Muistatteko vielä Tony Halmeen?
Mitä muistoja teillä on hänestä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tony jo reinkarnoitunut tänne maapallolle? 8 vuotta tulee kohta kuluneeksi Tonyn itsarista.
Ei ole. Aikaa ei nimittäin ole, reinkarnaatiossa. Mutta, itse ei pitäisi elämäänsä päättää, olipa se kuinka hankala tahansa.
Minkä takia ei saa itse päättää, haluaako elää vai ei?
Olet itse tehnyt suunnitelman elämästäsi. Usko tai älä, mutta planeetta on koulu, johon tullaan opiskelemaan Rakkautta. Kaikki mitä tässä fyysisessä elämässä teet ja koet, kouluttaa sinua kohti suurempaa päämäärää. Se suurin päämäärä ihmisellä on, ettei tarvitsisi enää syntyä maanpäälle, ihmisenä.
Olen samaa mieltä. Silti ihmisellä on mielestäni oikeus ottaa itseltään henki pois jos niin päättää.
Muistan Halmeen hänen huvittavista, suorista mielipiteistään, joita hän häpeilemättä sanoi :D
1)
”Mitä hyötyä meillä yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta.”
2)
”Jos kerran taiteilijaeläkkeitä myönnetään kaiken maailman savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta samalla tavalla pitäisi tukea entisiä urheilijoita. Ne on sentään viihdyttäneet koko kansaa ja esiintyneet aina ylpeästi Suomen väreissä. On ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai sutia baskeri silmillä kännissä pillunkuvia tauluun.”
3)
Meillä on lesbo presidentti, ja meillä on minä kansanedustajana. Kaikki näköjään voi olla mahdollista.”
4)
”Mä istuin yhtenä päivänä katukahvilassa Helsingin Esplanadilla mukavassa seurassa. Nautittiin kahvista ja kauniista kesästä. Oli upea ilma ja kaikki pöydät täynnä. Silloin siihen tallusteli Abu-Papu ja sen kaveri Bingo-Bango suoraan päiväunilta. Ne haki jostain pari tuolia ja tunki röyhkeästi kahden suomalaisen tytön pöytään näiden kiellosta huolimatta.”
Vierailija kirjoitti:
Muistan Halmeen hänen huvittavista, suorista mielipiteistään, joita hän häpeilemättä sanoi :D
1)
”Mitä hyötyä meillä yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta.”2)
”Jos kerran taiteilijaeläkkeitä myönnetään kaiken maailman savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta samalla tavalla pitäisi tukea entisiä urheilijoita. Ne on sentään viihdyttäneet koko kansaa ja esiintyneet aina ylpeästi Suomen väreissä. On ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai sutia baskeri silmillä kännissä pillunkuvia tauluun.”3)
Meillä on lesbo presidentti, ja meillä on minä kansanedustajana. Kaikki näköjään voi olla mahdollista.”4)
”Mä istuin yhtenä päivänä katukahvilassa Helsingin Esplanadilla mukavassa seurassa. Nautittiin kahvista ja kauniista kesästä. Oli upea ilma ja kaikki pöydät täynnä. Silloin siihen tallusteli Abu-Papu ja sen kaveri Bingo-Bango suoraan päiväunilta. Ne haki jostain pari tuolia ja tunki röyhkeästi kahden suomalaisen tytön pöytään näiden kiellosta huolimatta.”
Oli hän monessa asiassa oikeassa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
1)
”Mitä hyötyä meillä yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta.”2)
”Jos kerran taiteilijaeläkkeitä myönnetään kaiken maailman savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta samalla tavalla pitäisi tukea entisiä urheilijoita. Ne on sentään viihdyttäneet koko kansaa ja esiintyneet aina ylpeästi Suomen väreissä. On ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai sutia baskeri silmillä kännissä pillunkuvia tauluun.”3)
Meillä on lesbo presidentti, ja meillä on minä kansanedustajana. Kaikki näköjään voi olla mahdollista.”4)
Pakko sanoo, että nauroin ääneen, vaikka Halmetta aina ihan sikaniskajunttina pitänytkin.
Hyvä juttu kyllä että kuoli Suomelle, ja läheisille joita väärinkäytti. Jotain teki oikeinkin.