Kaupunkiloma syyslomalla,ehdota!
Minne kannattaisi lähteä 11 ja 13 -vuotiaiden kanssa syyslomalla?Kriteerit:
- Euroopassa
- Lontoo,Pariisi,Kööpenhamina,Amsterdam,Rooma ja Tukholma jo nähty
- helpot lennot
Ehdotuksia!Noin 4-5 yötä oltaisiin reissussa.
Kommentit (25)
Kerro lisää!Millainen kaupunki,mitä voisi siellä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
München, ehdottomasti ❤!
Samaa olin tulossa ehdottamaan. Parin tunnin juna matka alppikyliin, kannattaa ehdottomasti käydä siis myös kaupungin ulkopuolella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
München, ehdottomasti ❤!
Samaa olin tulossa ehdottamaan. Parin tunnin juna matka alppikyliin, kannattaa ehdottomasti käydä siis myös kaupungin ulkopuolella!
Junamatka tietysti yhdyssana. Vahingossa tuli noin, jäi häiritsemään :D
T: sama kirjoittaja
Mikä teitä kiinnostaa? Mitä haluatte kaupunkilomalta?
Jos historia kiinnostaa, on Berliini hyvä paikka. Berliini on erittäin ruma betonisuurkaupunki, mutta sillä on äärimmäinen historia. Toisen maailmansodan aikana pommitettiin maantasalle ja nyt on noussut takaisin jaloilleen suurkaupungiksi. Kaupunki on tosin edelleen täysin rempassa.
Budapest on kaunis kaupunki ja myös erittäin edullinen. Myös Gdansk on varmaan nätti paikka, en ole siellä käynyt vielä.
Ryanairilla Bremeniin ja yöpyminen esim. Innside Meliassa. Heillä on ainakin joskus ollut tarjous viisi yötä neljän hinnalla, kun varaa suoraan Melian sivuilta.
Munchenia suositelleet laittakaapas vinkkejä syyslomalle. Mitä nähdä, missä käydä, tekemistä, kokemista. Ollaan siis menossa viideksi päiväksi syyslomalla Muncheniin (2aik. & 4 lasta... 12-17v.). Kiitos vinkeistä!
Etelä-Saksa on todella kaunista aluetta verrattuna Pohjois-Saksaan.
Olen asunut Pohjois-Saksassa, mutta onhan Etelässä nyt paljon kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Munchenia suositelleet laittakaapas vinkkejä syyslomalle. Mitä nähdä, missä käydä, tekemistä, kokemista. Ollaan siis menossa viideksi päiväksi syyslomalla Muncheniin (2aik. & 4 lasta... 12-17v.). Kiitos vinkeistä!
Käykää vaikka BMW museossa, neuschwansteinin linnassa, olympia-alueella, Allianz arenalla....
Kokea Nivala! Voi pyöriä paikallisilla grilleillä ja ihastella liikenneympyröitä. Ja ne ihanat katulamput katujen varsilla..
Praha ja Budapest, edullisia kaupunkeja ja kauniita. Barcelona kalliimpi, mutta ihan jees.
Meidän perheemme lähtee Roomaan. On käyty kuan sitten, joten uusinta ei pahitteeksi....
Aika äkkiä ap lukitsi kohteen, itse olisin ehdottanut Edinburghia, mutta Munchen on varmasti loistava kohde, itse en ole päässyt siellä käymään, toivottavasti joskus.
Vierailija kirjoitti:
Katso mihin saat parhaat lennot
Samaa mieltä. Ostimme Nizza-lennot kuukausia sitten kolme hlöä noin 600€. Oliko sitäkään. Samat päivät ja nyt lennot maksavat 1850€.
Eli lennot ensin.
Ääni Kölnille tai Danzigille (Gdansk).
Pudasjärvi! Ei mitään tekemistä. Viikon loma tuntuu kolmelta, samaan hintaan!
Ihana päästä takaisin kotiin.
Reykjvikin lähellä upeita luonnonihmeitä...ei perinteinen kaupunkiloma.
Mäkin ehdotan Islantia,Saga matkoilla monia eri vaihtoehtoja Islantiin.
München, ehdottomasti ❤!