Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plantur 39 ruskea sävyttävä shampoo

Vierailija
24.05.2023 |

Onko joku teistä käyttänyt otsikossa mainittua shampoota? Mitä tykkäätte siitä? Peseekö hyvin? Peittääkö hiusten harmaata juurikasvua?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pullollisen, en tykännyt. Haisee hiusväriltä ja hiukset lähmääntyvät jo seuraavaksi päiväksi. Mulla on värjäämätön tukka ja satunnaiset hopeat näkyvät tummalta pohjalta yhtä hyvin kuin aina. Nyt on menossa Planturin se värjäämätön fytokofeiinishampoo, haisee paremmalta, yhtä nopsaan lähmäävä.

Vierailija
2/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tuo lähmääntyminen tarkoittaa,mutta itse ole käyttänyt Plantur fytokofeiinishampoota n vuoden verran, n kerran viikossa. Hyvin pesee ja toimii, peittää lievästi harmaita hiuksia, en vaihda merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä kommenteista. Kukaan tuttuni ei käytä niin siksi kysyn täällä.

Kampaamon värjäys ei sekään aina onnistu niin kuin toivoo.

Vierailija
4/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tuo lähmääntyminen tarkoittaa,mutta itse ole käyttänyt Plantur fytokofeiinishampoota n vuoden verran, n kerran viikossa. Hyvin pesee ja toimii, peittää lievästi harmaita hiuksia, en vaihda merkkiä.

Se tarkoittaa sitä, että mun käsittelemätön, lasimainen tukkani on jo seuraavana päivänä latistunut ja haluaa mennä klimpeiksi. Se ei ilmeisesti huuhtoudu yhtä hyvin kuin ne merkit, jotka pitävät pesutuloksen pidempään. Joku selvä ero tässä kuitenkin on, itse otin kokeiluun hiustenlähdön takia, se loppui muista syistä.

Vierailija
5/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kokeillut, mutta ei toimi niin kuin mainostetaan. Ei minulla ainakaan edes värjännyt harmaata tyvikasvua.

Mainostettaessa annetaan kuva, että tuolla aineella pesemällä hiuksiin saa palautettua värin, mutta ei saa.

Voi olla, että muutamat harmaat haituvat tuo shampoo häivyttää, mutta kun harmaata on reilusti, niin kunnon tuloksen saa ainoastaan tarttumalla väripurkkiin, eli kestoväriin.

Näin ainakin omasta kokemuksestani voin kertoa.

Vierailija
6/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, mutta mulla jäi käyttämättä loppuun asti kun hoksasin minkä väriseksi hiukset muuttui, varsinkin kirkkaassa auringonpaisteessa. Niihin tuli sellainen kusenruskea sävy. Toki riippuu varmasti sun hiusten alkuperäisestä väristä, itsellä on hiukan punaiseen vivahtava luonnollinen väri, niin voi olla että se vaikutti. Että itselle ei sopinut, mutta varmaan jollekin muulle voi ollakin hyvä. Mitenkään tahmaiseksi tai muuten oudoksi ei tehnyt hiuksia, ainoastaan se väri muuttui hirveäksi.

Vierailija
7/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä, että mun käsittelemätön, lasimainen tukkani on jo seuraavana päivänä latistunut ja haluaa mennä klimpeiksi. Se ei ilmeisesti huuhtoudu yhtä hyvin kuin ne merkit, jotka pitävät pesutuloksen pidempään. Joku selvä ero tässä kuitenkin on, itse otin kokeiluun hiustenlähdön takia, se loppui muista syistä.

Vaatii varmaan tuplapesun.

Vierailija
8/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Harmaan juurikasvun peittämisestä en tiedä. Minulla on yksittäisiä harmaita keskiruskeissa, vähän punertavissa hiuksissa ja shampoon ansiosta ne eivät erotu. Jos katsoo yhtä harmaata hiusta, se on aika vaalean ruskea ja muiden hiusten joukossa näyttää kullansävyiseltä hopeisen sijasta. Itse sen kyllä edelleen tunnistaa todellisuudessa harmaaksi hiukseksi siitä, että se on karkeampi kuin muut. Shampoo on laadukkaan tuntuista ja riittoisaa. Lapaluiden alapuolelle ulottuville hiuksilleni 2x/vko pullo riitti 5,5 kuukaudeksi.

Vierailija
9/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon käyttänyt pari vuotta ja tykkään kyllä. Antaa hiukan tummemman sävyn hiuksiin kun käyttää säännöllisesti. Harmaita tosin mulla ei vielä ole, siitä en osaa sanoa.

Vierailija
10/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei ole punahiuksisille? Aina meitä sorsitaan, kuivashampootakaan en ole punaisille karvoille löytänyt..

Vierailija
11/19 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei ole punahiuksisille? Aina meitä sorsitaan, kuivashampootakaan en ole punaisille karvoille löytänyt..

Eikö ole enää? Jossain vaiheessa oli kyllä.

Vierailija
12/19 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii se ruskea shampoo. Ei tarvise käydä värjäyttämässä juurikasvua piiloon niin usein kuin aiemmin, pari kertaa vuodessa riittää. Säästän muutamia satasia, kun täällä hesassa kampaamokäynnit maksavat hunajaa. Lisäksi mun hiukset kiiltää kauniisti ton käytön ansiosta, ei oo enää sellaiset hampun näköiset vaan terveen kauniin näköiset. Ja minusta ne ovat huomattavasti tuuheamman tuntuisetkin kuin aiemmin. 

Vierailija
13/19 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä vaaleampaa hoitoaineineen ja hyvin toimii, outoa jos tuo ruskea ei tehoa yhtä hyvin.

Vierailija
14/19 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaista miesmäistä vaaleaa raitaa sivussa. Ne tuo peittää sulautumaan tukkaan ja yksittäiset vaaleat hiukset myös, mutta selvään harmaan juurikasvuun en käyttäisi.

Vierailija
15/19 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii varmaan tuplapesun.

Tai sitten kuorit kroppasi ihoa tai teet jalkakylvyn. Ehkä sheivailet.

Vierailija
16/19 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita ruskeaa hennaväriä ?

Vierailija
17/19 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt. Mutta Redken color extend on mulla toiminut. Täällä vertailu ja tietoa tuotteesta  https://hiusclub.fi/savyttava-shampoo/​​​​​

Vierailija
18/19 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa on

Vierailija
19/19 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut peittämään harmaat tummista hiuksista. Eivät enää erotu joukosta, vaikka jonkin verran vaaleampia ovat kuin ei-harmaat hiukset. 

Suosittelin kaverille ja hänellä toimii myös. Ei tarvitse enää niin usein käydä kampaajalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi