Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
4421/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lätsä muoti mikä julkkis ukoilla ja pojilla. Esko Eerikäiselle , Jvg pojilla , Niko Nousiaisella ym. Ei taida heidän lätsät kiinnostaa.😂

Vierailija
4422/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ja Petrin tapaus sai somessa aivan liian suuret mittasuhteet. Oli iltapäivälehtien sivuillla, keskustelua ja lynkkausta. He ovat kuitenkin aivan tavallisia ihmisiä, joten tämän klipin tarkoitus etukäteen julkaistuna on varmasti saada rauhoitettua julkista keskustelua. Ajatelkaa, minkä paineen alla he elävät. Mielestäni tämän parin kohdalla on koko ajan vaikea nähdä mitään tulevaisuutta. Urheilulle elävä ja toinen nautiskelija, viiniä aina lasillinen pari... nämä elämäntyylit eivät ole yhteensovitettavissa. Asiantuntijat ovat tehneet täydellisen mokan ja nyt on vain pyrittävä pelastamaan, ettei tämä someraivo jatku. He eivät ole ansainneet sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä Esa on lyhyt. 178cm.

Vierailija
4424/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin jo uskoa siihen että Marilla ja Petrillä on toivoa. ;(

Kyllä heillä on vielä toivoa. Asiantuntija Elina Tanskanenhan sanoi niin. :D

Vanha sananlaskuhan sanoo että "niin kauan kun on elämää, on toivoa".

Sanonta kylläkin menee niin, että "Niin kauan kuin on elämää, on toivoa", alkuperäinen ranskalainen versio: "L'espoir fait vivre."

Vierailija
4425/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentoaseman turvatarkastukseen jonottamassa tyylikäs seurue. Paikalle rientää hikinen ja punoittava mies: Hei Alliisa, mie onnistuinki saamaa perruutuspaikan konneesee! Ällistyneitä ilmeitä: Seurueen 6-kymppiseltä vaikuttava herrasmies: Aliisa, kuka tämä mies on? Aliisa punehtuen, no se Esa siitä "Ensitreffit alttarilta ohjelmasta". Appiukko: Niin Esa, tämä on sellainen perheen yhteinen matka ja...Esa: Sitä miekii ja sainki koval yrittämisel paika sammaa konneesee. Enkä mie halua Alliisaa yksin sinne kikoloitte syötiks, ja mie ku pääsin matkustukse makkuu Alliisa kans siel Mallorkalla!

Aliisa: Esa, kun se hotelli on täynnä, miten sinä...No,kyllähä myö saman täkin alle mahutaa. Aliisa: Meillä on kyllä siskon kanssa yhteinen huone...Esa: Aina vaan paranoo! No vitsi vitsinä! Esa: Hei, outelkaa siellä paarissa, niin päästää kilistellee yhteiselle matkalle!

Kylläpä paljastat oman tyylittömyytesi! Vain todella typerät ihmiset pilkkaavat toisten murteita. Ei saa Esan rehdistä painijan olemuksesta mitenkään tuollaista moukan vaikutelmaa, jota epätoivoisesti väännät (miksi?).

Tämän tyylikkään seurueen vesa oli muuten ainoa, joka hääpäivänään ryysti hetkeä ennen alttarille menoa pullon/tölkin suusta sidukkaa. Katsoin vasta ekan jakson, ja tuo jäi mieleeni. Toiset morsiamet olivat tyylikkäästi, mutta Aliisasta jäi mieleen väkisinkin pissis, joka menossa bileisiin ja ottaa pohjia. Lisäksi kuvista ja klipeistä päätellen, ei voi sanoa mitenkään tyylikkääksi muutenkaan. Täytyy katsoa loputkin jaksot.

Tämä. No voin kertoa, että ei seuraavassa jaksossa pisteet tuosta ainakaan nouse, mikä harmitti itseäni, kun oli kuitenkin suosikkiparini pitkään. Käyttäytyy lapsellisesti ja kiukutellen Esaa kohtaan, mutta Esa ei lähde siihen mukaan vaan yrittää joustaa. Enpäs jaksa uskoa, että Esa enää viime jaksossa oli oikeasti edes kiinnostunut. Kohteliaana vaan sanoi haastattelijalle, että no kyllä minä vielä Aliisasta tykkään, kun sitä kysyivät. Tuskin tarvii pelätä, että itkeskelisi perään tai tulisi ulvomaan lentokentälle. Vastasihan hän tapaansa tyynesti, että oli lopulta samaa mieltä - ei hänen kannattaisi sinne reissuun lähteä, aiheuttaisi enemmän hallaa suhteelle kuin veisi eteenpäin. Aika hassun tarinan ap jaksanut kehittää, heh. Solvaatko ja imitoitko samaan tapaan ihmistä, joka sattuu olemaan vaikka Raumalta, Imatralta, Kokkolasta, Ivalosta, Haminasta tai Oulusta? Murre ei kerro älykkyydestä tai muusta mitä pään sisällä on, mutta tosta että saa mielessään väsättyä noin halventavan kuvitteellisen ja huonoa makua osoittavan pätkän, ja varsinkin että haluaa sen muillekin näyttää, voi päätellä tarinanrustaajan oman tollouden määrästä paljon.

Vierailija
4426/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se sitten Aliisan ja Esan onnikin alkaa viimein kukoistaa ensi jaksossa Ilta-Sanomien mukaan, ihanaa!

Formaatti on kyllä kasvattanut suosiotaan selkeästi, en muista että ohjelman tapahtumia olisi uutisoitu näin tiiviisti mediassa ennen..

Vierailija
4427/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin ja Petrin tapaus sai somessa aivan liian suuret mittasuhteet. Oli iltapäivälehtien sivuillla, keskustelua ja lynkkausta. He ovat kuitenkin aivan tavallisia ihmisiä, joten tämän klipin tarkoitus etukäteen julkaistuna on varmasti saada rauhoitettua julkista keskustelua. Ajatelkaa, minkä paineen alla he elävät. Mielestäni tämän parin kohdalla on koko ajan vaikea nähdä mitään tulevaisuutta. Urheilulle elävä ja toinen nautiskelija, viiniä aina lasillinen pari... nämä elämäntyylit eivät ole yhteensovitettavissa. Asiantuntijat ovat tehneet täydellisen mokan ja nyt on vain pyrittävä pelastamaan, ettei tämä someraivo jatku. He eivät ole ansainneet sitä.

Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.en mitenkään sääli Maria tai Petriä.kyllä se tiedossa oli heillä ettei suhde välttämättä onnistu.Asiantuntijat ovat myös mokanneet, se on selvä.en ole nähnyt minkäännäköistä kipinää parin välillä.vain vaivaannuttavan näköistä yhdessäoloa.onko heillä ollut kivaa edes kameroiden ulkopuolella,vaikea uskoa.

Kyllä " kansa" saa someraivota ihan vapaasti.tpivottavasti ohjelman tekijät oppisivat tästä edes jotain!

Joka

Vierailija
4428/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitin tässä edellisessä jaksossa erityistä huomiota siihen kuinka tylsiä valkoisia koteja näillä naisilla on. Marin koti on kaunein, mutta sekin valkoisuudessaan hirveän tylsä ja kliininen. Maalaisi vaikka vain seinät niin tulisi jotain särmää sisustukseen ja ehkä sitä kautta myös luonteeseen... Mari vaikuttaa niin tosikolta ja kylmältä ja tuon maikkarin viimeisimmän klipin perusteella myös täysin luovuttaneelta. Mun mielestä hänen kehonkielensä kertoo selkeästi -ei kiinnosta. Harmi, Petri ansaitsee parempaa.

Vierailija
4429/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi käsittää sitä, että  lähtee ohjelmaan eikä edes yritä. Viittaan tässä nyt siis Mariin ja Petriin. Kuinka vaikeaa on viiden viikon ajan tulla toista vastaan. Ei voi olla sellaista ihmistä jolle esim. pyörän säilyttäminen eteisessä 5 viikkoa olisikynnyskysymys tai se kun lähtee ekaa kertaa konserttiin ettei ymmärrä että ulkona syöminen on osa tunnelmaa eikä mikään vatsan ravitsemusjuttu. Kyllä mun mielestä jos tommoseen juttuun lähtee niin pitää olla valmis heittäytymään oikeasti. Mutta tajusihan sen jo siinä kun ne oli sopineet että vuoron perään asutaan toistensa luona ja ne vielä asuu lähekkäin että eihän siitä mitään tule.

