Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisittepa nähneet anopin ilmeen

Vierailija
29.03.2006 |

...kun se näki viikonloppuna oman poikansa silittämässä paitaansa...

Oikein pystyin näkemään, miten sen aivot raksuttivat kiivaasti: " mitä, laittaako tuo miniä pojan silittämään omat vaatteensa..."

Ei sanonut mitään, mutta voin kuvitella, että puhelinlangat ovat taas olleet kuumina suvun tätien keskuudessa...

Hihiii... Kauhee miniä anopillani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin ilme oli näkemisen arvoinen, kun mies oli tekemässä salaattia heidän tullessaan. Siinä vasta leuka loksahti, kun pääruokakin oli suurimmilta osin miehen tekemää.

Appiukko ei koskaan osallistu ruoanlaittoon, korkeintaan makkaroita grillaa kesällä. Eikä miehenkään tarvinnut kotona asuessaan suurin piirtein voileipää tehdä itse. Vaan minäpä olen opettanut uusavuttoman jo suht hyväksi kokiksi :)

Vierailija
2/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonansa asuessaan mieheni ei tarvinnut tehdä juuri mitään itse vaan äiti laittoi kaiken valmiiksi.

nykyään tekee ruokaa ja siivoaa ym. mutta anoppi on siitä vain hyvillään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalasten äidit, teistä tulee jonain päivänä ehkä anoppeja! Oletteko valmiit!

Minulla ei ole anoppia ensinkään, kun mieheni on lastenkodin kasvatti. Mutta olisin ihan onnellinen, jos sellainen olisi. Mieheni elämä olisi varmasti ollut mukavampaa oikeassa perheessä, hänen itsetuntonsa saattaisi olla parempi, lapsillamme olisi toisetkin isovanhemmat jne.

Mieheni laittaa ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia. Mutta hänellä on alkoholiongelma, jonka yhtenä syynä varmaankin on varhainen hylätyksi tulo.

Oma isäni (70+) on silittänyt omat paitansa, laittanut ruokaa, siivonnut jne. ja tekee noita hommia edelleen ja jopa hänen jo edesmennyt isänsäkin (syntynyt 1900) tarpeen vaatiessa osasi laittaa ruokaa ja siivota! Omalle äidilleni anoppi oli todella rakas.

Vierailija
4/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alusta lähtien näki mieheni tekevän ruokaa, osallistuvan kodinhoitoon ja sitten myöhemmin lasten hoitoon, jäi jopa hoitovapaalle.

Ei ollut tuollaista ihmemiestä kuulemma kuvitellut olevan olemassakaan. En ollut kuulemma valinnut isäni kaltaista miestä, vaikka joidenkin mielestä naiset niin tiedostamattaa tekevät.

Anopilleni tuollainen toiminta oli taas ihan luonnollista.

Vierailija
5/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän perheessä nimittäin isä silittää enempi kuin äiti.

mut meillä ei ole edes silitysrautaa, joten...

Vierailija
6/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käymään kesken mun silitysprojektin - kuuntelin radiota ja silitin pyyhkeitä ja vaatteita tyytyväisenä, mutta kylläpä tuli päivittelemisen aihe anopille. Ei ole itse kuulemma eläessään silittänyt vaatteitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi