Mieheni vauvattelee minua?!
Eli on alkanut kutsumaan minua vauvakseen. Käännös englannin ''baby'' sanasta.
Alussa suhtauduin huumorilla ja se oli söpöä , mutta nyt on ruvennut ällöttämään.
''Huomenta vauvaseni''
''öitä rakas vauvaseni''
''Panettaa vauvaseni''
Ja varsinkin tuon seksin aikana tilanne tuntuu niin pahalta että mie kuivun kun toinen huutaa '' olet niin kuuma, vauvaseni'' ja vielä tosissaan puhkien ähkien.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
ei voi olla totta
Ja sähän sen tiedät, koska kristallipallo , vai taikasauva.
Jätä se pedo ja tee ennakoiva lasu itsestäsi.
Englanninkielisissä maissa tuo on hyvin yleistä. Muistattko esimerkiksi biisin sokerivauvarakkaus.
Tainnu jäädä levy päälle. Sano ettet tykkää, pyydä lopettamaan. Uskonee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
olen muurtaman kerran sanonutkin, mutta hän selittää kuinka vastaa sanaa baby ja kaikki amerikkalaisetkin tekee niin. Ei myöskään halua vaihtaa söpöä 'vauva' sanaa joksikin toiseksi, edes englanninkieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen muurtaman kerran sanonutkin, mutta hän selittää kuinka vastaa sanaa baby ja kaikki amerikkalaisetkin tekee niin. Ei myöskään halua vaihtaa söpöä 'vauva' sanaa joksikin toiseksi, edes englanninkieliseksi.
Kuulostaa siltä, ettei miehesi ole se penaalin terävin kynä. "Vauva"-sanalla on kyllä suomen kielessä ihan erilainen konnotaatio kuin jossain jenkkikulttuurissa. Jos ei varsinaisista imeväisistä puhuta asian varsinaisesssa merkityksessä, niin lähinnähän se on päiväkoti-ikäsiten haukkumasana, jolla lapset kutsuvat itseään vähän nuorempia, joiden kanssa ei haluta leikkiä.
pitää vielä yrittää puhua järkeä mun miehelle.. tai ehkä olla välittämättä. Saatan kuitenkin kuivua kesken aktin, mikä ei ole kummallekkaan mukavaa. Ehkä se oppis...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun miehes alistaa sua. Rupea kullittelee sitä.
eiku taapero olis parempi xD
ei voi olla totta