Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tyttöystävälle 26-vuotislahjaksi 52 karvanpoistohöylää ja paketoin ne kauniisti Louis Vittonin rasiaan

Vierailija
29.08.2017 |

Yksi vuoden jokaiselle viikolle. Jospa nyt ottaisi vinkistä vaarin ja laittaisi kasvuston ojennukseen. Onhan tää edes hiukan romanttinen lahja, onhan? :) Saa sitten suuseksiä useammin :p>(:

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna ap:n paketista löytyy nenä- ja korvakarvatrimmeri Aliexpressiltä Bossin laatikossa. Ap liikuttuu kyyneliin tyttöystävänsä romanttisesta lahjasta ja hoitaa kasvustoaan innolla joka päivä. Vihdoinkin ap voi olla varma, että heidän parisuhteensa on kestävällä pohjalla.

Minä kyllä tykkäisin tuollaisesta trimmeristä. Pitkät nenäkarvat kutittaa ilkeästi ja repiminen on aika tuskaista  , korvakarvat on rumia XD. Ja toiselle kommentoijalle, sheivaan itse ja puoliso myös. Ei jää karvoja suuhun kummallakaan. :)

Sitten varmaan kannattaa keskittyä höyläämään vain sitä puolisoa ja heivata se tyttöystävä mäkeen. Muuten voi menettää sen huolella sheivatun puolison.

Vierailija
22/22 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluna ap:n paketista löytyy nenä- ja korvakarvatrimmeri Aliexpressiltä Bossin laatikossa. Ap liikuttuu kyyneliin tyttöystävänsä romanttisesta lahjasta ja hoitaa kasvustoaan innolla joka päivä. Vihdoinkin ap voi olla varma, että heidän parisuhteensa on kestävällä pohjalla.

Minä kyllä tykkäisin tuollaisesta trimmeristä. Pitkät nenäkarvat kutittaa ilkeästi ja repiminen on aika tuskaista  , korvakarvat on rumia XD. Ja toiselle kommentoijalle, sheivaan itse ja puoliso myös. Ei jää karvoja suuhun kummallakaan. :)

Sitten varmaan kannattaa keskittyä höyläämään vain sitä puolisoa ja heivata se tyttöystävä mäkeen. Muuten voi menettää sen huolella sheivatun puolison.

No nyt meni kyllä ohi. En siis ole ap. Ihan yksiavioisesti elän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän