Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihminen jää yksin

Vierailija
01.06.2025 |

Sieltä on vaikeaa nousta 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksin koko ikäni ja tottunut tähän. Vähän pelottaa kun vanhenee ja terveys pettää että saako hoitoa kun kukaan ei ole pitämässä puolta.

Vierailija
2/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mä oon myös aika tottunut tähän yksin olemiseen. Vaikeata kyllä on silloin kun joku hajoaa ja tarvitsisi apua, muttei ole ketään jolta voisi pyytää. Mutta aina jotenkin selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yksin koko ikäni ja tottunut tähän. Vähän pelottaa kun vanhenee ja terveys pettää että saako hoitoa kun kukaan ei ole pitämässä puolta.

Suomessa ja maailmalla yksinäisyys on lisääntynyt vaikka luulisi asian olevan toisin päin, kiitos digitalisaation

Vierailija
4/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitää pitää muista sitten huolta, ettei jäisi ilman rahaa tai sairaana yksin ihan kokonaan. On paljon yksinasuvia. Rahalla saisi edes jotain tai yhteyden muihin, jos on isot välimatkat.

Vierailija
5/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vuonna 2022 selvityksen mukaan on joka neljäs ollut yksin. Et ole siis ainutlaatuinen. Miksi siitä yksinolosta tehdään niin kauheaa?

Vierailija
6/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vuonna 2022 selvityksen mukaan on joka neljäs ollut yksin. Et ole siis ainutlaatuinen. Miksi siitä yksinolosta tehdään niin kauheaa?

Ihminen kaipaa enemmän tai vähemmän sosiaalisuutta. Jossain kohtaa elämässä tulee filli, että "hei, olen yksin". Kaipaan parisuhdetta, harrastuksia ja työkavereita

Vierailija
7/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kaipaa enemmän tai vähemmän sosiaalisuutta. Jossain kohtaa elämässä tulee filli, että "hei, olen yksin". Kaipaan parisuhdetta, harrastuksia ja työkavereita

fiilis

Vierailija
8/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lolololo täällä ylioppilas, jolla ei ole yhtään ystäviä

Vierailija
9/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisenä ei ole työkavereita. Leskenä ei viitti mitään parisuhteita ajatellakaan - yksin on ihan hyvä. Harrastuksia sensijaan voi valita vaikka minkälaisia mitkä itseä kiinnostaa. Itse en ole koskaan ollut nk. laumasielu vaan olen aina osannut harrastaa yksin jäätyäni leskeksi. En tartte yötäpäivääseuraa ollenkaan. Jokunen ystävä vaikka kaukanakin on ihan hyvä ja muuta mukavia naapureitakin löytyy. Enempää ei tartte. 

Vierailija
10/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisenä ei ole työkavereita. Leskenä ei viitti mitään parisuhteita ajatellakaan - yksin on ihan hyvä. Harrastuksia sensijaan voi valita vaikka minkälaisia mitkä itseä kiinnostaa. Itse en ole koskaan ollut nk. laumasielu vaan olen aina osannut harrastaa yksin jäätyäni leskeksi. En tartte yötäpäivääseuraa ollenkaan. Jokunen ystävä vaikka kaukanakin on ihan hyvä ja muuta mukavia naapureitakin löytyy. Enempää ei tartte. 

LOL 

:D