Lähtisitkö suhteesta, jossa ei ole (lähes) päivittäistä suutelua?
Vai eikö asia ole sinulle tärkeä?
Tutkimusten mukaan säännöllinen suuteleminen ennustaa parisuhteen hyvinvointia jopa paremmin kuin säännöllinen seksi: http://www.ox.ac.uk/news/2013-10-11-kissing-helps-us-find-right-partner…
Kommentit (45)
Näköjään en oo lähtenyt vaikka yli 10v suudelmasta
Muuten sanoisin, että lähtisin, mutta kun tiedän miten vaikeaa on ylipäätään löytää suhdetta, niin en ehkä uskaltaisi.
Itse en tykkää imuttelusta, joten en varmaan lähtisi jos seksin ja läheisyyden määrä pysyisi samana tai parempana kuin nyt.
Piti ihan ruveta miettimään koska ollaan suudeltu miehen kanssa.. usein seksikin nykyään menee ilman suutelua, mutta viimeksi olin niin oviskiimoissa että suudeltiin.. mutta nykyään tuo suutelu on tosi harvinaista meillä. T. 11 v yhdessä
ei olla suudeltu n. vuoden 2008 jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Muuten sanoisin, että lähtisin, mutta kun tiedän miten vaikeaa on ylipäätään löytää suhdetta, niin en ehkä uskaltaisi.
Minä olisin mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa en saisi tarvitsemaani läheisyyttä ja romantiikkaa. Minulla ei ole mitään pakkoa olla suhteessa. Pyykkini osaan pestä itsekin.
Todella yllättävää kuulla, että useampikin on ollut suhteessa suutelematta jopa yli kymmenen vuotta. Aivan ällistyttävää minusta. Lapsetko näissä tapauksissa pitävät yhdessä? -ap
Mun mies suutelee mua vain kun rakastellaan muutaman viikon välein (hän päättää koska). Itse annan pienen hyvänyönsuukon joka ilta mutta siihen ei liity mitään halaamista tms läheisyyttä koska mies ei halua.
Alkaahan tää olemaan aika kriisissä koko suhde, olen nimittäin täysin samaa mieltä tuon artikkelin kanssa! On se sitten suutelua tai kosketusta muuten se on parisuhteen liima ja pitää intohimoa yllä. Ei paljon itseäkään enää haluta.
yli 20v yhdessä.
Mun mies ei ikinä ole suudellut kuin seksin yhteydessä, eikä edes aina sillonkaan.
Saa nähdä miten häissä käy :)
lähtisitkö kodista jossa ei pestä päivittäin pyykkiä?
lähtisitkö kodista jossa ei tulisija lämpene ja ruoka ei kypsy. JOKA PÄIVÄ.
potato poteito, täytyy ottaa huomioon SE kokonaisuus eikä hätiköidä päätöksissä.
Voikaatten hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ikinä ole suudellut kuin seksin yhteydessä, eikä edes aina sillonkaan.
Saa nähdä miten häissä käy :)
moiskauta alttarilla niin että lätisee takapulpetissa saakka!!
Vierailija kirjoitti:
Suutelu on etovaa.
höpsistä. huules on niin törröllään valmiina pusutteluun että näkyy tänne saakka!
Vierailija kirjoitti:
Näköjään en oo lähtenyt vaikka yli 10v suudelmasta
Huh huh, jos on totta.
Arvostan sitoutumistasi!!!
Vierailija kirjoitti:
potato poteito, täytyy ottaa huomioon SE kokonaisuus eikä hätiköidä päätöksissä.
Voikaatten hyvin.
Kuten sanottu, en tarvitse ketään pesemään pyykkejäni tai tekemään minulle ruokaa. Minulle parisuhteen pointti on läheisyydessä, seksissä, hyvässä seurassa, yhteisessä tekemisessä ja syvällisissä keskusteluissa. Jos en noita saa, ei suhteessa ole mitään järkeä olla! -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikaatten hyvin.
Kuten sanottu, en tarvitse ketään pesemään pyykkejäni tai tekemään minulle ruokaa. Minulle parisuhteen pointti on läheisyydessä, seksissä, hyvässä seurassa, yhteisessä tekemisessä ja syvällisissä keskusteluissa. Jos en noita saa, ei suhteessa ole mitään järkeä olla! -ap
Tietenkin juuri noin!
Minä alleviivasin pusuttelun päivittäisyyttä, mitä jos pusutellaan joka toinen päivä, kannattaako lähteä kun ei pussaile joka päivä? sama se on aamupalan kanssa, jos ei sitä syö joka päivä, niin noh kiitos.
Minuakin vain hermostutti se "huomenta", "hauskaa työpäivää", "miten meni päivä", "kiitos ruuasta, oli hyvää", "hyvää yötä", "nuku hyvin".
Mitä järkeä on pussailusta, jos se on vain rutiini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikaatten hyvin.
Tietenkin juuri noin!
Minä alleviivasin pusuttelun päivittäisyyttä, mitä jos pusutellaan joka toinen päivä, kannattaako lähteä kun ei pussaile joka päivä? sama se on aamupalan kanssa, jos ei sitä syö joka päivä, niin noh kiitos.
Huomasitko suluissa olevan sanan? Tietenkin välillä tulee vatsatauti, työmatka tai vain tosi huono fiilis, eikä suuteleminen innosta, ja jokaisella on tietysti omanlaisensa läheisyyden tarpeet. Mutta kyllä minä noin lähtokohtaisesti haluan suudella joka päivä, kun nähdään.
Ja minä haluan nimenomaan suudella keskittyneesti, en vain pussata ohimennen. Minulle kumppanin kohtaaminen tällä lailla on tärkeää, ja kokemukseni mukaan parisuhde alkaa mennä alamäkeä siinä vaiheessa, kun samassa asunnossa on vain kaksi toisensa sujuvasti ohittavaa arkirobottia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikaatten hyvin.
Tietenkin juuri noin!
Huomasitko suluissa olevan sanan? Tietenkin välillä tulee vatsatauti, työmatka tai vain tosi huono fiilis, eikä suuteleminen innosta, ja jokaisella on tietysti omanlaisensa läheisyyden tarpeet. Mutta kyllä minä noin lähtokohtaisesti haluan suudella joka päivä, kun nähdään.
Ja minä haluan nimenomaan suudella keskittyneesti, en vain pussata ohimennen. Minulle kumppanin kohtaaminen tällä lailla on tärkeää, ja kokemukseni mukaan parisuhde alkaa mennä alamäkeä siinä vaiheessa, kun samassa asunnossa on vain kaksi toisensa sujuvasti ohittavaa arkirobottia. -ap
En huomannut, sori.
Päivittäin hellyys on tärkeää jokaiselle ja tietenkin parisuhteessa. Yleensä naiset toivoo sitä kai enemmän, toisaalta miehet taitaa toivoa ihan yhtä paljon. että ihan samaa mieltä olen tässä asiassa kanssasi.
Lähtisin, ja itseasiassa lähdinkin :) Nykyisessä suhteessa ei hellyyttä puutu.