Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitäisi olla huolissaan ilmastonmuutoksesta ja siitä että maailma muuttuu asuinkelvottomaksi?

Vierailija
31.08.2017 |

En mä ole sitä näkemässä, antaa mennä vaan.

Olen huolissani omasta elämästäni nyt kun olen vielä hengissä, muulla ei ole minulle väliä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla on oikeus ajatella noin. Minä rakastan muutakin kuin itseäni (kuten maapalloa, luontoa, läheisiä ja läheisten jälkeläisiä) joten minua todella huolettaa tuleva tuho.

Vierailija
2/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinulla on oikeus ajatella noin. Minä rakastan muutakin kuin itseäni (kuten maapalloa, luontoa, läheisiä ja läheisten jälkeläisiä) joten minua todella huolettaa tuleva tuho.

Mä en rakasta edes itseäni. Aivan sama mitä tapahtuu. - AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

six ett sitt ei saa enää pirii ja vittu kuivuu

Vierailija
4/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin omata ihan perustason estetiikan taju (joka useimmilla ihmisillä on), niin maapallon paskominen tuntuu jo ikävältä asialta.

Vierailija
5/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että voit vielä joskus paremmin

Vierailija
6/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen itsekin ihmetellyt. Ja itse olen siitä huolissani, vaikkei minulla ole edes lapsia joten periaatteessa ihan yks hailee mitä täällä sadan 50 vuoden päästä tapahtuu. Samalla keskiverto perheellistä ei vaikuta kiinnostavan paskan vertaa ainakaan omassa tuttavapiirissä. :D

Vierailija
7/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule olla. Ei muutu. Älä anna vedättää.

Vierailija
8/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se mukava lapsille jättää asuttava maapallo...

Vierailija
9/34 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut ap?

Vierailija
10/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä turhaan huolestua väistämättömästä. Periaatteessa maapallo on jo tuhottu. Jotta maapallo pystyisi kantamaan tämän populan niitä tarvittaisiin noin 3 kappaletta lisää tai ihmismassaa pitäisi tuhota 3-4 miljardia yksilöä. 

Onnistuuko kumpikaan - EI.

Vierailija
11/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani omasta elämästäni nyt kun olen vielä hengissä, muulla ei ole minulle väliä.

Miksi muiden pitäisi välittää sinun elämästäsi? Miksi elät ja opiskelet ja sekoilet täällä muiden kustannuksella?

Vierailija
12/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis elää? Ei kenenkään ole pakko.

Vierailija
13/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä turhaan huolestua väistämättömästä. Periaatteessa maapallo on jo tuhottu. Jotta maapallo pystyisi kantamaan tämän populan niitä tarvittaisiin noin 3 kappaletta lisää tai ihmismassaa pitäisi tuhota 3-4 miljardia yksilöä. 

Olen samaa mieltä. Nämä jotka laskevat hiilijalanjälkeään ja lajittelevat banaaninkuoriaan ovat ihmisiä jotka turhaan tai turhamaisuuttaa koittavat kiillottaa omaa sädekehäänsä.

Vierailija
14/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Nämä jotka laskevat hiilijalanjälkeään ja lajittelevat banaaninkuoriaan ovat ihmisiä jotka turhaan tai turhamaisuuttaa koittavat kiillottaa omaa sädekehäänsä.

Onneksi sinä olet ylpeä ja rehellinen sika, joka haluaa mitalin siitä, että ei välitä.

Vierailija
15/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Rinteen Antti?

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/80985-some-raivo-repesi-antti-rinteen-…

Vierailija
16/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää pallo mihinkään kuole. Saatetaan tappaa ittemme jos kovin yritetään. Pallo pysyy ja korjaa itsensä kun ollaan poissa.

Vierailija
17/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmisistä on tullut tuollaisia piittaamattomia ja sieluttomia olentoja? Ei tästä ole pitkäkään aika, kun meillä vielä oli jaloja ihanteita ja arvoja, joista pidettiin kiinni. Ensin kuoli Jumala ja Hänen jälkeensä ihminen. Vain tyhjät varjot jäivät.

Vierailija
18/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa kuinka ihmiset on kadottaneet todellisuudentajunsa, ruoka ei tule marketin hyllystä. Ap:niin mieli muuttuu kun suolet kurnii.

Vierailija
19/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silloin kun oltiin jumalan varassa luonnon hyväksikäyttö oli täysin tolkutonta, että siitä ei kyllä pelastukseksi ole. Sehän meidät tähän tilanteeseen on tuonut. Amerikassakin mitä kristitympi pressa, sitä paremmat oltavat öljyteollisuudella.

Vierailija
20/34 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä kuin ap, minä kannan huolta ympäristöstä, maapallon tilasta ja haluan jättää lapsilleni ja läheisteni lapsille paremman maapallon kuin mikä se oli syntyessäni.

Ilmaston lämpeneminen on minusta kuitenkin iloinen asia, on hyvä jos lämpenee. Se tasoittaa hieman sitä epäoikeudenmukaisuutta josta me arktisella, ja itse asiassa asuinkelvottomalla alueella, asuvat kärsimme. Missään maapallolla ei ole liian lämmintä, vaan kaikkialla ihmiset haluavat lisää lämpöä.

Kokonaan toinen juttu on se, että ihmiskunta nilkuttaa kyllä väistämättä kohti hautaansa. Me ja maapallo emme kestä edes nykyistä ihmismäärää, hurjasta populaation kasvusta puhumattakaan. Toinen asia on järjetön saastuttaminen, johon syyllistyvät pahiten muut kuin länsimaalaiset. Initilaiset ja kiinalaiset esimerkiksi ovat järkyttävän sikaista porukkaa, etsikääpä vaikka kuvia Ganges-virrasta ja ihmetelkää. Länsimaat eivät voi asialle mitään, Afrikka ja Aasia tuhoavat maapallon ilman erittäin radikaaleja muutoksia, joita ei ole näköpiirissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä