Miksi sinulla on pakkomielle julkkisten ulkonäöstä?
Etenkin naisten.
Miksi sinua kiinnostaa niin paljon, miltä vaikkapa joku julkkis näyttää? Miksi haluat julistaa, että tämä nainen ei ole ulkoisesti viehättävä mielestäsi?
Miksi välinpitämättömyyden sijaan olet aiheesti erittäin kiinnostunut?
Kommentit (23)
Ei minulla ole pakkomiellettä kenenkään ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole pakkomiellettä kenenkään ulkonäöstä.
Kerrotko mielipiteesi julkkisten tai esim. bloggaajien ulkonäöistä?
Jos, niin onko mielipiteesi yleensä myönteinen vai kielteinen?
Luulisi että täällä olisi paljon porukkaa, jota tämä aloitus koskee... Uskallatteko kertoa syyn käytökseenne?
Lopeta jo se jankkaaminen! Ulkonäkönsä takia julkisuudessa olevien ihmisten täytyy kyllä sietää ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua. Eri asia ne, jotka ovat julkisuudessa muusta syystä kuin ulkonäöstä, eli ns.oikeilla ansioilla.
Minulla ei ole moisia pakkomielteitä. Ap, miksi sinulla on pakkomielle muiden ihmisten mieltymyksistä?
Mua ei kiinnosta kenenkään julkkisen/julkkiksemattoman ulko/kaukonäkö peen vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkönsä takia julkisuudessa olevien ihmisten täytyy kyllä sietää ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua. Eri asia ne, jotka ovat julkisuudessa muusta syystä kuin ulkonäöstä, eli ns.oikeilla ansioilla.
Aika usein täällä haukutaan vaikka jonkun laulajan tai blogin pitäjän ulkonäköä. Kuuluvatko he tähän "eri asiaan"? Vai kuuluvatko siihen esimerkiksi vain poliitikot? Mitä jos ulkonäkö on auttanut saamaan uran? Joku on katsonut, että tuo on niin näyttävän näköinen, että hän varmaan saa sillä erityishuomiota, vaikka varsinainen "taito" onkin jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole moisia pakkomielteitä. Ap, miksi sinulla on pakkomielle muiden ihmisten mieltymyksistä?
Ei tässä ole kyse mieltymyksistä vaan haukkumisesta.
Jos sinä olisit jonkun mielestä ruma, niin pitäisitkö täysin normaalina ja toivottavana käytöksenä, että hän kailottelisi muille mielipidettään ulkonäöstäsi? Sehän on vain mieltymys!
Miksi tähän kysymykseen tulevat vastaamaan ihmiset, jotka eivät (oletettavasti) hauku ihmisten ulkonäköä? Missä ovat he, jotka niin tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo se jankkaaminen! Ulkonäkönsä takia julkisuudessa olevien ihmisten täytyy kyllä sietää ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua. Eri asia ne, jotka ovat julkisuudessa muusta syystä kuin ulkonäöstä, eli ns.oikeilla ansioilla.
Niin, kyllä täytyy sietää, mutta mikä on syysi, että arvostelet heitä, oli kysymys. Onko se liian vaikea? Jospa vain vastaisit ja jättäisit asian siihen, niin ei tarvitse jaarille sinunkaan turhia.
(Tosin turha varmaan enää toivoa vastausta samalta, koska keskustelu on jo "vanha", mutta jospa vaikka joku muu vastaisi kysymykseen sen sijaan, että rupeaisi toitottamaan tätä "niiden pitää sietää" -argumenttia. Se ei liity tähän kysymykseen.)
Ne joita kysymys koskee, ei uskalla vastata. Kertoo siitä, että vastaus on jollain tavalla nolo.
"Olen kateellinen", on vaikeaa myöntää.
Rauhoitu jo ja yritä edes hetki elää omaa elämääsi.
Googlaapa ap mitä pakkomielle tarkoittaa, ja muotoile aloituksesi uudestaan. Nyt tässä ei ole oikein päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu jo ja yritä edes hetki elää omaa elämääsi.
Kuuluuko julkisten ulkonäön arvostelu sinun omaan elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sinun jankutustasi voida arvostella kun olet sen julkisuuteen saattanut.
Ei ole, eikä kiinnosta.
Oliko muita idioottimaisia kysymyksiä?
Voisit ap opetella kirjoittamaan fiksummin nuo aloituksesi ja skipata kysymykseksi muotoillut aggressiiviset kiukuttelut.
Vierailija kirjoitti:
Googlaapa ap mitä pakkomielle tarkoittaa, ja muotoile aloituksesi uudestaan. Nyt tässä ei ole oikein päätä eikä häntää.
Googlaa itse vaikkapa joku julkkis ja sen naama arvosteltavaksi, olet aivan hysteerinen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Minun olisi pitänyt esittää kysymys toisella tapaa, sillä julkkisten ulkonäön haukkumisesta kiinnostuneiden väittäminen pakkomielteiseksi (tahallaan provosoin!) on liian hyökkäävää ja syyllistävää. Ei ihme etteivät asiaan liittyvät uskalla vastata. En minäkään tykkäisi hirveästi avautua asiallisesti, jos kysymys olisi tyyliin "mikä on paskavammainen tekosyysi..." Eikä siis ihme, että vastauksissakin on todella surkeaa argumentointia (en tarkoita sinua), sillä itsehän aloitinkin tämän keskustelun huonolla esimerkillä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä kiinnosta.
Oliko muita idioottimaisia kysymyksiä?
Voisit ap opetella kirjoittamaan fiksummin nuo aloituksesi ja skipata kysymykseksi muotoillut aggressiiviset kiukuttelut.
Aika aggressiivista kiukuttelua sinulta. Miksi olet aggressiivinen?
*aiheesta