Miksi ihmiset laittavat joka lauseen perään hymiön. Alkanut ärsyttää, etenkin seuraavat:
Erityisesti timantti, nyrkki, hauis, joku ihme sormijuttu...miten voikin siepata, saan ihan näppylöitä kun näen niitä ihmisten fb-päivityksissä...
Kommentit (24)
Sillä ilmennetään tunnetiloja. Kirjoittamalla, kun ei voi tuoda tunteita esille.
t av- mammaT
Mitä tunnetta ilmentää timantti? Mun mielestä on kielen köyhyyttä, jos ei tunnetta pysty tekstiin ujuttamaan tai sanallisesti ilmaisemaan.
Minua ärsyttää tämä: <3
Kuulemma sydän
Mua ärsyttää kaikki "krääsä" kuten coctail-lasit, ilotulitus jne., ja toisaalta just nää hauikset. Mitä sekin tarkoittaa?872
Mua ärsyttää kaikki, onpa ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kaikki "krääsä" kuten coctail-lasit, ilotulitus jne., ja toisaalta just nää hauikset. Mitä sekin tarkoittaa?872
Sillä kerrotaan kuinka voimaantunut on.
Siis niinku mikä näissä on muka vikana, mä hei voimaannun näistä 💎👊💪🏻👌
Ne on nää apina eiku apple v-ajakit.
Vierailija kirjoitti:
ompa ärsyttävää
Melkein jopa yhtä ärsyttävää, kuin ompa sanan käyttö.
Syy, miksi lähes aina laitan julkiseen omalla nimellä esittämääni lyhyeen kommenttiin hymiön perään: Haluan tehdä selväksi, että "it's not a big deal", olen ihan hyvässä hengessä ja samassa veneessä, mutta sanonpahan vaan. Olen sellainen ihminen, jota muuten saatettaisiin pitää viddupäänä tai tiukkapipona.
Pitemmissä jaaritteluissa osaan kyllä ilmaista itseäni sanallisesti.
Ymmärrän teini-ikäisten lasteni hymiöidenkäytön, mutta aikuisen ihmisen tekstissä ne antavat käyttäjästään ja hänen viestistään lapsellisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän teini-ikäisten lasteni hymiöidenkäytön, mutta aikuisen ihmisen tekstissä ne antavat käyttäjästään ja hänen viestistään lapsellisen kuvan.
Mielummin lapsellinen kuin tiukkapipoinen huumorintajuton pienestä ärsyyntyvä pilkunviilaaja. 😊🙏
Mä jostain syystä vihaan yli kaiken tätä saatanan apinaa: 🙈
Tulee vaan mieleen että tuon laittaja yrittää olla hupsulla lapsekkaalla tavalla söpö, kun on tehnyt jonkun hassunhauskan mokan. Aargh!!
Mä muistan kun laitoin kerran kaverille viestiä, niin hän jotenkin ärsyyntyi ja luuli että mä jotenkin vi#&uilen sille siinä viestissä. Laitoi saman viestin sitten hymiöiden kanssa, niin hän tajusi, että en todellakaan sanonut pahalla vaan tajusi heti pointin. Eli tunnetilojen takia käytän hymiöitä, koska joskus ihmiset tulkitsevat vietit muuten väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin lapsellinen kuin tiukkapipoinen huumorintajuton pienestä ärsyyntyvä pilkunviilaaja. 😊🙏
MOT
Tyhjiin tynnyreihin mahtuu enemmän hymiöitä.