Kuinka sanoa siskolle loukkaamatta - etten siedä hänen lapsiaan ja eivätkä ne ole tervetulleita meidän mökille?
Viikonloppuna olisi kesäkauden päättäjäiset, eikä sinne lapsia kaivata. Siskon sakista aikuiset on ihan ok, jos lapset eivät ole mukana. En siedä sitä kiljumista ja huutoa.
Kommentit (10)
Meillä on täitä ja kihomatoja. Ja Erkki olsensi viime yönä
Aateltiin vetää kunnon kännit, tuutteko mukaan?
Juhlimme aikuisten kesken tai sitten ette kutsu heitä ollenkaan.
Jos mun sisko sanois mulle ettei pidä lapsistamme niin se olis ihan ok, me ei mentäis koska minä pidän lapsistani enemmän kuin siskostani.
Sano että sun miehellä on pedarin elkeitä ja se on puhellut niistä kersoista siihen malliin. Eivät tule.
Ai miten sanoa loukkaamatta, no mieti vaikka miten itse haluaisit kuulla ettei joku halua kutsua sun miestä juhliin koska ei siedä häntä.
Ja sitten jos keksit niin ilmaiset asian samalla lailla.
Eivät kai aikuisjuhlat ole mikään loukkaus? Ilmoita että pidätte grillikauden päättäjäiset aikuisporukalla ja kysy kiinnostaako siskoa ja tämän miestä tulla.
Et voi loukkaamatta sanoa, ettet siedä hänen lapsiaan.
Kuten jo sanottu kerro että aikuisten juhlat. Ei tarvitse vetää lasten rasittavuutta mukaan. Olkoon tulematta jos haluaa olla lasten kanssa.
Kyllä meille ihan suoraan on usein sanottu ettei lapsia joihinkin juhliin tai muihin eikäe siitä loukkaannuta. Tullaan jos saadaan lapsenvahti.
Tietenkään et voi mitenkään loukkaamatta sanoa siskolle ettet pidä hänen lapsistaan. Ei tuollaisia sanota. Mutta voit kutsua hänet "aikuisten juhliin".
Ei kai se sen vaikeampaa ole kuin esittämä kutsu vain aikuisille? "Moikka, vietetään viikonloppuna kesäkauden päättäjäisiä meidän mökillä aikuisporukalla, haluaisitteko Pekan kanssa tulla?"