Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset laittavat joka lauseen perään hymiön. Alkanut ärsyttää, etenkin seuraavat:

Vierailija
01.09.2017 |

Erityisesti timantti, nyrkki, hauis, joku ihme sormijuttu...miten voikin siepata, saan ihan näppylöitä kun näen niitä ihmisten fb-päivityksissä...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin teinimäiseltä lisätä tekstin perään jotain nasevia hymiöitä, vähän myötähävettävää👌👏👊🙏

Vierailija
22/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on söpöö. Etenkin 😻🐇🐸🐢🐧🐼🍓🍍🍎🍕🍰🎂🌚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen sitä mieltä, että ne rikastuttavat kieltä. Ne, jotka osaavat kirjoittaa hyvin, osaavat minusta myös käyttää hymiöitä hyvin. Liika on toki liikaa (ja väärässä paikassa on väärässä paikassa), mutta onhan tuo apinakin ihan söpö - ja ärsyttäisikö se nyt sitten vähemmän, jos sen sijasta kirjoittaisi vaikka "ou nou"?

Vierailija
24/24 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan postaile puhelimella, mutta nyt on kyllä ihan pakko!

Vierailija kirjoitti:

Mä jostain syystä vihaan yli kaiken tätä saatanan apinaa: 🙈

Tulee vaan mieleen että tuon laittaja yrittää olla hupsulla lapsekkaalla tavalla söpö, kun on tehnyt jonkun hassunhauskan mokan. Aargh!!

Itse käytän kaikista ahkerimmin juurikin tätä apinaa. 🙈 Se on vain niin monikäyttöinen! Itse käytän sitä, kun:

- olen tehnyt tai sanonut jotain hölmöä,

- tiedän ilmaisevani itseäni ehkä vähän epäselvästi,

- tilanne VAATII jotain hymiötä, mutten tiedä mitä muutakaan käyttää,

ja, noh... Oikeastaan tilanteessa kuin tilanteessa. 🙈

Ylläolevat kaksi ovat itseasiassa loistavia esimerkkitilanteita:

- toinen kertoo vihaavansa eniten käyttämääni emojia, ja minä tulen ja tunnustaudun sen käyttäjäksi silti ("juu, olen yksi näistä typeryksistä 🙈")

- yritän keksiä järkisyitä/järkeviä tilanteita käyttää tätä apinaemojia, mutta kesken listauksen tajuankin käyttäväni sitä lähes tilanteesta riippumatta ("olen syyllinen 🙈")

Valitettavasti käytän tuota apinaa usein vieläpä yhdessä 😂 kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi