Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kokemuksia toyota RAV 4 ?

Vierailija
04.04.2006 |

ollaan suunniteltu vaihtaa automme citymaasturiin, ja tuohon RAV 4 citymaasturiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAV 4 on ainakin tosi meluisa sisälle.

Vierailija
2/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän pienet sisä- ja etenkin tavaratilat. Epäilen, että mahtuvatko edes lastenrattaat tavaratilaan? Muuten kyllä kelpaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAv 4 on varmaan ihan hyvä auto muttaa Toyotalla ovat dieselit suhteettoman kalliita. RAv 4 dieselin hinnaksi tulee ainakin 43 tuhatta + kaikki lisävarusteet. Toytotalla kun ei ole perushinnassa oikeastaan mitään lisävarusteita.

Olemme kallistumassa Hundai Tusconiin tai Santa FE' hen jossa samalla hinnalla saa luxusta ( kaikki mahdolliset lisävarusteet). Takuu on 5 vuotta kun Toyotalla on vain 3 vuotta

Vierailija
4/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin autokoulussa rav:lla ja mun isällä on sitä myös ka mun mielestä on tosi hyvä auto. mulla tosin ei paljon kokemusta autoista mut toi rav oli hyvä siinä mielessä et vaikka pieni olen ja auto melko iso niin näin peileistä kaiken ja ei tullu sellanen fiilis et auto ei oo mun hallussani. suosittelen kyllä sitä vaikka kuten sanoin ei oo pahemmin kokemusta autoista. melusta en sit tiedä, ainakin se autokoulun ja isän autoo ei pidä kovaa ääntä. isällä on vielä automaattivaihteisto.

kiva ja tilava auto on, harmi ettei itellä oo ku kolmas lapsi tulossa ja pieneen audiin ei mahu paljon mitään..budjetti ei vaan oikein suosi. =(

my_selene ja 3. neiti rv 32+1

Vierailija
5/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissa xtrail

Hundai Santa FE

Suzuki Grand Vitara

Toyota RAV4

Toyotaa ehkä emme osta sen takia että on liian kallis laatuun verrattuna ja pienet tavaratilat

Nissan olisi aika hyvä

Suzuki on periaatteessa tehnyt ylläolevista autoista pisimmän aikaa nelivetoisia ja sen takia varmaan paras. Ja tehdään Japanissa. Muuttehdään Bulgariassa/Unkarissa tai vastaavassa

Vierailija
6/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä kuitenkaan pääse yhtä ' tiukoista' paikoista kuin oikealla maasturilla.

Vierailija
7/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla nelivetoinen ja oikeat maasturit ovat liian massiivisia ja maastoajo-ominaisuuksia emme tarvi vaan nelivedon.

Vierailija
8/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääpäs alkaa katselemaan vaihtoehtoja, bensa auto kuitenkin hakusessa. ap

Vierailija
9/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli firman autona, ja tykkäsin kyllä kovasti. Ehkä asiaan vaikutti se, että mun oma auto oli sen rinnalla vanha romu :)

Vierailija
10/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta on tullut ajeltua toyota rav4:lla.. Ei ole kuin hyvää sanottavaa. Pidän kovasti siitä, että näkyvyys on hyvä.. Jotenkin on turvallisempaa kun auto on vähän korkeampi.. 2 lasta kulkee takapenkillä ja hyvin mahtuu. Emmaljungan yhdistelmävaunut ainakin mahtuvat peräkonttiin purkamatta niitä ollenkaan. Omat ajelut on lähinnä kaupunkiajelua, joten ääni ei pienissä nopeuksissa ole häiritsevä. Minulla on kitkarenkaat, joten samoilla renkailla ajetaan ympäri vuoden. Aikaisemmin vaihdatin kesäksi renkaat ja äänet hiljeni.. Ei ole kuitenkaan niin kova tuo ääni että viitsisi alkaa uusien renkaiden ostoon.. Nythän on tullut markkinoille uusi malli, joka on vähän isompi tätä aikaisempaa mallia mm. tavaratila on isompi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi