Miten päädyit "toiseksi naiseksi"?
Olen itse ajautunut jotenkin tähän tilanteeseen. Olen siis vihattu "toinen nainen". Alussa mies ei kertonut, että on naimisissa. Kerkesimme tapailla 3 kk, ennenkuin totuus paljastui. Jatkamme edelleen tapailua ja voimakkaita tunteita pelissä kummallakin. Mies on puhunut erosta vaimolleen, mutta varsinaisesti eivät ole vielä tehneet päätöstä avioerosta.
Olen yleensä todella oikeudenmukainen ja korkean moraalin nainen. Siksi olenkin aivan ihmeissäni. Tunnon tuskat ovat kovat, mutta myös rakkautta riittää. Odottelen tässä, että mies todella ottaisi sen avioeron. Toivottavasti ottaa.
Mikä on sinun tarinasi?
Kommentit (52)
Olin nuorena vannonut etten koskaan ala suhteeseen varatun miehen kanssa. Sitten tapasin tämän kivan "sinkkumiehen", seurusteltiin n. 3 kk, hän mm. teki asuntooni remontin. Sitten kerran tunnusti että on kerran ollut naimisissa ja itse asiassa on edelleenkin. Koin itseni huijatuksi ja sen jälkeen ajattelin että eiköhän se ole sen miehen vastuulla mitä tekee, onneksi ei ole kovin monta varattua yrittäjää sen jälkeen kohdalleni sattunut. Nyt jo kauan vakituisessa parisuhteessa olleena vieläkin harmittaa että periaatteeni huijattiin minulta.
Ihastuttiin työkaverin kanssa, huomattiin olevamme sielunkumppanit toisillemme, rakastuttiin... Nyt oon ollut jo 12v se ykkösnainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ajautunut jotenkin tähän tilanteeseen. Olen siis vihattu "toinen nainen". Alussa mies ei kertonut, että on naimisissa. Kerkesimme tapailla 3 kk, ennenkuin totuus paljastui. Jatkamme edelleen tapailua ja voimakkaita tunteita pelissä kummallakin. Mies on puhunut erosta vaimolleen, mutta varsinaisesti eivät ole vielä tehneet päätöstä avioerosta.
Olen yleensä todella oikeudenmukainen ja korkean moraalin nainen. Siksi olenkin aivan ihmeissäni. Tunnon tuskat ovat kovat, mutta myös rakkautta riittää. Odottelen tässä, että mies todella ottaisi sen avioeron. Toivottavasti ottaa.
Mikä on sinun tarinasi?
Tunnontuskat on YHDYSSANA!
Vierailija kirjoitti:
Miehellä eniten sitovat oma omakotitalo ja kaksi pientä lasta. Tiedän, kuulostaa pahalta... Ap.
Höpö höpö, miestä sitoo VAIMO, lapset ja omakotitalo. Sinä olet jännitys, jota kehittymätön mies tarvitsee. Kun saa tarpeekseen, vaihtaa uuteen, ja sinulta on aika valunut hukkaan.
Samalla tavalla, ettei mies kertonut olevansa naimisissa ja perheellinen. Sitten, kun kertoi, oli se vain vaimon haukkumista. En silti usko hänen eroavan, vaikka hän niin väittää. Itsekään en moisen miehen ykköseksi halua, joten irtaannun tässä pikkuhiljaa. Mies on kertonut, että vaimo heittäisi hänet heti pihalle, jos saisi tietää pettämisestä. Myönnän, että valehtelusta (että on sinkku) tavatessa ja suhteen jatkuessa tekisi antaa takaisin ja kertoa vaimolle. Toisaalta sitten lapset ovat vielä tosi pieniä ja saattaisivat menettää nykyisen perheen.
Opiskeluaikana täysin harkitusti, kävin myös töissä enkä voinut antaa sinkkumiehen viedä aikaani tai valvottaa öitä, silloin varattu mies oli vaihtoehto. Suhde oli hyvä, molemmat tiesivät missä mennään, vaimo ei tiennyt tai ei välittänyt, mies oli sitä lajia jolla oli aina salarakas, miksi en siis minä? Suhde hiipui itsestään kun valmistuin, muutin muualle ja aloin rakentaa omaa uraa. Mies kannusti minua opiskeluissa ja työurani alussa, kukaan muu mies ei ole koskaan tehnyt sitä, päinvastoin yrittänyt vain lytätä saavutuksiani ja osaamistani.
Mulla on kaveri, joka tapasi netissä eroamassa olevan miehen. Mies on sellainen, ettei vaikuta miltään pelimieheltä (itseasiassa pelimiehet ei väitä olevansa edes eroamassa vaan tekee kuvion heti selväksi) vaan tavalliselta tossukalta. No, nyt on vuoden kestänyt suhde ja vieläkään ei eroa ole tapahtunut. Kaverin mukaan asia on koko ajan etenemässä omalla painollaan. I doubt. Ehkä suhde on tosiaan ihan kuollut arkeen, mutta onhan siinä kouluikäiset lapset, talo jne. Olisipa mielenkiintoista tietää, tietääkö rouva, että heille on tulossa ero. Kaveri on ihan tosissaan ja luottaa kovaa, että kyllä tämä tästä. Tuntuu oudolta, että yli nelikymppinen nainen on vielä noin sinisilmäinen.
Paketti, ja mies pihtasi vuosia. Lopetin suhteen kun kotona alkoi taas saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paketti, ja mies pihtasi vuosia. Lopetin suhteen kun kotona alkoi taas saamaan.
k=n
Tuosta oli joku tutkimus että älykkäät pettää vähemmän. Osaavat ehkä järjestää elämänsä miellyttäväksi niin ei tarvi.
Miksi kakkosnaiset ovat usein keskivertoa epäviehättävämpiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on tosiaan, tarkoittaako se sitä, että vaimo kotona on kamalaakin kamalampi pirttihirmu suohirviö? Keskivertoa epäviehättävämpi näyttää sen rinnalla sitten niin vastustamattomalta, että menee pettämiseksi samantien.
Vierailija kirjoitti:
No eihän?
Miettikääpä vähän noita kakkosia... Tiädättekö yhtään katseenkestävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies on sanonut syyksi, ettei kertonut olevansa naimisissa?
"Naimisissa" olemista on joka lähtöön. Esim. jotkut on sitä oikeasti ja jotkut ei enää tunteen tasolla
Avioliitto ei perustu tunteeseen.
Mulle selvis parin-kolmen viikon jälkeen, että oli olemassa vaimo ja pieni lapsi. En olisi koskaan osannut kuvitella itseäni toisena naisena, mutta en voinut sitä poikkikaan laittaa. Kahdeksan kuukauden jälkeen vaimo muutti pois ja laittoivat eron vireille. Olemme olleet yhdessä nyt yli 16 vuotta ja siitä 13 vuotta naimisissa. Kaksi yhteistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä vähän noita kakkosia... Tiädättekö yhtään katseenkestävää?
Kuinka monta kakkosta sä tunnet? Entä onko nainen joka on kotona ykkönen yhdessä suhteessa, sitten ruma kun on kakkonen? Voi luoja taas.
Ei tule tuosta mitään. Mies pettää sua ap samalla lailla vuosien päästä. Historia toistaa itseään.
Ap, häpeä ja mieti vaimoa ja lapsia. Myös mies syyllinen mutta miksi vehtaat tietoisesti varatun kanssa kun on myös vapaita miehiä tarjolla.