Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita totaalikieltäytyjiä hormoneista? Ei pillereille, hormonikierukoille jne.

Vierailija
04.04.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka on kierukka joka erittää kuparia. Ei siis hormonia. Idea on siinä että vieras aine irrottaa jo hedelmöittyneen munasolun. Se voi joskus myös estää sen hedelmöittymisen kokonaan, mutta itse en sitä halunnut koska siinä on mahdollista että tapahtuu abortoituminen.

Vierailija
22/22 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä söin kauan sitten ennen lapsiakin jo putkeen 7v. Tekivät pikkuhiljaa mut salakavalasti haluttomaksi. Ei siis niitä koskaan enää!

Nyt otin kokeeksi 3v sitten hormonikierukan, kun lääkäri vakuutteli, että siinä hormonia paljon paljon vähemmän kuin pillereissä ja vain paikallisesti vaikuttaa. No menettelihän se. Ja helppo oli jne. Ja mukavaa, kun menkat tosi olemattomat ja harvoin. Mutta mulle ilmaantui orgasmivaikeuksia, ja meinaan nyt kokeilla, pääsenkö hormonikierukan poiston myötä niistäkin eroon. (Olenkin puinut tätä asiaa jo parissa ketjussa täällä.. ;) )

Meille kondomikin ihan ok vaihtoehto. Tykätään Durexin superohuista.

Ennen lapsia käytin myös Persona-ehkäisylaitetta. Ehkä senkin ottaisin taas käyttöön. Lainasin kyllä kaverille, ja pitäis pyytää sieltä pois. Tosin on vähän työlästä, kun joutuu seuraamaan laitetta aamuisin ja pissaamaan siihen testitikkuun. Testitikut tulevat aika kalliiksikin. Mutta mitäpä ei hyvästä seksistä kannattaisi maksaa.

Persona-laite näyttää siis punaiset ja vihreät päivät, koska se pystyy virtsanäytteistä määrittämään ovulaation. Sen rinnalla täytyy sitten punaisina päivinä käyttää kondomia, jos ei selibaattia aio harrastaa. Ainakin mua haluttaa eniten just silloin punaisina päivinä ovulaation kieppeillä! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla