tämä asia jaksaa aina muka niin huolestuttaa ihmisiä. Jos ihminen haluaa ja kaipaa suhdetta, niin miksi sillä edeltävällä sinkkuudella pitäisi olla mitään merkitystä? Eikö sen luulisi olevan juuri päinvastoin, että kun on ollut pitkään yksin, niin nimenomaan osaa arvostaa sitä parisuhdetta, eikä ota sitä itsestäänselvyytenä? Tätä asiaa korostetaan usein ihan liikaa, että jos ikisinkku onnistuu suhteessaan, hän onnistui siinä pitkästä sinkuudestaan huolimatta, tai jos suhde kaatuu, se kaatui tietysti siksi kun oli ollut niin kauan sinkkuna.
Pitkä sinkkuus tuo ihmiselle parhaimmillaan ihan uutta perspektiiviä elämään, jota koko ikänsä parisuhteessa, tai parisuhteissa eläneet ihmiset eivät osaa omassa paremmuudentunteessan kuvitellakaan. Ei se sinkkuus ole mikään henkinen vamma joka estää parisuhteen onnistumisen. Nuo ennakkoluulot sinkuista sen sijaan ovat merkki aika köyhästä sielunelämästä. Ei se elämä ole kuulkaa ohi vielä 30- tai 40-vuotiaana, ainakaan sinkuilla, vaikka se teistä perheellisistä niin saattaisi tuntuakin.
Nimenomaan. Ja onhan sinkulla ehkä tosi paljon ihmissuhteita. Ei parisuhde ole mikään autuaaksitekevä juttu. Lisäksi jos parisuhde on ollut riitainen tai muuten huono, niin osapuolet ovat voineet omaksua hyvin huonoja käytösmalleja, jotka helposti kulkeutuvat seuraavaan suhteeseen. Itse tapasin kauan sitten miehen, joka kertoi, että edellinen suhde, avioliitto, oli kaatunut siihen, että hän ja vaimonsa olivat kilpailleet siitä, kumpi on parempi. Minunkin kanssa mies oli tosi riidanhaluinen, keksi kiisteltävää asiasta kuin asiasta. En tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se todellinen ongelma on että kukaan täysijärkinen ei halua ohjelmaan.
Miettikää nyt loogisesti. Kuka haluaa ottaa riskin että menee teeveessä naimisiin randomin kanssa ja eroat 2kk päästä.
Mitä haittaa siitä toisaalta olisi?
Telkkarin kautta pääsee kätevästi esittäytymään tuhansille sinkuille.
Ja voihan ne liitot kestääkin. Suomessa tähän mennessä kestänyt 4/9 liitoista, ei se paljon sen huonommin ole kuin avioliitoilla keskimäärin. Ykköskauden liitoista lisäksi yksi kesti yli vuoden.
Ja jos eroaa heti kun mahdollista, niin aika moni kyllä ymmärtää, miksi niin kävi. Vaikeampi niitä eroja on ymmärtää, joissa itse on puolisonsa alun perinkin valinnut.
Ihanaa, kohta se taas alkaa! Taas mennään!
Apua, tökkiikö muillakin Katsomo?? En saa ladattua, ja telkkaria ei siis nyt ole :(
Apuaaa tuo "pitäskö tähän mammaa ottaa vähän kylkeen" .........
Mammaa kyytipojaksi 😂😂 "anteeksi mitä"
On se hapan muija tuo Mari. Tosi tympeän oloinen.
Mullakaan ei näy Katsomosta..
Ihan kamalaa toi Marin ja Petrin vuorovaikutus keskenään.
Toi Petri ei kyllä tolla kuittailevalla puhetyylillään kauan pysys hengissä mun huushollissa. Siis koko ajan toi typerä epäaito asenne...........
Mari on kyllä nyt tosi nihkeenä. Petri sentään tuntuu edes yrittävän. Kiusallista katsottavaa.
En ehtinyt katsoa ihan alusta, mitä se Esa ja Aliisa jutteli?
No, ekat 10 min nähty tämän päivän jaksosta.
Ei mitään draamaa toistaiseksi, vaan arkitylsyydessä pidättäydytty. Vai onko se arki-ihanuutta?
Sama kynnyskysymys oli mullakin, kunnes haksahdin tupakkamieheen. Siinä meni se kynnyskysymys kun mies vaan oli niin ihana :)