Anna Puu - Mestariteos, ehkä harhaisin kappale ikinä!
Nyt kun taas mainostetaan Vain elämää-ohjelmaa ja Mestariteos-biisi soi siinä pätkässä, niin haluaisin tuoda julki, että biisihän on itsekeskeisin ja harhaisin ikinä!!!
Sehän alkaa "Sinä päivänä kun luoja teki sinut, hän ei muuta tehnytkään....." Todellisuudessa samana päivänä kun "sinä" synnyit (oletan hänen kirjoittavan omasta lapsestaan), maailmassa syntyi n. 360 000 muutakin ihmistä! Toki koko kappale menettäisi merkityksensä markkina-arvonsa jos se perustuisi tosiasioihin! Kyllähän sitä älykäs ihminen tajuaa, ettei edes se oma pikkuinen rakkaudenhedelmä ole yhtään sen ihmeellisempi kuin muut samana päivänä syntyneet....
Kommentit (20)
Mulla meinaa lentää aina oksennus kun joissain facen ryhmissä on tuon kappaleen sanat ja lapsen kuva siinä alapuolella. Mautonta!
se on muuten melkein sama biisi kuin yks vanha amerikkalainen ...hitto kun en muista. Pitääpä etsiä se ja laittaa linkki. Ei nyt ehkä ihan plagiaatti mut sinnepäin
Eikös se ole Egotripin Knipin tekemä kappale Anna Puulle? Egotrippi on esittänyt sitä omilla keikoillaankin. Ei kai se sen lapsesta kerro, tai en minä tiedä.
Mulla on melkein aina joku korvamato. En tiedä miksi, mutta tämän laulun sanat kääntyvät korvamadossani: "Aivan niin kuin ois juovuksissa ollut, mestari valmisti sut" :D
Onko täällä porukka taas paniikissa kun siinä mainitaan Luoja? Pitäiskö teidän vaatia että tuollaiset harhaiset aivopesukappaleet pitää saada pois radioista, ettei porukka mee ihain sekaisin, lapset varsinkin pitää pelastaa tuollaiselta tuputtamiselta. Relatkaa nyt, laulu se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä porukka taas paniikissa kun siinä mainitaan Luoja? Pitäiskö teidän vaatia että tuollaiset harhaiset aivopesukappaleet pitää saada pois radioista, ettei porukka mee ihain sekaisin, lapset varsinkin pitää pelastaa tuollaiselta tuputtamiselta. Relatkaa nyt, laulu se vain on.
Ei ollut kukaan paniikissa eikä edes miettinyt uskontoa. Sä olit ensimmäinen. Eli relaapa sä nyt vaan :)
Ei ole mikään Annapuun kappale! Kyllä mulle tutumpi on se alkuperäinen, ei edes kovin vanha, mieslaulajan esittämä. Miksi tällaista biisiä on edes pitänyt lähteä versiomaan, kun ei edes sovi Annan suuhun, eikä ole mikään unohdettu klassikko, vaan täysin toimiva ajankohtainen biisi alkuperäisenäkin. Lähes yhtä turha tekele kuin L. Närhen Hetken tie on kevyt. Sopii ehkä laulajan äänelle, mutta Sanoma ei sovi suuhun.
Ei ole puun kappale ollenkaan alunperin, eihän hällä ollu vielä edes lasta tuon laulun tullessa!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole puun kappale ollenkaan alunperin, eihän hällä ollu vielä edes lasta tuon laulun tullessa!!!
Miten Annan lapsi tähän liittyy kun ei ole itse biisiä tehnyt? Mariskan sanoitus.
Egotrippi on sen myös levyttänyt. En tiedä kumpi ensin eikä kiinnostakaan. En tykkää tuosta biisistä. Liian imelä. Mariskalla on kyllä hyviäkin sanoituksia, mutta tuo ei ole niiden joukossa.
Voi perkele taas mikä keskustelu.
Kyseisen kappale on Mariskan käsialaa, ja olet sanoista mitä mieltä tahansa niin kyseinen nainen on erittäin lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä voi ihminen mielensä pahoittaakin.
😁 niinpä...
Mä oon aina luullut, että tämä kappale on joku Suomipopille noussut hengellinen kappale, minusta kovin kaunis.
Ihan huikea kappale.
Tuli mieleen Jeesus, ja sitä kautta jokainen ihminen, joka on luotu Jumalan kuvaksi.
Jokainen meistähän on uniikki kappale vailla vertaa.
Hyvää pääsiäistä kaikille!
Aha...