Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon vanhempi on ollut mies jonka kanssa sinulla on seksuaalisesti kemiat toiminut parhaiten

Vierailija
31.08.2017 |

Minkä ikäinen olit silloin itse?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä nyt näin meni, kun joko ei tule vastauksia tai vastataan pelkästään nuorempia kuin nainen? Ne nuoremmat taitaa rulettaa vähän kaikissa ikäluokissa naisten kohdalla. Miehen tulee mielellään olla ainakin se vuosi nuorempi, ellei reilusti enemmän. Se taitaa olla trendi.

Vierailija
22/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ymmärretty kysymys suurin osa nuorempia:D

Mammat vastaa mitä tahtovat.

Ehkäpä vika on sitten otsikossa? Jos ei niiden vanhempien kanssa ole kenelläkään löytynyt sitä parasta kemiaa, niin miksi väittää muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan 30-35 vuotta vanhempi Hopeakettu, itse olin 17v.

Harvempi 30 - 35 mies on harmaantunut, josta käsitän idioottimaisen hopeakettu nimityksen tulevan. Esim. suurin osa hollywoodin komistusnäyttelijöistä on 30 - 40 iältään.

Vanhempi 30 - 35 vuotta, ymmärsitkö."30+17=?" "35+17=?"

NIINPÄ

Ohiksena sanoisin, että eihän sitä oikein millään voi uskoa, että joku 17 vuotias haluaisi olla vanhan miehen kanssa tai vastaisi jonkun 52 vuotiaan olleen paras. Se 30 vuotias ehkä vielä jotenkin menis. Kyllähän tuota väitettä nyt ihan väkisin tulee ajatelleeksi kirjoittajan virheeksi.

Vierailija
24/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta vanhempi. Harrastin hänen kanssaan seksiä 16-23 vuotiaana. Seurustelu ei toiminut mutta seksisuhde jäi. Ja me molemmat todella tykättiin meidän seksistä. Sitten löysin nykyiseni, hyvä suhde, mutta seksi ei oikein ole koskaan toiminut kovin hyvin. Huom, kaikkea ei voi saada.

Vierailija
25/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nuorempi. Mitä nuorempi sitä huomaavaisempi ;)

Vierailija
26/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta vanhempi mies. Olimme avioliitossa 20 vuotta. Seksi oli huikeaa, mutta kaikki muu siinä liitossa olikin ihan silkkaa sitä itseään.

Sen jälkeen yritin 9 vuotta itseäni vanhemman kanssa. Seksi oli järkyttävän huonoa. Mies kuvitteli että kun itsellä ei seiso kuin joskus satunnaisesti klo 4 aamuyöstä, on minun herättävä kanipanominuuttia varten ja muuten oli käpälineen koko ajan kimpussani ja vonkasi suihinottoa, josta nyt ei vaan tullut mitään tulosta (ja ei, taidoissani ei ole mitään vikaa). 

Vierailija
27/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuoden itseäni vanhempi. Olin tuolloin 16-vuotias.

Vierailija
28/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kuukauden vahempi. Olin 34 kun tavattiin.

Vierailija
29/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut vanhemman miehen kanssa.

Parhaiten on sopinut ja sopii yhä 5kk nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
30/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta, 36 ja 51, nykyinen aviomies. Upee<3

Vierailija
31/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 19-vuotiaana nykyisen miesystäväni, joka on 15 vuotta vanhempi. Siitä on noin 2,5 vuotta ja olemme siitä lähtien olleet yhdessä.

Vierailija
32/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kuullut toteamuksen, että 20-vuotias nainen sopii halujen määrän suhteen parhaiten yhteen päälle 40-vuotiaan miehen kanssa, samoin 20-vuotias mies päälle 40-vuotiaan naisen kanssa. Hormonitoiminnan muutosten vuoksi naisten halut kasvavat iän myötä, kun taas miesten halut hiipuvat. En ole testannut tosielämässä.

Vierailija
33/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. Elämäni rakkaus, tänä vuonna naimisiin.

N23

Vierailija
34/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ikinä ole ollut ns. puuma -taipumuksia, vaan vanhemmat miehet miellyttävät. Ap:n kysymykseen: 21 vuotta vanhempi, olin itse silloin n. 30 v.

Vierailija
35/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain kuullut toteamuksen, että 20-vuotias nainen sopii halujen määrän suhteen parhaiten yhteen päälle 40-vuotiaan miehen kanssa, samoin 20-vuotias mies päälle 40-vuotiaan naisen kanssa. Hormonitoiminnan muutosten vuoksi naisten halut kasvavat iän myötä, kun taas miesten halut hiipuvat. En ole testannut tosielämässä.

Miesten halut ainakin hiipuvat vanhemmiten, se on kyllä huomattu. Kaikille nelikymppisille naisille, jotka ovat kiinnostuneet seksistä, suosittelen n. 10 vuotta nuorempaa miestä.

Vierailija
36/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat olleet parhaita. Vanhempaan nähden max. 3v. ikäero, mutta huomautan, että kaikilla tuntemillani nelikymppisillä ollut jo erektiovaikeuksia!

Yhdellä erektio, mutta pehmeä.

Toisella erektio, joka ei säily.

Kolmannella vaikeuksia saada sitäkään ja kaikilla näillä laukeaminen kesti ikuisuuden! Edes suihinotto ei auttanut. Nuoret sällit sen sijaan... No, se on toinen tarina se :D

Vierailija
37/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten halut ainakin hiipuvat vanhemmiten, se on kyllä huomattu. Kaikille nelikymppisille naisille, jotka ovat kiinnostuneet seksistä, suosittelen n. 10 vuotta nuorempaa miestä.

Kaikille nelikymppisille tai vanhemmille miehille suosittelen n. kolmekymppistä naista. Tulee hyvä olo.

Vierailija
38/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat olleet parhaita. Vanhempaan nähden max. 3v. ikäero, mutta huomautan, että kaikilla tuntemillani nelikymppisillä ollut jo erektiovaikeuksia!

Yhdellä erektio, mutta pehmeä.

Toisella erektio, joka ei säily.

Kolmannella vaikeuksia saada sitäkään ja kaikilla näillä laukeaminen kesti ikuisuuden! Edes suihinotto ei auttanut. Nuoret sällit sen sijaan... No, se on toinen tarina se :D

Nuorilla miehillä se taas kestää siksi, että näytät niin rupsahtaneelta heidän silmissään, ettei mies meinaa laueta millään.

Vierailija
39/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pian kolmekymppinen nainen ja mielelläni ottaisin vanhemman (tai nuoremmankin) erektiovaikeuksisen miehen, kunhan sitä seksiä ei tarvitsisi harrastaa ollenkaan. Huonoa seksiä en ala harrastaa; jos sitä kerran on pakko olla, niin sen on sitten oltava hyvää. Sen sijaan kahden aikuisen parisuhde ilman seksiä olisi minulle oikein mieleinen. Tosin kymmenen vuoden päästä tietysti hormonini heittävät häränpyllyä niin, että sitten sitä seksiä pitää olla koko ajan ja joka ilmansuunnasta...

Vierailija
40/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ikinä ole ollut hyvää seksiä itseäni vanhempien miesten kanssa. 

Nykyinen miesystäväni on minua 16 vuotta nuorempi ja olen nyt valehtelematta elämäni parhaassa seksisuhteessa. Seksiä on niin paljon kuin jaksaa, se on hyvälaatuista ja toisen huomioonottavaa.