Anoppi sanoi että lapseni on "hirvittävän ilkeä", eikä halua nähdä häntä enää
Olin puulla päähän lyöty. Lapsi ei suostu puhumaan asiasta. Ei vaikka kysyn mitä. Anoppi itse sanoin vain tuon, että lapseni on erittäin ilkeä, taisi sanoa itse paholainen, eikä halua että hän enää koskaan tulee heille. Mitään muuta ei puhuttu, myöskään anopin mies oli kylmän oloinen.
Olen pannut mieheni asialle, hänkään ei saa heistä mitään irti. Mitä oikein on tapahtunut? Mitä tehdä tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (29)
Tämä on aivan puhdasta arvailua, enkä todellakaan syytä ketään tai väitä että näin olisi tapahtunut, mutta ensimmäinen ajatus mikä tästä tuli on, että ovat toimineet jotenkin itse väärin lasta kohtaan, vahingossa tai muuten, ja sitten pelotelleet lapsen hiljaiseksi ja nyt eivät halua enää kylään ettei asia muistuisi mieleen/ei tulisi seurauksia. En nyt keksi oikein muuta syytä, miksi anoppi ei kertoisi mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä selityksen vaatisin isovanhemmilta, vaikka muutaman päivän päästä, kun tilanne on rauhoittunut ja tunteet viilenneet.
Tuossahan ei käsittääkseni ole puhe isovanhemmista vaan kirjoittajan miehen vanhemmista ja lapsi on kirjoittajan, ei yhteinen miehen kanssa.
En usko. Sinusta anoppi voisikin sanoa, muttei lapsenlapsesta.
Onko hässässy lemmikkiä tai serkkua väkisin?
mielenvikainen poikasi on nussinut anopin koiraa?
Tää on provo. Jos ei olisi, ap kertoisi mitä poika teki
Menin halpaan, harmi kun ei ollut totta.
Kyllä se on vanhemman asia tuokin selvittää. Ei ap mitään luottamustehtävää ole antanut vaan dumpannut lapset toisten hoitoon jotta ei itse tarvitse hoittaa omia lapsiaan.