Miten päädyit "toiseksi naiseksi"?
Olen itse ajautunut jotenkin tähän tilanteeseen. Olen siis vihattu "toinen nainen". Alussa mies ei kertonut, että on naimisissa. Kerkesimme tapailla 3 kk, ennenkuin totuus paljastui. Jatkamme edelleen tapailua ja voimakkaita tunteita pelissä kummallakin. Mies on puhunut erosta vaimolleen, mutta varsinaisesti eivät ole vielä tehneet päätöstä avioerosta.
Olen yleensä todella oikeudenmukainen ja korkean moraalin nainen. Siksi olenkin aivan ihmeissäni. Tunnon tuskat ovat kovat, mutta myös rakkautta riittää. Odottelen tässä, että mies todella ottaisi sen avioeron. Toivottavasti ottaa.
Mikä on sinun tarinasi?
Kommentit (52)
Ei voi olla korkeaa moraalia, jos pystyy olemaan toinen nainen. Miehellä vielä lapsia. Ymmärrätkö yhtään, miten pienten elämä kärsii, jos ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä vähän noita kakkosia... Tiädättekö yhtään katseenkestävää?
Kuinka monta kakkosta sä tunnet? Entä onko nainen joka on kotona ykkönen yhdessä suhteessa, sitten ruma kun on kakkonen? Voi luoja taas.
Eihän tässä puhuttu vaimoista mitään? Tiedän useita kakkosina pyörineitä ja kaikki ovat jotenkin 'kärähtäneen' näköisiä. Ehkä liikaa alkoa tai mt-ongelmia. Tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla korkeaa moraalia, jos pystyy olemaan toinen nainen. Miehellä vielä lapsia. Ymmärrätkö yhtään, miten pienten elämä kärsii, jos ero tulee.
Olen ollut joskus suhteissa varattujen miesten kanssa, mutta aina siitä lähtökohdasta käsin, että eroa ei tule. Minulle on ollut kunnia-asia, että miehet palaavat aina lopuksi kotiin.
Jos mies on alkanut puhua erosta, homma on minun puolelta päättynyt siihen.
🇺🇦🇮🇱
Työpaikalla katsellut riittävästi näitä kakkossuhteita. KUKAAN ei ota niitä vakavasti. Ja jos ottaa, seuraa ongelmia. Ei toimi nämä suhteet ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pitäisi kysellä sen miehen moraalin perään, sehän se pettää? Sen jälkeen voi syyttää itseään, että on haksahtanut moiseen pettäjämieheen. Ehkä noiden em. toimien jälkeen voi suoda ajatuksen sille toiselle naiselle.
Oletko ap valmis äitipuoleksi? Nykyään eronneet isät ovat myös vuoroviikko-isejä. Myös ex-vaimo pysyy lasten kautta teidän elämässä aina. Ei mikään helppo kuvio. Kannattaa miettiä, mihin olet ryhtymässä. Jos se mies edes eroa ottaa.
Olin ollut pitkään tämän miehen ystävä ja jossain vaiheessa alettiin flirttailemaan ja se vaan eteni ja eteni. Kerran sitten päädyttiin panemaan ja siitä ei ollut enää paluuta. Ei hänellä onneksi lapsia ole ja ei edes naimisiin asti ole ehtinyt.
Musta tuli "toinen nainen" yllättäen. Olen parjattu yh ja kaipasin seuraa. Löysin miehen, enkä kysellyt sen asioita. Mukavaa on ollut nyt kohta kolmen vuoden ajan. Tiedän, että hänellä perhe, mutta se on hän, joka soittelee ja järjestää aikaa minulle. Ei kuulu minulle aikuisen miehen ongelmat. Hän on komea, hyvä tyyppi ja seksikin toimii. Toistaiseksi hän tarjoaa mulle kaiken mitä häneltä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ajautunut jotenkin tähän tilanteeseen. Olen siis vihattu "toinen nainen". Alussa mies ei kertonut, että on naimisissa. Kerkesimme tapailla 3 kk, ennenkuin totuus paljastui. Jatkamme edelleen tapailua ja voimakkaita tunteita pelissä kummallakin. Mies on puhunut erosta vaimolleen, mutta varsinaisesti eivät ole vielä tehneet päätöstä avioerosta.
Olen yleensä todella oikeudenmukainen ja korkean moraalin nainen. Siksi olenkin aivan ihmeissäni. Tunnon tuskat ovat kovat, mutta myös rakkautta riittää. Odottelen tässä, että mies todella ottaisi sen avioeron. Toivottavasti ottaa.
Mikä on sinun tarinasi?
Älä kuvittele , että mies välittää sinusta. Olet pelkkä sänkykaveri vain paremman puutteessa . Mies tulee jättämään sinut ennemmin tai myöhemmin. Petturit eivät potki pitkälle, vaan pilkka kolahtaa omaan nilkkaan. Näin kävi ex ystävälleni , joka vikitteli varattua miestä. Mies jätti tylysti ja sen jälkeen ex ystävä on elänyt epäonnen elämää . Elämä opettaa onneksi moraalittomia ihmisiä.
Toiset naiset ja toiset miehet ovat moraalisen ajattelun ja empatiataitojen kehitykseltään teini-ikäisten tasolla. Oma napa on se tärkein. Onneksi on myös meitä aikuiseksi moraalisessa ajattelussa ja empatiataidoissa kasvaneita ihmisiä, joiden ei tarvitse edes harkita "toiseksi naiseksi tai mieheksi" ryhtymistä. Meillä on ymmärrys siitä, että meille tuntemattomiakaan ihmisiä (puolisoja tai lapsia) ei ole meillä oikeus tietoisesti satuttaa esim. omien seksitarpeiden tai hellyydtarpeiden tyydyttämiseksi. Harmillista, että ilmeisen iso osa ihmisistä ei koskaan tavoita tätä moraalisen ajattelun ja empatiataitojen tasoa.
Eikö tosiaan olekin kamalaa?
Onneksi te muutamat harvat tälle korkeimmalle henkiselle tasolle yltäneet voitte nauttia siitä moraalisesta ylemmyydestänne mun puolesta ihan rauhassa, antakaa te meidän muiden tavallisten kuolevaisten nauttia elämästä ja hyvästä seksistä.
Täällä eletään vain kerran. Carpe diem!
🇺🇦🇮🇱
Mulla on nyt useamman vuoden ollut panosuhde entisen työkaverin kanssa. Meistä taisi ensin tulla hyviä ystäviä ja sitten yksi asia johti toiseen. Molemmat elämme seksittömissä parisuhteissa. Emme odota suhteeltamme mitään enempää kuin helvetin hyvää seksiä ja ystävyyttä. Pieniä lapsia ei parisuhteessa ole. Miehen puoliso ei välitä pätkääkään, omani tyytyväinen kun en vonkaa seksiä.