Tykkäätkö ruskeista vaatteista/housuista miehellä?
Mitä mieltä, pidät ruskean sävystä? Esim. kivoissa housuissa miehellä?
Kommentit (35)
En. ihan kamala ja tylsä väri. En deittailisi ruskeaan pukeutuvaa miestä.
Ap voisi opetella muodostamaan kunnollisia lauseita. Ruskeat housut eivät ole kivat.Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
No millaiseen väriin? Pinkkiin ja sähkön siniseen?
Ruskeaa on aika montaa sävyä... Esimerkiksi kylmän tummanruskeat housut saattaisi olla aika tyylikkäät vaalean yläosan kanssa.
Sopii yhteeen monien sinisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiilenruskeat on hyvät. Mutta se pekko aikamiespoika -ruskea on ihan hirveä missä vaatteessa vaan. Huomaan, että en ole ikinä suositellut miehelleni juurikaan ruskeita vaatteita. Hmm... Tiilenruskeat housut vaalean syysneuleen kanssa vois olla kyllä tosi hyvännäköinen yhdistelmä.
Sille kun laittaa vielä kipparinlakin päähän 👍
Yh. En todellakaan tykkää. Kuten en myöskään tummansinisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millaiseen väriin? Pinkkiin ja sähkön siniseen?
Tiedän minne päin olet kallellasi jos nuo olivat ainoat värit jotka mieleesi juolahtivat.
Mitä väliä? Näyttääkö Prisma - testin mukaan siltä että naiset on miehensä hyvännäköisen pukeutumisen perusteella valinneet?
Ruskea puku miehellä esim. vuodelta -95... Ei todellakaan toimi. Se mielikuva vanhoista ruskeista vaatteista on niin voimakas, että se syö uusienkin ruskeiden vaatteiden myyntiä edelleen. Mistä muuten johtuu, että naisella hyvin monet ruskean sävyt näyttävät hyviltä?
Suklaan/tumman ruskea on hieno väri.
Kaksiväriset on parhaat. Edestä keltaiset, takaa ruskeat.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea puku miehellä esim. vuodelta -95... Ei todellakaan toimi. Se mielikuva vanhoista ruskeista vaatteista on niin voimakas, että se syö uusienkin ruskeiden vaatteiden myyntiä edelleen. Mistä muuten johtuu, että naisella hyvin monet ruskean sävyt näyttävät hyviltä?
http://i.nordstromimage.com/images/Store/blog/men/2012/10_15/ultimate_c…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/40/d8/8b/40d88b836f12d0882f02…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i.nordstromimage.com/images/Store/blog/men/2012/10_15/ultimate_c…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/40/d8/8b/40d88b836f12d0882f02…
Yök yök yök yök yök
Ei, en pidä ruskeasta väristä. Enkä keltaisesta enkä vihreästä.
Mikään viritys ei kyllä ole koskaan kaatunut vaatteiden väriin, mutta jos mielipidettä kysytään niin noille väreille tiukka ei.
Olen siinä mielessä "vaatefriikki" että en pidä yhtään jos mies pukeutuu suoriin housuihin ja/tai kauluspaitoihin (olen siis nainen), mutta edelleenkään asia ei ole kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mikään viritys ei kyllä ole koskaan kaatunut vaatteiden väriin, mutta jos mielipidettä kysytään niin noille väreille tiukka ei.
Olen siinä mielessä "vaatefriikki" että en pidä yhtään jos mies pukeutuu suoriin housuihin ja/tai kauluspaitoihin (olen siis nainen), mutta edelleenkään asia ei ole kynnyskysymys.
Collarit ja hupparit kelpaa paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Collarit, hupparit, neuleet, farkut, chinot... Onhan näitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Collarit, hupparit, neuleet, farkut, chinot... Onhan näitä :)
Aika harva pukeutuu suoriin housuihin arkena pl. työpukeutuminen.
Silti housuja on kyllä paljon muutakin kuin esim. farkut.
Ihme homma jos pitää chinoista ja neuleista, mutta ei käy ruskean sävyt ja kauluspaita ei käy. Onko khaki + vaalean sininen todellinen klassikko.
https://i.pinimg.com/originals/50/de/ed/50deedecfc1d6a71487bf891ebd6ef7…
Vierailija kirjoitti:
Kaksiväriset on parhaat. Edestä keltaiset, takaa ruskeat.
Taattua "metsämies" stailia. ;-)
Tiilenruskeat on hyvät. Mutta se pekko aikamiespoika -ruskea on ihan hirveä missä vaatteessa vaan. Huomaan, että en ole ikinä suositellut miehelleni juurikaan ruskeita vaatteita. Hmm... Tiilenruskeat housut vaalean syysneuleen kanssa vois olla kyllä tosi hyvännäköinen yhdistelmä.