Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Siis eikö toi Petri käynyt suihkussa ennen lähtöä sinne Hernesaareen ?
Polki Espoosta ja samoissa vaatteissa eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaivaannuttavaa katsoa Maria ja Petriä. Keskustelu on väkinäistä ja keskinäinen yhteenkuuluvuudentunne puuttuu täysin. Aivan kuin molemmat toisivat toisistaan huonommat puolet esille.
Ja minä ainakin olen nyt tuon pätkän nähtyäni Petrin puolella mitä pyörägateen tulee.
Minäkin olen nyt Petrin puolella pyörä-gatessa, vaikka ennen ohjelman alkamista olin Marin puolella.
Mutta Petri kyllä selvästi lupaa syövänsä jotain siellä Hernesaaressa.
Vierailija kirjoitti:
Huh tuota Marin asuntoa, itse naisenakin alkaa ahdistaa valkoisuus ja tyhmät mietetarrat. Mies EI voi kokea tuota kotoisaksi.
Enemmän mua ahdistaisi ettei ole parveketta!
Mikä tota aliisaa vaivaa??? Ei hitto mikä akka! Käy esaa sääliksi :(
Miten ärsyttävä toi Aliisan ruokavalitus. "Mun ois kyllä pitänyt syödä" - sä oot omassa kodissas, syö hyvä ihminen!
Mäkättää muutenkin kaikesta: muovipusseista ja kananmunista...
Aliisaa evvk omg haha. Esa menee enemmän ja enemmän lukkoon..tuo lukkopainimestari.
Miten nuoret ihmiset voivat olla noin ehdottomia ja vanhojen tapojen vankia. "Ei tähän aikaan voi enää syödä lämmintä ruokaa." Voiskohan vaikka tehdä jotakin poikkeuksia, kun kerran tollaseen ohjelmaankin lähteneet.
Onko tuo vain Aliisan tyyli puhua, vai onko hän jotenkin äärimmäisen tympääntynyt? Johanna ja Markus ovat ihania!
Petri ja Pyörä, eternal love <3
Ihmeen vihanen toi Aliisa. Ärsyyntynyt puhetyyli kaupassa. Taitaa hermostua helposti.
Jostain syystä en ihmettele miksi suurin osa näistä ihmisistä on ollut sinkkuja..
Petrin ilme tuolla keikalla :D:D:D
Taidan laittaa raskaushormonien piikkii, mutta mua itkettää miten toi Aliisa tiuskii Esalle :(.
Mari näyttää jopa aika surulliselta ja pettyneeltä. Kieltämättä varmasti itsekin olisin. Ei sillä, jos ei synkkaa mutta Petrin käytöksestä saa sen kuvan, kuinka hän ei lainkaan arvostaisi toista.
Vierailija kirjoitti:
Esa ja Markus toivat vaimoilleen kukkia. Petri toi mukanaan vain proteeinijauheet ja vanhaksi menevät ruoat. Ei apua! ,) On se Petri niin huomaavainen ja antelias kumppani.
Toihan Petri PYÖRÄN! Siitä tuli paljon rattosemmat rupattelut aikaiseksi kuin joistakin kukkapuskista.
Ihana nähdä Marinkin hymyilevän edes hetken.
Markus on kyllä komea, varsinkin siellä kaupassa nahkatakissa
"Ei voi syödä iltapalaa jos ei ole syönyt lämmintä ruokaa" Anteeksi mitä Aliisa???