Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pitävät Teslaa jonain hienona autona?

Vierailija
30.08.2017 |

Johtuuko se hienosta brändistä, joka assosioidaan "parempaan porukkaan", ja sitten naiset kuvittelevat itsekin olevansa hieman parempia, kun ovat muka mieltyneitä noihin muutaman sadan kilsan säteellä operoiviin sähköhöpötyksiin?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne naisia, jotka ihailevat Tesloja, mutta luonnontieteistä väitelleitä miehiä kyllä. Ovathan ne omalla alallaan teknistä kärkeä.

Vierailija
2/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko olemassa naisia, jotka tietäisivät teslan olemassaolosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollaiset teslat ei sano yhtään mitään. En tiedä mitään autoista, ja minulle ei automerkit kerro mitään.

Vierailija
4/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on koeajanut Teslaa ja ollut kyydissä. On semmonen tykki, että totta kai siihen tietyllä tapaa ihastuu.

Vierailija
5/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha puhua mistään sähköhöpötyksistä, kun useat autovalmistajat ovat ilmoittaneet satsaavansa jatkossa eniten juuri sähköautoihin.

Vierailija
6/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman miehen, jolla Tesla. Naisia vain yhden.

Vierailija
7/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on isommassa mittakaavassa sama kuin Fisker Karma oli taannoin, eräänlainen eko"tiedostavaisten" imagojuttu. Isäni osti tuon Model X:n ja hintaan nähden laatu on kyllä huono. Ei yllä edes korealaisiin viimeistelyssä. Tykkään kyllä tekniikasta, vaikka vähän överiin asti kaikki toimiikin sähköllä. Ehkä 5-10 vuoden päästä laatu alkaa olla hintaa vastaavalla tasolla. Sitten voin itsekin harkita. Nyt ajan mieluummin saman hintaisella Porschella.

M27

Vierailija
8/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nainen ja tykkään teslan ulkonäöstä... toki ympäristöasiat ovat myös tärkeitä. Jos olisi 100 tonnia ylimääräistä autoon niin varmaan ostaisin juuri teslan enkä jotain muuta.

Vierailija
9/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on hypetetty etupäässä jossain teekkarien ja insinöörien porukoissa, kovin miesvaltaisia ne ovat.

Vierailija
10/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä aioin sanoa.

Vierailija
11/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja ihailen teslaa, koska teslalla on niin hieno logo ja autot on muotoiltu niin tyylikkäästi, hienot logot on harvinaisia. Sähkö- ja ekojutuista en tiedä mitään kun en omista edes korttia.

Vierailija
12/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä aioin sanoa.

Olen jo 4 vuotta sitten istunut Teslan kyydissä. Ja ihan nainen olen.

Vierailija
13/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun se maksaa 100k€.

Vierailija
14/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska raha ja ahneus.

Vierailija
15/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla on isommassa mittakaavassa sama kuin Fisker Karma oli taannoin, eräänlainen eko"tiedostavaisten" imagojuttu. Isäni osti tuon Model X:n ja hintaan nähden laatu on kyllä huono. Ei yllä edes korealaisiin viimeistelyssä. Tykkään kyllä tekniikasta, vaikka vähän överiin asti kaikki toimiikin sähköllä. Ehkä 5-10 vuoden päästä laatu alkaa olla hintaa vastaavalla tasolla. Sitten voin itsekin harkita. Nyt ajan mieluummin saman hintaisella Porschella.

M27

Juuri tätä tarkoitan. Teslan kalleimpien mallien hinta koostuu tällä hetkellä hurjasta määrästä insinöörityötä, jonka ovat joutuneet tekemään kun puhtaalta pöydältä on lähdetty. Rahalle ei itse tuotteessa saa vastinetta, joten imagosta siinä täytyy maksaa. Ympäristön kannalta moni pääsisi melkein samaan hybridiautolla, ja siinä saisi ihan eri tason viimeistelyn autoon pienemmällä rahalla.

Ap

Vierailija
16/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Tarviiko olla mulkku että voi olla kiinnostunut autoista? Näköjään.

Vierailija
17/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä teida kovin laadukkaista sähköteslat olla , 5v jos kestää osat.ja sittekun sähköt kaput niin millä liikut. melko urveloa hakea statusta jollain hypetekniikalla

Vierailija
18/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo on hypetetty etupäässä jossain teekkarien ja insinöörien porukoissa, kovin miesvaltaisia ne ovat.

Siinä se ero onkin, että kun insinöörit ylistävät Teslaa, se johtuu heidän teknillistieteellisestä taustastaan. Vähän kuin av-mamma alkaisi kehua jotain todella kallista viiniä vain sen takia, että arvostetuimmat viininmaistajat sitä ylistävät. Ei se Teslan ja kalliin viinin fanittaminen naisista mitään asiantuntijoita tee.

Ap

Vierailija
19/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on ainoa auto, jolla mies voi yhtä aikaa viestiä olevansa vastuuntuntoinen ja rikas. Yksikään polttomoottoriauto ei tähän imagotemppuun pysty.

Vierailija
20/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Teslaa hienona autona, koska se on tulevaisuuden auto. Kulkee sähköllä (joo, ongelmallista sekin) ja ajaa itsestään. Bisnes tulee kasvamaan nopeasti eli siinä joku iski oikeaan markkinarakoon.