Kuinka paljon vanhempi on ollut mies jonka kanssa sinulla on seksuaalisesti kemiat toiminut parhaiten
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Wallah. kirjoitti:
Mulla ei ikinä ole ollut hyvää seksiä itseäni vanhempien miesten kanssa.
Nykyinen miesystäväni on minua 16 vuotta nuorempi ja olen nyt valehtelematta elämäni parhaassa seksisuhteessa. Seksiä on niin paljon kuin jaksaa, se on hyvälaatuista ja toisen huomioonottavaa.
Vai niin. Jos olisin mies, esim. 38v, ja saisin valita joko 16v nuoremman tai 16v vanhemman seksikumppanin. Ei tarvitsisi sekuntiakaan miettiä olisiko se mielummin 22v vai 54v. Kyllä se tuo nuorempi olisi.
No toki, miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Wallah. kirjoitti:
Nykyinen miesystäväni on minua 16 vuotta nuorempi ja olen nyt valehtelematta elämäni parhaassa seksisuhteessa. Seksiä on niin paljon kuin jaksaa, se on hyvälaatuista ja toisen huomioonottavaa.
Vai niin. Jos olisin mies, esim. 38v, ja saisin valita joko 16v nuoremman tai 16v vanhemman seksikumppanin. Ei tarvitsisi sekuntiakaan miettiä olisiko se mielummin 22v vai 54v. Kyllä se tuo nuorempi olisi.
Kieltääkö joku sinua valitsemasta?
Itse nyt 20v ja avomieheni pian 31v.
Vajaa 2kk vanhempi, ekan kerran oltiin kun olin 19v, viimeisin kerta tuossa viikko sitten, nyt ikää 46v.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat olleet parhaita. Vanhempaan nähden max. 3v. ikäero, mutta huomautan, että kaikilla tuntemillani nelikymppisillä ollut jo erektiovaikeuksia!
Yhdellä erektio, mutta pehmeä.
Toisella erektio, joka ei säily.
Kolmannella vaikeuksia saada sitäkään ja kaikilla näillä laukeaminen kesti ikuisuuden! Edes suihinotto ei auttanut. Nuoret sällit sen sijaan... No, se on toinen tarina se :D
Samaa mieltä.
Olin 19 kun tapasin miehen , joka muistaakseni oli 41. Erittäin suuri seksuaalinen vetovoima oli välillämme. Harmi vain, että miehellä oli aika olematon muna.
Nyt 24 vuotiaana, oli 40 vuotias ihana mies. Pelkkä miehen ajatteleminen sai joka solun itsessäni heräämään ja alapään jyskyttämään ankarasta p*netuksesta. Ajatuskin hänen käsistään vaeltamassa kropallani, sai/saa minut villiksi.. semmoista vetovoimaa en luultavasti koskaan tule kokemaan.
Olis kyllä mahtavaa, jos joskus sais hyvää seksiä ja pääsis lakanoiden väliin sellasen ihmisen kanssa, joka tietäää mitä tekee. Olen kateellinen teille, joilla seksielämä on nautinnollista.
4 vuotta nuorempi (34 v.) ja 2 vuotta vanhempi (41 v.) ovat aika tasoissa. Jälkimmäisen kanssa sovimme muutenkin yhteen kuin seksuaalisesti, joten kokonaisuutena hän voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallah. kirjoitti:
Kieltääkö joku sinua valitsemasta?
Eipä kiellä. Ihmettelen vaan, miksi joku mies valitsee toisinpäin, mutta meitähän on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä mahtavaa, jos joskus sais hyvää seksiä ja pääsis lakanoiden väliin sellasen ihmisen kanssa, joka tietäää mitä tekee. Olen kateellinen teille, joilla seksielämä on nautinnollista.
Tietää, mitä tekee. Mitä tarkoitat?
Onko paljonkin sellaisia seksi harrastajia, jotka eivät tiedä, mitä tehdä? Esittävätkö he tämänkaltaisia kysymyksiä:
"Mihin tää mun vehje niinku pitäis laittaa?", "Mihin mun pitää oikeen koskee?", "Mitä mun pitää tehdä?"
3v nuorempi kuin minä. Parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paljonkin sellaisia seksi harrastajia, jotka eivät tiedä, mitä tehdä? Esittävätkö he tämänkaltaisia kysymyksiä:
"Mihin tää mun vehje niinku pitäis laittaa?", "Mihin mun pitää oikeen koskee?", "Mitä mun pitää tehdä?"
On paljon sellaisia seksin harrastajia, jotka eivät tiedä. Eivät he yleensä ääneen kysele, mutta kyky lukea toisen osapuolen kehonkieltä on olematon ja jos joutuu sanomaan ääneen, että "ei niin kovaa" tms niin he heti ottavat sen itseensä. Huumorintajua ei ole yhtään, kauhea kiire päästä nimenomaan panemaan ja leikkimielisyys puuttuu täysin. Rintoja kouritaan, alapäähän työnnetään sormia sisään ja kuvitellaan että se on naisesta kiihottavaa jne.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon sellaisia seksin harrastajia, jotka eivät tiedä. Eivät he yleensä ääneen kysele, mutta kyky lukea toisen osapuolen kehonkieltä on olematon ja jos joutuu sanomaan ääneen, että "ei niin kovaa" tms niin he heti ottavat sen itseensä. Huumorintajua ei ole yhtään, kauhea kiire päästä nimenomaan panemaan ja leikkimielisyys puuttuu täysin. Rintoja kouritaan, alapäähän työnnetään sormia sisään ja kuvitellaan että se on naisesta kiihottavaa jne.
eri
Käytätte vääriä sanamuotoja. Tuo tarkoittaa, että seksin harrastaja tietää, mitä kumppaninsa haluaa. Haluaa tuottaa kumppanillensa nautintoa. Tuosta on kyse, eikä siitä, ettei mies tietäisi mitä tekee.
Lisäksi tämä toisen miellyttäminen lienee myös opittavissa, vaikkei ekalla kerralla vielä osaisikaan.
Onko naisilla niin, että heti kerrasta pitää olla täydellistä tai muuten se oli siinä?
12 vanhempi oli mies jonka kanssa on ollut parasta seksiä.
Taidoiltaan paras on ollut 1 vuoden vanhempi.
Tavatessamme olin 22- vuotias, hän 23.
Vuoden nuorempi, tajunnanräjäyttävän hyvää seksiä.. oih kun sais vielä lisää 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Käytätte vääriä sanamuotoja. Tuo tarkoittaa, että seksin harrastaja tietää, mitä kumppaninsa haluaa. Haluaa tuottaa kumppanillensa nautintoa. Tuosta on kyse, eikä siitä, ettei mies tietäisi mitä tekee.
Lisäksi tämä toisen miellyttäminen lienee myös opittavissa, vaikkei ekalla kerralla vielä osaisikaan.
Onko naisilla niin, että heti kerrasta pitää olla täydellistä tai muuten se oli siinä?
Jokaisen kanssa pitää oppia, mistä juuri tämä kyseinen ihminen pitää ja mistä ei, mutta olennaista on, että haluaa ja osaa ottaa sitä palautetta vastaan - myös sanatonta.