Miksi vääntäisi väkisin 5 viikkoa, kun näkee heti, että eihän tästä tule lasta eikä paskaa? Että yksinkertaisesti ollaan liian erilaisia arvoilta, mieltymyksiltä, ajatuksilta ja ihan kaikilta osin? Mihin siinä silloin heittäydytään? Eihän nyt jotain läpikotaisin huonoa treffikumppaniakaan tavata uudestaan.

Nyt pitää muistaa se, että he eivät ole huonoja kumpikaan. Heillä on kummallakin omat tapansa, joista he eivät ole valmiita joustamaan. He eivät siedä kumpikaan erilaisuutta toisen suunnalta. Kumpikaan ei halua kokeilla toisen tyyliä ja yrittää ymmärtää sitä kautta toisen valintoja. 

Jos he olisivat avoimia ja suvaitsevaisia ja tekisivät molemmat kompromisseja (esim. nukkumisrytmien erilaisuus). Itse olen tuoreille pareille suositellut terapeuttina kummankin tulemaan puoliväliin vastaan - esimerkki, toinen puolisoista haluaa valvoa 24 asti ja toinen haluaa nukkumaan klo 21 (kummallakin työ, jossa pitää olla klo 9). Oma ratkaisuesitys tälle parille oli, että kumpikin tulee puoliväliin vastaan ja nukkumaanmenoaika on 22.30. Tämä auttoi molemmille ja kumpikin selvisi voittajana, eikä tule sellaista tilannetta, että toinen olis joutunut joustamaan enemmän. Vastaavasti jotain muuta kuin terveydellisistä syistä noudatettavaa ruokavaliota käyttävä henkilö "ei halua" syödä muuta kuin tiettyjä tuotteita, sovimme parin kanssa, että hän syö vuoropäivin puolisonsa kanssa samaa ja taas vuoropäivin puolison kanssa hänen valitsemiaan ruokatuotteita. Samoin tässäkin, kumpikaan ei ole voittaja eikä häviäjä, vaan kumpikin tekee kompromissin ja tulee puoliväliin vastaan.

Tälläkin palstalla päiviteltyyn polkupyörän sijoittamiseen yöksi olisin neuvonut niin, että mikäli asunto-osakeyhtiössä on määritelty polkupyörille pihalla paikka, siihen se jätetään. Sisällä asunnossa polkupyörä ahtaassa eteisessä muodostaa lisäksi turvallisuusriskin hätätapauksissa. Jos parveke olisi ollut, sinne sen olisi voinut viedä, mutta ei missään tapauksessa ainakaan porraskäytävään eikä asunnon sisälle - syynä turvallisuus ja yleiset määräykset. Aina täytyy perustella, miksi. Ei ikinä pidä sanoa vain "Ei". Omalla vastaanotolla käyville korostan aina keskusteluissa asioiden perustelun eli yleensäkin hyvän argumentaation merkitystä tasapainoisessa suhteessa. Ja ilman muuta sitä, että asioista sovitaan. 

Vierailija
4430/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka on täsmälleen suomalaisten miesten keskipituus. Tosi erikoista, jos keskipituinen = lyhyt.

https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tallaisissa-mitoissa…

Vierailija
4431/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi käsittää sitä, että  lähtee ohjelmaan eikä edes yritä. Viittaan tässä nyt siis Mariin ja Petriin. Kuinka vaikeaa on viiden viikon ajan tulla toista vastaan. Ei voi olla sellaista ihmistä jolle esim. pyörän säilyttäminen eteisessä 5 viikkoa olisikynnyskysymys tai se kun lähtee ekaa kertaa konserttiin ettei ymmärrä että ulkona syöminen on osa tunnelmaa eikä mikään vatsan ravitsemusjuttu. Kyllä mun mielestä jos tommoseen juttuun lähtee niin pitää olla valmis heittäytymään oikeasti. Mutta tajusihan sen jo siinä kun ne oli sopineet että vuoron perään asutaan toistensa luona ja ne vielä asuu lähekkäin että eihän siitä mitään tule.

Miksi vääntäisi väkisin 5 viikkoa, kun näkee heti, että eihän tästä tule lasta eikä paskaa? Että yksinkertaisesti ollaan liian erilaisia arvoilta, mieltymyksiltä, ajatuksilta ja ihan kaikilta osin? Mihin siinä silloin heittäydytään? Eihän nyt jotain läpikotaisin huonoa treffikumppaniakaan tavata uudestaan.

