Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia jakaa Extraajat Oy:stä?

Vierailija
30.08.2017 |

Mietin saako tuolta oikeasti tarpeeksi työkeikkaa jos sinne pääsisi ja menisi kassatyöntekijäksi. Kun hakevat näköjään koko ajan uusia tekijöitä. Ja tietääkseni tarvittaessa töihin kutsuttavaa työtä, eli jääkö toiset vallan nollatuntilaisiksi siellä listoilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemuksen laatiminen sinne oli ainakin yhtä tuskaa. Loputtoman pitkä lomake täynnä työhön liittymättömiä kysymyksiä. Loppujen lopuksi eivät koskaan edes vaivautuneet ilmoittamaan, ettei minua valittu.

Vierailija
2/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yhden kesän heidän listoillaan Lohjan alueella, ja ainakin kesälomien aikaan oli joka päivälle tarjolla vuoroja Prismaan tai S-marketiin. Nopeus oli toki valttia, vuorot kun tulivat kaikille varattavaksi samaan aikaan, mutta paljon kyseltiin töihin myös silloin, kun oli merkannut itselleen vapaapäivän. En sitten tiedä, miten vuoroja on tarjolla muutoin kuin kesäaikaan. Ja varmasti nollatuntisia jää myös, varsinkin jos pääsee hitaasti nettiin varaamaan vuoroja tai nirsoilee niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku millanen meininki Extraajien listoilla on olla Tampereella?

Vierailija
4/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oulun alueella extraajilla töissä ja vuoroja ei kyllä riittänyt jos et ollut päässyt johonkin pooliin sisään. Vuoroja tuli noin tunnin varoitusajalla ja ne menivät sekunneissa. En enää menisi.

Vierailija
5/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Oulun esimerkkiä juuri pelkään... työttömälle voi tulla aika pahoja taloudellisia ongelmia, jos on työsopimuksella, josta ei kuitenkaan saa tarpeeksi vuoroja. Asun Tampereella, muuten menisin kokeilemaan, mutta epäilyttää miten kävisi jos vuoroja ei saa paljoa yhtään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän