Miksi mun pitäisi olla huolissaan ilmastonmuutoksesta ja siitä että maailma muuttuu asuinkelvottomaksi?
En mä ole sitä näkemässä, antaa mennä vaan.
Olen huolissani omasta elämästäni nyt kun olen vielä hengissä, muulla ei ole minulle väliä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston lämpeneminen on minusta kuitenkin iloinen asia, on hyvä jos lämpenee. Se tasoittaa hieman sitä epäoikeudenmukaisuutta josta me arktisella, ja itse asiassa asuinkelvottomalla alueella, asuvat kärsimme. Missään maapallolla ei ole liian lämmintä, vaan kaikkialla ihmiset haluavat lisää lämpöä.
Jo Etelä-Euroopassa on niin kuuma, että tapahtuu hellekuolemia. Yhdysvalloissa on ollut niin kuumia päiviä, että lentokoneet eivät ole voineet nousta ilmaan.
Heh. Kohta tasoittuu myös Euroopan väestö niin ettei meidän tarvitse enää viiden miljoonan voimin nautiskella puhtaasta ilmasta ja vedestä maapallon parhaissa sääolosuhteissa. Suomen kansa on dead man walking. Kun Etelä-Euroopan jes alkaa olla alusta loppuun yhtä Luciferia, meidän perikunnat alkaa saada tarjouksia joista on vaikea kieltäytyä. Sinne menee maat ja mannut, metsät ja vedet, ja 100 vuoden päästä suomalaisia voi etsiä reservaateista. Siellä ne istuu ryyppäämässä ja muistelemasa mennyttä suuruutta.
Joku päivä vielä nauretaan tälle nykyiselle määrälle tänne tulevaa porukkaa. Makeasti. Kun suomalaiset on vähemmistönä. Mikään ei ole niin surkuhupaisa kuin persu joka toisella kädellä on huolissaan suomalaisuudesta ja toisella kädellä yrittää estää toimia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi.
Peyote kuolee sukupuuttoon, siihen on kai enää 20 vuotta ilmastonmuutoksen takia. Mistä sitten saa meskaliinia?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olla. Ei muutu. Älä anna vedättää.
Tämä! Historian suurin kusetus on käynnissä ja väki uskoo täysillä. Vuoden -98 jälkeen ei ole ollut tilastollisesti merkittävää lämpenemistä. Jopa alan suurimmat äänitorvet ovat ilmoittaneet tietokonemalleissaan olevan jotain vikaa, kun ei lämpene.
Ihminen ei ole vain hetkellinen kuorensa, henki elää yhtä kauan kuin biologisia muotoja riittää asuttavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulla on oikeus ajatella noin. Minä rakastan muutakin kuin itseäni (kuten maapalloa, luontoa, läheisiä ja läheisten jälkeläisiä) joten minua todella huolettaa tuleva tuho.
Mä en rakasta edes itseäni. Aivan sama mitä tapahtuu. - AP
Toivon että voit vielä joskus paremmin <3
Älä tuhlaa empatiaa empatiakyvyttömälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Historian suurin kusetus on käynnissä ja väki uskoo täysillä. Vuoden -98 jälkeen ei ole ollut tilastollisesti merkittävää lämpenemistä. Jopa alan suurimmat äänitorvet ovat ilmoittaneet tietokonemalleissaan olevan jotain vikaa, kun ei lämpene.
Kuinka helvetin pihalla voi ihminen olla, ja vielä vakaasti luullen olevansa oikeassa? ;-DDD
https://climate.nasa.gov/evidence/
"Not only was 2016 the warmest year on record, but eight of the 12 months that make up the year — from January through September, with the exception of June — were the warmest on record for those respective months."
Koko ajan koulutetuilla alueilla syntyvyys laskee. Vielä kun saadaan sivistystä kehitysmaihinkin, saadaan syntyvyys sielläkin laskuun ja näin ongelma korjattua.
Kaiken avainsana on koulutus, vielä kun ihmiset tämän ymmärtäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kohta tasoittuu myös Euroopan väestö niin ettei meidän tarvitse enää viiden miljoonan voimin nautiskella puhtaasta ilmasta ja vedestä maapallon parhaissa sääolosuhteissa. Suomen kansa on dead man walking. Kun Etelä-Euroopan jes alkaa olla alusta loppuun yhtä Luciferia, meidän perikunnat alkaa saada tarjouksia joista on vaikea kieltäytyä. Sinne menee maat ja mannut, metsät ja vedet, ja 100 vuoden päästä suomalaisia voi etsiä reservaateista. Siellä ne istuu ryyppäämässä ja muistelemasa mennyttä suuruutta.
Mutta suomalaiset luultavasti tekevät reservaattiinsa asunnot ja saunan ja perustavat kasvimaan ja raivaavat peltoa elatuksekseen, eivätkä lähde kaduille puukkojen kanssa vaatimaan lisää tukia.
Tai ainakin sotien jälkeen tähän asti ovat noin toimineet sekä kotona, että maissa jonne jotkut ovat lähteneet siirtolaisiksi.
Väkiluku kyllä laskee viimeistään siinä vaiheessa, kun alkaa seuraava isompi rähinä. Joten ei huolta, ydinaseistakin suurin osa on länsimailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helvetin pihalla voi ihminen olla, ja vielä vakaasti luullen olevansa oikeassa? ;-DDD
https://climate.nasa.gov/evidence/
"Not only was 2016 the warmest year on record, but eight of the 12 months that make up the year — from January through September, with the exception of June — were the warmest on record for those respective months."
Kautta aikojen on ollut maapallolla hyvin kylmiä ja hyvin lämpimiä ajanjaksoja, jotkut ovat kestäneet tuhat vuotta ja jotkut vain joitakin kymmeniä vuosia.
On hirveän vaikea todistaa, onko tämä ns ilmaston nykyinen lämpeneminen luonnollista vaihtelua vai ihmisen aikaansaannosta. Joka tapauksessa tarkastelujakso, siis muutama vuosi on aivan liian lyhyt todistaakseen sitä tai tätä. Onhan tällä eletty kuin hiilipellossa jo kymmeniä vuosia ja juuri nytkö kun ollaan saatu joitakin saastutuksia vähenemään, niin rupeaisikin lämpenemään sen takia.
Uskon itse, että jossain määrin tolkuttomalla tavalla elämällä ja tuhlaamalla luonnovaroja nopeutamme tuhoa, mutta tuskin inhimillisillä tavoilla sitä voidaan estääkään, ehkä hidastaa kuitenkin.
Joka tapauksessa ihmsen kannattaisi toimia niin, että ei saastutettaisi lisää ja ennenkaikkea kiinnittää huomiota väestön liikakasvuun.
Miksi ap:n äidin olisi pitänyt huolehtia ap:sta? Onko ap koskaan kysynyt?