Nyt pitää muistaa se, että he eivät ole huonoja kumpikaan. Heillä on kummallakin omat tapansa, joista he eivät ole valmiita joustamaan. He eivät siedä kumpikaan erilaisuutta toisen suunnalta. Kumpikaan ei halua kokeilla toisen tyyliä ja yrittää ymmärtää sitä kautta toisen valintoja. 

Jos he olisivat avoimia ja suvaitsevaisia ja tekisivät molemmat kompromisseja (esim. nukkumisrytmien erilaisuus). Itse olen tuoreille pareille suositellut terapeuttina kummankin tulemaan puoliväliin vastaan - esimerkki, toinen puolisoista haluaa valvoa 24 asti ja toinen haluaa nukkumaan klo 21 (kummallakin työ, jossa pitää olla klo 9). Oma ratkaisuesitys tälle parille oli, että kumpikin tulee puoliväliin vastaan ja nukkumaanmenoaika on 22.30. Tämä auttoi molemmille ja kumpikin selvisi voittajana, eikä tule sellaista tilannetta, että toinen olis joutunut joustamaan enemmän. Vastaavasti jotain muuta kuin terveydellisistä syistä noudatettavaa ruokavaliota käyttävä henkilö "ei halua" syödä muuta kuin tiettyjä tuotteita, sovimme parin kanssa, että hän syö vuoropäivin puolisonsa kanssa samaa ja taas vuoropäivin puolison kanssa hänen valitsemiaan ruokatuotteita. Samoin tässäkin, kumpikaan ei ole voittaja eikä häviäjä, vaan kumpikin tekee kompromissin ja tulee puoliväliin vastaan.

Tälläkin palstalla päiviteltyyn polkupyörän sijoittamiseen yöksi olisin neuvonut niin, että mikäli asunto-osakeyhtiössä on määritelty polkupyörille pihalla paikka, siihen se jätetään. Sisällä asunnossa polkupyörä ahtaassa eteisessä muodostaa lisäksi turvallisuusriskin hätätapauksissa. Jos parveke olisi ollut, sinne sen olisi voinut viedä, mutta ei missään tapauksessa ainakaan porraskäytävään eikä asunnon sisälle - syynä turvallisuus ja yleiset määräykset. Aina täytyy perustella, miksi. Ei ikinä pidä sanoa vain "Ei". Omalla vastaanotolla käyville korostan aina keskusteluissa asioiden perustelun eli yleensäkin hyvän argumentaation merkitystä tasapainoisessa suhteessa. Ja ilman muuta sitä, että asioista sovitaan. 

Itse neuvoisin hieman toisenlaiset ratkaisut, mutta puoleen väliin vastaan niissäkin:

-nukkumaan klo 22:30 eli puoliväli, mutta kuitenkin niin että jos toinen on niin väsynyt että nukahtaa jo klo 21 ja pystyy häiriintymättä nukkumaan toisen metelöidessä klo 22:30 saakka, niin se on ok. Ja niin, että jos toinen on iltavirkku eikä uni tule vielä klo 22:30, niin saa valvoa hiljaa esim. kirjaa lukien tai musiikkia kuulokkeilla kuunnellen.

-omat ruokavaliot sallitaan molemmille niin, että on ok syödä eri ruokaa kuin puoliso, mutta syödään yhdessä ja samaan kellonaikaan. Tällöin voidaan joutua valmistamaan kaksi eri ruokaa välillä (molemmat tekee omansa) tai valmistetaan yhteinen pääruoka (esim. grillattu kana) ja tehdään siihen kaksi eri lisuketta kummankin ruokavalion mukaisesti.

Vierailija
4432/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihana kuin Esa onkin niin se lätsä on ihan kamala eikä sovi sille miehelle ollenkaan. Tuntuu oikein uppoavan syvälle päähän eikä silmiä meinaa nähdä ollenkaan.

Pieni pää, pienet aivot

Vierailija
4433/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari on aika normaali kaupunkilaisnainen. Ja sellaisia miehiäkin on olemassa, jotka urheilevat mutta haluavat kuitenkin keskellä viikkoa käydä syömässä ja nauttia viiniä. Mitä ihmeellistä Marin elämäntyylissä on. Mun mielestä Mari on ollut rento ja koittanut tehdä asioita yhdessä sekä luoda tunnelmaa. Esim viettää Hernesaaressa ilta. Hassua että kaikki jauhavat roskaruoasta ja kebabista, vaikka Mari puhui salaatista eikä niistä kojuista edes saa mitään mättöä. Huvittavaa, että nämä Marin tuomitsijat kritisoivat ties miksi kuivaksi ja ja joustamattomaksi ymmärtämättä että he itse näyttäytyvät tosikoina ja joustamattomina. En ymmärrä, mitä vikaa tuossa illassa oli. Aika perusdeitti täällä Helsingissä.

Jokseenkin huomaa, että täällä on miesten taholta naisvihaa kun kaikki on naisten vika ja naiset nipoja sun muita ja  naiset puolestaan pyrkivät nostamaan itsensä näiden naisten yläpuolelle "kyllä minä vaan passaisin ja leipoisin". Juu, tee miten haluat mutta kaikki eivät halua elää 1800-luvulla. Kohteliasta on myös tuoda jotain mukanaan ja nämähän ovat nyt aviossa eli arkea pitäisi elää. Ei nämä ohjelman miehetkään mitään prinssejä ole olleet vaan kuten naisilla, niin näillä miehillä on plussansa ekä miinuksensa.

Petri tulisi toimeen parhaiten yksinään tai korkeintaan toisen samanlaisen pyöräintoilijan kanssa. Mun yksiöön ei pyörä mahdu tai jos tuo eteiseen niin sitten ei mahdu vessaan eikä pääse ulos enää. Voisko nää joustamattomat "tuo pyörä vaa sisälle, mitä se haittaa" -huutelijat ajatella muitakin ja miettiä miksiköhän Marilla ei itsellään ollut pyörää sisällä. Siksi kun ei mahdu eikä ole kellaria. Petri olis voinu hyvin ajella julkisilla pari viikkoa. Oikeasti reittioppaan käyttäminen vie pari minsaa tiedoksi niille jotka voivottelivat että Petrin sitten pitäisi ottaa selvää miten pääsee...Entä jos olisi jalka poikki joku kerta, niin senkin takia hyvä tietää miten pääsee julkisilla.

Kuten seuraavassa ajaksossa tulee ilmi, niin näen Petrin ja Marin ongelmat täysin asiantuntijoiden aiheuttamia. Joskus kaksi ihmistä ei vaan sovellu toisilleen eikä se ole kummankaan syy. Ainakaan nyt nähdyissä jaksoissa ei ole käynyt ilmi mitään mikä estäisi pariutumisen, jos kohtaisi vaan sen kuuluisan oikean. Eikä Aliisaa voi syyttää siitä, ettei Esa kolahda. Jos ei kolahda, nii ei kolahda. Olisi se tuskaista olla, jos kamerat pyörii aja pitää esittää avioparia 5 viikkoa ja ventovieras muuttaa kotiin ja mies on vielä yli-innokas. Tässäkin tapauksessa kummassakaan ei ole vikaa, vaan nyt match oli väärä. 

Vierailija
4434/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Markus ei tule toimimaan. Sanokaa mun sanoneen. Esa ja Aliisa sekä Mari ja Petri voivat toimia, mutta tämä viimeinen pari ei todellakaan. Olen pahoillani.

Ei 9 vuotta sinkkuna ollut Vuitton-muija katsele itseään reilusti vanhempaa kirkkovenesoutajaa.

Piti selata jotain noita alkupään juttuja ja kävi tämä silmiin. 448 yläpeukkua, 9 alas.

Vierailija
4435/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapset jo aikuisia ja asun siis yksin, asunnossa tilaa 98 m2 kaksikerroksisessa rivitaloasunnossa. Olen tänä vuonna käynyt alle 10 kertaa yläkerrassa. Ihan hyvin riittäisi pienempikin asunto.

Onko sulla myös alakerrassa makuuhuone? Yleensähän rivitaloasunnoissa kaikki makuuhuoneet ovat yläkerroksessa.

Vierailija
4436/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös vahva nainen toivoo, että mies on vahva eikä joku hiiri. Nainen toivoo, että mies on sen verran vahva että hän osaa ja uskaltaa ottaa tilanteita haltuun ja johtaa niitä tilanteita. Mikään ei ole naisena niin turhauttavaa kuin mies, joka toivoo ja odottaa, että naisensa ottaisi tilanteen haltuun ja johtaisi sitä yhteistä tilannetta.

Naiset on asian itse ajanut tähän pisteeseen. Turha valittaa kun meillä on hiiriä.

