Miten saada lapsi pitämään vaatteet päällänsä??
2v 5kk tyttö ei suostu sisällä pitämään vaatteita hetkeäkään...
Liimallako mä ne sille pistän vai jeesusteipillä?
Onneks meillä ei ihan_kamalan_kylmä oo, sen verran vetää kuitenkin että vois tuo nyt ees alusvaatteet laittaa...
Kommentit (6)
Jos palelee, ei kukaan kauan ilman vaatteita viitsi olla. Voi myös hankkia vaatteita, joita lapsi ei itse saa pois, esim. haalareita, jossa vetoketju on takana.
ilman vaatteita,eskari-ikäisinä ne sitten oppivat viimeistään pitämään niitä,eivät sairastukaan niin helposti kun ei suojaa liikaa ja jos sairastuvat paranevat nopeammin kuin ne " suojatut"
Minä oon itse ollu samanlainen pienenä, pikkuveljen ristiäisissäkin alasti (uudet lapaset kädessä).
Samaten juoksentelin pihan poikki naapuriin leikkimään ilman vaatteita talvipakkasillakin.
-Aikansa kutakin, sano pässi kun päätä leikattiin:=)
Olen antanu kulkea kotosalla nakuna kun kerran viihtyy sillain. Sitten kun lähdetään jonnekkin/ollaan kylässä niin antaa kyllä olla vaatteiden päällä. Kotona viilettäköön ilkosillaan! Joskus haluaa itse pukea vaatteet päälle, mutta kyllä ne aika joutuin lähtee taas pois:)
Itse olen ollut lapsena just samanlainen ja kyllä mulla nykyisin on lähes aina vaatteet päällä:)
Tän mäkin tahtoisin tietää, 1v8kk juoksee KOKO AJAN nakuna...
Ja lätäköitä ja pökäleitä jää jälkeen ;)
ei vaan meillä on samanlainen..En voi enää kuvitellakaan laittavani paitaa (lentää heti pois). Body pitää olla ja sukkikset päälle ja toivoa, ettei heti hoksaa riisua sukkiksia.