Kuinka paljon vanhempi on ollut mies jonka kanssa sinulla on seksuaalisesti kemiat toiminut parhaiten
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kuullut toteamuksen, että 20-vuotias nainen sopii halujen määrän suhteen parhaiten yhteen päälle 40-vuotiaan miehen kanssa, samoin 20-vuotias mies päälle 40-vuotiaan naisen kanssa. Hormonitoiminnan muutosten vuoksi naisten halut kasvavat iän myötä, kun taas miesten halut hiipuvat. En ole testannut tosielämässä.
Kaikkeahan saa aina todeta, mutta ei tuo pidä paikkaansa ainakaan Finsex-tutkimusten mukaan. 20-vuotiaan naisen halut sopivat yhteen 50-vuotiaan miehen kanssa, ja 40-vuotiaan naisen halut sopivat yhteen hieman vanhemman miehen kanssa.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5354693/Tuntee%20seksuaalista%20halua%2…
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5340920/Mieluisin_ja_toteutunut_yhdynta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kuullut toteamuksen, että 20-vuotias nainen sopii halujen määrän suhteen parhaiten yhteen päälle 40-vuotiaan miehen kanssa, samoin 20-vuotias mies päälle 40-vuotiaan naisen kanssa. Hormonitoiminnan muutosten vuoksi naisten halut kasvavat iän myötä, kun taas miesten halut hiipuvat. En ole testannut tosielämässä.
Kaikkeahan saa aina todeta, mutta ei tuo pidä paikkaansa ainakaan Finsex-tutkimusten mukaan. 20-vuotiaan naisen halut sopivat yhteen 50-vuotiaan miehen kanssa, ja 40-vuotiaan naisen halut sopivat yhteen hieman vanhemman miehen kanssa.
En usko tätä. Luulenpa että olet itse vanhempi mies joka haluaa nuorempia naisia mutta naisten puolesta et voi puhua mitään.
Minkähänlaisia naisia noihin tutkimuksiin on haastateltu... Kenties naimisissa olevia ( hiukan konservatiivisia) äitejä jotka yleensä vastaavat sen oman aviomiehen näihin tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tuli totuus. Naisilla ja miehillä on yhtä kovat halut vain parikymppisenä. Kolmea kymppiä lähestyessä ja siitä eteenpäin naisten halut ovat aina pienemmät kuin miehillä. Toteutuneet seksikerrat on sitten samaa luokkaa aina. Ihan ymmärrettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tätä. Luulenpa että olet itse vanhempi mies joka haluaa nuorempia naisia mutta naisten puolesta et voi puhua mitään.
Minkähänlaisia naisia noihin tutkimuksiin on haastateltu... Kenties naimisissa olevia ( hiukan konservatiivisia) äitejä jotka yleensä vastaavat sen oman aviomiehen näihin tutkimuksiin.
Siinähän oli ihan 20v lähtien eri ikäisiä. Miksi kaikki olisi naimisissaolevia ja konservatiivisia? Usko nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat olleet parhaita. Vanhempaan nähden max. 3v. ikäero, mutta huomautan, että kaikilla tuntemillani nelikymppisillä ollut jo erektiovaikeuksia!
Yhdellä erektio, mutta pehmeä.
Toisella erektio, joka ei säily.
Kolmannella vaikeuksia saada sitäkään ja kaikilla näillä laukeaminen kesti ikuisuuden! Edes suihinotto ei auttanut. Nuoret sällit sen sijaan... No, se on toinen tarina se :D
Taisin vähän ottaa itseeni. 35v jälkeen kieltämättä laukeaminen on tullut vaikeammaksi, mutta kokeneempana sitä myös alkaa vaatimaan naisiltakin osaamista siellä puolen.
"Edes suihinotto ei auttanut". Jos naiset olisivat yhtä huikeita poskeenottajia kuin suurin osa itsestään luulee, niin ongelmaahan ei olisi. Totuus on, että suurin osa naisista tekee juuri samaa kuin edellisessä suhteessa ja se on sitten säkästä kiinni toimiiko se jollekin. Opastaminen taas voi mennä tunteisiin.
Samoin kuin naisillekaan ei löydy mitään patenttitemppua nuolemiseen, pitää miestäkin osata tuntea ja lukea. Sanoisin että alle joka viides nainen osaa keskittyä siihen sillä epäitsekkäällä palveluasenteella, että saa minut tulemaan suikkarilla ja aika itseasiassa aika helpostikin. Nykyinen kumppani on perusesimerkki naisesta: kiihottuu itse liian nopeasti aiheesta ja sitten otteet kiihtyy/kovenee liian nekin nopeasti, että tunto häviää hepin päästä. Sitten hän jo haluaisikin istua päälle ottamaan orgasminsa ja ei malta.
14v vanhemman naisen kanssa olin armeija-aikana (sotilaskotisisaren)
Hän on vuoden vanhempi. Muut ovat mua nuorempia.
N47
Joskus 25v ikäisenä eksyin Helsinkiin ja 45v rouva vamppasi minut. Onks ne ny sit jotain hopeapuumia nykyään vai?
Vierailija kirjoitti:
Joskus 25v ikäisenä eksyin Helsinkiin ja 45v rouva vamppasi minut. Onks ne ny sit jotain hopeapuumia nykyään vai?
Tosin ei toiminut kemiat. Hoki vain kännissä, että "voisin olla äitisi, voisin olla äitisi"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallah. kirjoitti:
Mulla ei ikinä ole ollut hyvää seksiä itseäni vanhempien miesten kanssa.
Nykyinen miesystäväni on minua 16 vuotta nuorempi ja olen nyt valehtelematta elämäni parhaassa seksisuhteessa. Seksiä on niin paljon kuin jaksaa, se on hyvälaatuista ja toisen huomioonottavaa.
Vai niin. Jos olisin mies, esim. 38v, ja saisin valita joko 16v nuoremman tai 16v vanhemman seksikumppanin. Ei tarvitsisi sekuntiakaan miettiä olisiko se mielummin 22v vai 54v. Kyllä se tuo nuorempi olisi.
Kieltääkö joku sinua valitsemasta?
Eipä kiellä. Ihmettelen vaan, miksi joku mies valitsee toisinpäin, mutta meitähän on moneen junaan.
Onhan tuossakin parisuhteessa toinen osapuoli valinnut itselleen nuoremman kumppanin, eli ajattelee samoin kuin sinäkin että nuorempi on parempi. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää kun se on noin päin? Molemmat kun ei voi olla toisiaan nuorempia.
Eli tästä lähtien, kun nainen sanoo miestä huonoksi sängyssä, niin hän tarkoittaa: "Mies ei halua, eikä osaa ottaa vastaan seksiin liittyvää palautetta."