Niinpä. Nykynaisista ei ota enää tolkkua, vahvuuden perään huudetaan mutta vähintään yhtä kovaa myös tasa-arvoa ja sitä, ettei nainen tarvitse mitään erityiskohtelua ja että sellaisen tarpeen olettaminen on suorastaan alentuvaa. Tässäkin sarjassa Johanna valitti häämatkalla, miten on epämiellyttävää, kun Markus pyrki ottamaan häneltä laukkua kannettavaksi ja muuta vastaavaa ikään kuin hän ei itse pärjäisi. Helppohan se on ns. machomaissa olla vahvaa miestä, kun ei ole vastaavaa paradoksia käsiteltävänä, vaan naiset ottavat sen autettavan ja johdettavan paikan ihan oletusarvoisesti. Ja vastaavasti on selkeät naisten hommat, kuten kotityöt, ja näiden miesten miehuus ei kestä sitä, että he niihin kajoaisivat.

Tulkitsit Johannan sanomiset väärin. Hän sanoi, että on vaikeaa tottua tällaiseen, koska on itse kantanut laukkunsa viimeiset 9 vuotta. Ei hän sanonut, ettei Markus saisi olla kohtelias ja avulias. Kyllä naiset edelleen haluavat huomionosoituksia, kohteliaisuutta ja arvostusta miehiltä.

Vierailija
4437/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka on täsmälleen suomalaisten miesten keskipituus. Tosi erikoista, jos keskipituinen = lyhyt.

https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tallaisissa-mitoissa…

Mun mielestä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Kun täällä sanottiin että ei se esa niin lyhyt ole niin mun mielestä se on. Tiedä mitä kääpiöitä sitten ihniset yleensä deittailee

Vierailija
4438/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

goo.gl/images/6kvVGG

goo.gl/images/e41B7g

Urbaaneja koteja, joissa pyörä sisustuselementtinä. Netistä löytyy kuvia vaikka kuinka paljon. Itse kun kiersimme asuntoesittelyissä vuosi sitten myös näitä koteja tuli vastaan.

Minkä takia tästä "pyörä sisustuselementtinä" pitää jauhaa koko ajan? 

Vierailija
4439/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se sitten Aliisan ja Esan onnikin alkaa viimein kukoistaa ensi jaksossa Ilta-Sanomien mukaan, ihanaa!

Formaatti on kyllä kasvattanut suosiotaan selkeästi, en muista että ohjelman tapahtumia olisi uutisoitu näin tiiviisti mediassa ennen..

Kivaa jos näin tapahtuu! Ehkä kääntyy vielä fiilikset parin yhteisen tulevaisuuden puolelle :)

Vierailija
4440/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin ja Petrin muutosta erilleen:

-en käsitä miksi se uutisoidaan niin, että heille tuli avoero! Missään avoliitossa he eivät koskaan ole olleetkaan, he ovat naimisissa. Näin ollen heille ei voi mitään avoeroa tullakaan, avoero voi tulla vain jos on avoliitossa. 

-itse en ikinä ikinä muuttaisi yhteen kenenkään kanssa yksiöön. Se ei vain onnistuisi, koska molempien tavarat ei millään mahtuisi, ei edes ne joita tarvitsee viikon aikana. Loma-aikana voisin viettää viikon yksiössä yhdessä, koska ei ole pakko saada nukuttua kunnolla töitä varten eikä ole kiire minnekään eli ehtii rauhassa etsiä tavaroita repuista ja pinoista. Mutta jos on töitä, on ihan pakko saada nukuttua. Ja itse en ainakaan saa nukuttua, jos samassa huoneessa on häiriötä kuten valot päällä tai joku jumppaa ja kolistelee tai joku katsoo telkkaria (ei, korvatulpat ei auta tähän). Jos samassa huoneessa joku katsoo ruutu himmeällä tabletilta leffaa kuulokkeet päässä, niin se ei häiritse. Työssäkäyvä ihminen ei vain voi tehdä niin, että hän saa öisin nukuttua joku kolme tuntia vain koska samassa tilassa joku hilluu hereillä ja estää nukkumasta.

Asumusero olisi oikea termi. Mutta emmehän me tiedä, montako uötä he nukkuvat erillään. Ei Espoon ja Helsingin välillä sentään kauhean pitkä matka ole.

Ketju on lukittu.