Ostin tyttöystävälle 26-vuotislahjaksi 52 karvanpoistohöylää ja paketoin ne kauniisti Louis Vittonin rasiaan
Yksi vuoden jokaiselle viikolle. Jospa nyt ottaisi vinkistä vaarin ja laittaisi kasvuston ojennukseen. Onhan tää edes hiukan romanttinen lahja, onhan? :) Saa sitten suuseksiä useammin :p>(:
Kommentit (22)
Olisit ostanut pinsetit ja ryhtynyt viettämään laatuaikaa tyttöystäväsi kanssa.
Ei kannata laittaa illalla silmiä kiinni...aamulla sulta puuttuu pallikarvat ja tukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata laittaa illalla silmiä kiinni...aamulla sulta puuttuu pallikarvat ja tukka.
Taidat olla kateellinen, kun miehesi ei hemmottele sinua kuten AP.
Ja sitten heräsit. Edelleenkin neitsyenä.
Louis Vittonin vai Vittunin rasiaan?
Miten se vaimo muuttuu aina välillä naisystäväksi ja tyttöystäväksi ja takaisin vaimoksi? Olet siis lesbo ainakin, se on tullut jo selväksi. Kaikki muu onkin sitten hämärän peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait Louis Vittonin laatikon? Eikö ne ole aika kalliita?
Suunnitelmasi ei voi epäonnistua, ellet mene pilaamaan sitä jollain ruusulla tms.
Ebaystä tilasin :) Maksoi muutaman kympin, tarkka euromäärä näkyy luottokorttilaskussa aikanaan. Paljon kivempi kuin jokin sokoslaatikko, tykkään satsata lahjoihin :)
Vierailija kirjoitti:
Miten se vaimo muuttuu aina välillä naisystäväksi ja tyttöystäväksi ja takaisin vaimoksi? Olet siis lesbo ainakin, se on tullut jo selväksi. Kaikki muu onkin sitten hämärän peitossa.
Häh? Oon heteromies. Tyttöystävä tai naisystävä, ihan sama. Naimisissa ei olla.
Varo vaan, ne höylät on aika teräviä. 52 höylällä saa pahaa jälkeä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan, ne höylät on aika teräviä. 52 höylällä saa pahaa jälkeä aikaan.
Eiköhän se tyttökaveri opi sheivaamaan, kun harjoittelee vain ahkerasti. Kiva kun täällä pidetään huolta tuntemattomistakin. :)
Vau, oisin kyllä tosi tyytyväinen! Tosin tuolla vuittonin lootalla en kyllä tekisi yhtään mitään, minusta se kuulostaa aika turhalta..? Muuten todellakin kelpaisi minulle, kun höylät on tosi kalliita. Paitsi jos ostit jotain ihan halpiksia... mutta niillä nyt ei voi edes ajaa alapään karvoja, niin oletan että kyseessä on jotkut venukset tms. Oletan ettet halua katsella tai nuolla näppyistä pildeä, sen voittaa jopa pöheikkökin :D Ensi vuonna suosittelisin kyllä ennemmin sarjalahjakorttia sokerointiin tai vielä parempaa jos laserointiin! Et joutuisi enää kestämään pistelevää sänkeäkään.
Ooh, voi kun oma mieheni muistaisi minua noin romanttisella lahjalla! :)))
Taitaa olla melkoinen karvaturri.
Kai sä ap olet sheivannut itsesi?
Paljon mukavammalta tunnut sängyssä siten.
Sovitaanko, et mä sheivaan jos säkin?
T: kohta entisesi
P.S.Eikä Luis Vuittonin laatikon ostaminen netistä ole "Lahjaan panostamista"
Jouluna ap:n paketista löytyy nenä- ja korvakarvatrimmeri Aliexpressiltä Bossin laatikossa. Ap liikuttuu kyyneliin tyttöystävänsä romanttisesta lahjasta ja hoitaa kasvustoaan innolla joka päivä. Vihdoinkin ap voi olla varma, että heidän parisuhteensa on kestävällä pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Jouluna ap:n paketista löytyy nenä- ja korvakarvatrimmeri Aliexpressiltä Bossin laatikossa. Ap liikuttuu kyyneliin tyttöystävänsä romanttisesta lahjasta ja hoitaa kasvustoaan innolla joka päivä. Vihdoinkin ap voi olla varma, että heidän parisuhteensa on kestävällä pohjalla.
Minä kyllä tykkäisin tuollaisesta trimmeristä. Pitkät nenäkarvat kutittaa ilkeästi ja repiminen on aika tuskaista , korvakarvat on rumia XD. Ja toiselle kommentoijalle, sheivaan itse ja puoliso myös. Ei jää karvoja suuhun kummallakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ap olet sheivannut itsesi?
Paljon mukavammalta tunnut sängyssä siten.Sovitaanko, et mä sheivaan jos säkin?
T: kohta entisesi
P.S.Eikä Luis Vuittonin laatikon ostaminen netistä ole "Lahjaan panostamista"
Mistä näitä kateellisia sikiää? Et ilmeisesti ole koskaan saanut Louis Vittonin laatikkoa, kun noin harmittaa.. Ja mistä oletus ettei mies sheivaisi? Pitäähän ne perskarvatkin ajella, ettei kikkareet roiku kun puolison kieli siellä leikkii. <3
Mistä sait Louis Vittonin laatikon? Eikö ne ole aika kalliita?
Suunnitelmasi ei voi epäonnistua, ellet mene pilaamaan sitä jollain ruusulla tms.