kampaamokäynti from hell (kuvia)
Alunperin mulla oli oma hiusväri johon kävin hakemassa kesän alussa vähäsen vaaleita raitoja.
lähtötilanne: http://aijaa.com/MjQrjy
Sitten loppukesästä halusin jo vähän enemmän päästä muuttamaan väriä kun olin siihen omaan väriin jo kyllästynyt. Se oli ollut mulla jo muutaman vuoden. Kattelin monta päivää erilaisia värimalleja netistä ja kun lopulta menin kampaajalle (uusi paikka, en ollut käynyt aiemmin) niin näytit tätä kuvaa:
http://aijaa.com/6J7rik
ja sanoin että toiveena olisi sellainen luonnollisen näköinen vaalea, lämmin, hiukan kultaan taipuvainen väri ja siihen kevyesti yhteensopivia vaaleampia raitoja. Pohjaväri ei saisi kuitenkaan olla liian vaalea ettei oma juurikasvu ihan heti hyppää silmille.
Kampaaja toi mulle sen väripalettikirjan ja ehdotti kahta eri ruskeaa pohjaksi, ekasta sanoin heti että on ihan liian tumma, mutta kampaaja tokaisi että se tuo silmät paremmin esiin ja että tuo toinen ruskee ei kyllä muuta hiusväriä lähes ollenkaan ja tulisin pettymään siihen kun ei näyttäysi myöhemmin yhtään sitä että olisin ollut kampaajalla. Lisäksi se alkoi levittämään sitä tummaa hiusmallipahkuraa niin että ne yksittäiset haituvat eivät sitten olleet niin tumman näköisiä kuin koko köntti yhdessä. Menin suostumaan..
Kysyin että mites sitten niiden raitojen värin kanssa ja hän vain tokaisi että se tulee olemaan joku "vakio vaalea".. Ööö... ok? Nyt kyllä jo epäilytti tosi paljon että mikä hiton vakio vaalea. Onhan niitä sävyjäkin olemassa!
...
..
.
Lopputulos: http://aijaa.com/THblsK (otettu luonnonvalossa).
Itkin koko loppupäivän. Eka värjäys moneen vuoteen kun olin saanut oman värin kasvatettua ja pidettyä ja halusin etenkin sitä että uusi väri olisi LUONNOLLISEN NÄKÖINEN.
Jos joku haluaa E-P:n alueelta ehdottaa jotain hyväksikoettua kampaajaa niin voi kommentoida tähän :(
Kommentit (236)
Harjotelija siis raidoitti? Olikohan kauan opintoja takana? Teki vissiinkin opiskelijahintaan? Saisiko heidän koululla korjattua tuon pilalle menneen tukan, siellä näkisi opettajakin tason missä mennään.
Missä kaupungissa /kylässä EP alueella? Juuri muuttanut ja kampaaja etsinnässä, etten ainakaan samalle mene.
Ehkä minä reklamoisin tuosta. Huonoa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta nauroin. Oliko se varmasti kampaaja jolla kävit?
Saa nauraa. Siis tuo on niin KAMALA!
Valitettavasti kyseinen kampaamoliike on ollut toiminnassa varmaan liki 20 vuotta. En ole ennemmin mennyt, nyt vasta kun äiti oli siellä käynyt ja omaa tukkaansa kehunut niin ajattelin kokeilla.
Ei varmaan tartte sanoa, että en kyllä koskaan toiste oo menossa enkä suosittele, hyi hitto!
-ap
Eli hairlekiini. Mieheni tukan kyni kerran pilalle.
Hei, ei ollut tämä liike kyseessä minun kohdalla
-ap
Tuollainen luonnollinen värjäys, luultavasti vapaalla kädellä, ei ole ihan iisi homma. Kaiva kuvetta ja mene osaavalle, modernille kampaajalle jonka kriteeri onnistumiselle ei ole mahdollisimman näkyvä lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin kampaajalta, että ei rotanväristä väriä ja että ei leikata hirveästi.
Lopputuloksena rotanvärinen pää ja sivusiili.
Parturi taisi olla feministi.
http://starecat.com/content/wp-content/uploads/barber-i-want-look-like-…
.
Vierailija kirjoitti:
Harjotelija siis raidoitti? Olikohan kauan opintoja takana? Teki vissiinkin opiskelijahintaan? Saisiko heidän koululla korjattua tuon pilalle menneen tukan, siellä näkisi opettajakin tason missä mennään.
Harjoittelija raidoitti toisen puolen samaan aikaan kun kampaaja teki toisen, eli olivat yhdessä niitä tekemässä. Kampaaja oli kyllä se joka ohjeisti "paksumpia että näkyy". Harkoittelijakin yllättyi että näinkö paljon. Siinä sanoinkin että mua vähä jännittää se niiden touhu niin kampaaja vain sano että asiakas on hyvä ja lukee vaikka jotain lehteä kun he osaavat kyllä työnsä.........
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen luonnollinen värjäys, luultavasti vapaalla kädellä, ei ole ihan iisi homma. Kaiva kuvetta ja mene osaavalle, modernille kampaajalle jonka kriteeri onnistumiselle ei ole mahdollisimman näkyvä lopputulos.
Juu sitähän mä tuossa aloituksessa pyysin, jos tiedätte osaavaa kampaajaa EP:n seudulta niin saa suositella niin tiedän sitten mihin meen seuraavaksi
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta nauroin. Oliko se varmasti kampaaja jolla kävit?
Saa nauraa. Siis tuo on niin KAMALA!
Valitettavasti kyseinen kampaamoliike on ollut toiminnassa varmaan liki 20 vuotta. En ole ennemmin mennyt, nyt vasta kun äiti oli siellä käynyt ja omaa tukkaansa kehunut niin ajattelin kokeilla.
Ei varmaan tartte sanoa, että en kyllä koskaan toiste oo menossa enkä suosittele, hyi hitto!
-ap
Eli hairlekiini. Mieheni tukan kyni kerran pilalle.
Hei, ei ollut tämä liike kyseessä minun kohdalla
-ap
Laita nyt jotain vinkkiä liikkeestä, että ihmiset tietää kampaamon tason. Älä laita vahinkoa kiertämään:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sitähän mä tuossa aloituksessa pyysin, jos tiedätte osaavaa kampaajaa EP:n seudulta niin saa suositella niin tiedän sitten mihin meen seuraavaksi
-ap
Jos nyt vähän avaisit, että mikä tällainen mystinen EP on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on aika onneton lopputulos. En usko että se osaa tuota korjata vaikka suostuisikin yrittämään, sen verran ammattitaidotonta työtä, päinvastoin voi saada sen entistä pahemmaksi. Vedä itse vaikka joku luonnollisen vaalenruskea tasoittamaan tuota kirjavuutta. Ja kyllähän se siitä sitten kasvaa.
Itsellä särähti korvaan tuo että " tulisin pettymään siihen kun ei näyttäysi myöhemmin yhtään sitä että olisin ollut kampaajalla."
Varsinkin kun luonnollista lopputulosta haetaan, ei ehkä ole tarkoitus toitottaa tukallaan sitä että on käyty kampaajalla.
Tämä mullakin otti korvaan siinä mutta olin typerä enkä korjannut, että se olisi tarkoituskin että se olisi luonnollisen näköinen ja että ei heti iske silmään että tuon tytön hiukset on värjätty!
Värjäsin tämän markettivärillä itse itseasiassa seuraavana päivänä kun en kehdannut olla näiden kanssa. Laitoin tumman ruskean, ei tämäkään hyvä ole, mutta pystyn sentään käymään töissä ilman että on muovipussi päässä.
ap
Tämä ei nyt ehkä sinua enää auta mutta kerron kuitenkin. Liian tummaksi menneen/väärän värisen värjäyksen voi saada aika hyvin pois laittamalla tukkaan reilusti halpaa syväpuhdistavaa shampoota n. puoleksi tunniksi. Toistetaan tarvittaessa.
Se ei tietenkään noihin vaalennettuihin kohtiin auta mitään mutta päälle voisi sitten laittaa itse jotain luonnollisempaa vaaleaa.
Muistuttaa työkaverin tukkaa...Kampaaja värjäsi muuten samannäköisen kuin aapeen,mutta tyvi oli punainen. Näyttää kuin joku olisi lyönyt kirveellä päähän.
Kertokaa nyt ihmeessä edes jotain vihjeitä siitä kampaamosta joka tämän taidonnäytteen on luonut!
Miettikää jos sinne menee joku pitkätukkainen, joka on vuosikausia kasvattanut omaa väriään takaisin ja sitten saa jonkun tuollaisen.
Ap, väännä se nimi vaikka englanniksi. :D
Täällä parturi nyrhesi tytön hiukset, eikä äiti todellakaan jäänyt hiljaiseksi. Koko kylä näki kaamean lopputuloksen ja toinen kampaaja lupasi ilmaiseksi pelastaa, mitä pelastettavissa on.
On kyllä kauhea lopputulos. Olen myös yllättynyt tän paikan kommenteista, yleensä täällä vaan sanotaan että ihan hyvä se on, älä valita. :D
Hei, suosittelen Lara's hairia. Sijaitsee Seinäjoen keskustassa.
Kun muutin tänne etsin hetken laadukasta kampaamoa, kyseinen kampaamo ei ole kaikista halvin, pitkien hiusten värjäys 122€ + lisäkulut kuten Olaplex jn, mutta laadukkaammista kampaajista saa kyllä maksaa ja itse en edes uskaltaisi mennä kampaamoon missä on halvat hinnat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kauhea lopputulos. Olen myös yllättynyt tän paikan kommenteista, yleensä täällä vaan sanotaan että ihan hyvä se on, älä valita. :D
Älä nyt. Aina täällä tosi paikan tullen kaveria tuetaan ja tsempataan:) Tuskin Ap:tä enää hirveesti itkettää.
Jostakin syystä tuli sanoja kuten "Kouvolotukka", "WT", "Elämämkoullu" yms. muuta satunnaista mieleen.
Ihme ettet voi kampaamon sijaintia edes kertoa. Seinäjoella?
Otan osaa. Onneksi osaava ammattilainen saa tuon korjattua.
Onhan tuo kyllä aivan järkyttävä. Vaikea uskoa että olisi ammattilaisen tekemä.
Mutta eipä kyllä ap:n hiuksista millään sen halutun mallin kaltaistakaan saa aikaseksi. Siihen vaadittaisi hiusta aika paljon enemmän ja erilaista.