Mikä hlvetti siinä on ettei niitä omia autoja osata parkkeerata oikein?!?!
Omalle paikalle parkkipaikalla. Olipa autonaapurit vääntäneet autonsa ihan vituiks parkkiksella niin ettei oma autoni mahtunut omalle paikalle.On se nyt kumma kun omalle maksavalle paikalle ei saa omaa autoaan idioottien takia!!!
Kommentit (21)
En mä omaa osaakaan, mutta naapurin kyllä.
Onko ne edes omia, vai rahoitusyhtiön?
Minä kyllä saan auton ihan kunnolla ruutuun, mutta kyllä siihen aikaa menee. Ei vain uskalla mennä kovin läheltä sitä naapuriautoa, että auton saisi ensi kerralla vain oikaistua suoraksi. Pitää vähän venkslata ensin. Varsinkin kun tulee lumi ja parkkipaikka on ahtaampi ja näkyvyys huonompi.
Vierailija kirjoitti:
En mä omaa osaakaan, mutta naapurin kyllä.
Veikkaisin omia ,ainakin toista kun sen verran kuppanen auto on😬
Senkin takia turvallisempi ajaa muualle oma auto.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä saan auton ihan kunnolla ruutuun, mutta kyllä siihen aikaa menee. Ei vain uskalla mennä kovin läheltä sitä naapuriautoa, että auton saisi ensi kerralla vain oikaistua suoraksi. Pitää vähän venkslata ensin. Varsinkin kun tulee lumi ja parkkipaikka on ahtaampi ja näkyvyys huonompi.
Nyt oli niin pieni väli ettei oma autoni olisi mennyt ilman että kolme autoa olis ollut naarmuilla. Eihän sieltä pääse ulos jos sen auton siihen saa venkslattua!! Onmeksi nyt ei pakkanen ole kun sitten ei saa autoa lämpötolppaan kiinni! Itese pidän aina autoni niin että ne kaksi muutakin pääsee omille paikoille. Miten kieroon sitä voi katsoa jos menee tolpan mukaan ja ajaa auton niin ettei tule tolpan "yli" naapurin puolelle!!
Meillä ainakin on tolpat niin oudosti lähekkäin ettei omani mahdu numeroni kohdalle, koska siinä on viereinen auto jo vajaan metrin päässä. Sen viereinen taas sopii reilustikin ja on vielä välimatkaa tolppaansa. Ihme välit tolpilla. Oman numeroni kohdalla siis toisen auto ja minun siinä tolpan puolivälissä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin on tolpat niin oudosti lähekkäin ettei omani mahdu numeroni kohdalle, koska siinä on viereinen auto jo vajaan metrin päässä. Sen viereinen taas sopii reilustikin ja on vielä välimatkaa tolppaansa. Ihme välit tolpilla. Oman numeroni kohdalla siis toisen auto ja minun siinä tolpan puolivälissä sitten.
Eli jos minä 10 ja nro 12 ollaan täysin omilla paikoillamme, niin 11 ei mahdu siihen keskelle.
Kesällä paikallisen marketin pihalle oli parkkeerattu henkilöauto, jolla oli peräkärry perässä ja ne veivät yhteensä 4 parkkiruutua!
Vierailija kirjoitti:
Kesällä paikallisen marketin pihalle oli parkkeerattu henkilöauto, jolla oli peräkärry perässä ja ne veivät yhteensä 4 parkkiruutua!
Ehkä tuo kuski ei olisi saanut kyseistä yhdistelmää taittumaan ruuduista pois, jos molemmilla puolilla olisi ollu auto lähellä. Luulen näin. Ne parkkirivistöjen ajoväylät kun ei jokapaikassa ole kovin leveät.
Vittu! Eikö ne nyt aja niitä autojaan ollenkaan kun en vieläkään saanut omaa autoa omalle paikalleni!!
Tämä on niin tuttua. Itse hain naapurin kerran sisältä katsomaan kun menin hantinpuolelta autoon kun kuskin ovea ei enää auki saanut hänen parkkeeraustyylinsä ansiosta. Hän oli hyvin nolona ja ajoi jatkossa vierasparkkialueelle.
Suomessa pysäköintipaikat ovat mitoitetut 1960-luvun autojen mittojen mukaan. Valitettavasti autojen koot ovat kasvaneet nopeammin kuin avaruuden laajentumisen vaikutus pysäköintipaikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pysäköintipaikat ovat mitoitetut 1960-luvun autojen mittojen mukaan. Valitettavasti autojen koot ovat kasvaneet nopeammin kuin avaruuden laajentumisen vaikutus pysäköintipaikkoihin.
Kyllä toi auto on mahtunut tohon viimeiset 3v mutta tällä viikolla ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin tuttua. Itse hain naapurin kerran sisältä katsomaan kun menin hantinpuolelta autoon kun kuskin ovea ei enää auki saanut hänen parkkeeraustyylinsä ansiosta. Hän oli hyvin nolona ja ajoi jatkossa vierasparkkialueelle.
Meillä ei ole vierasparkkeja joten oma autoni on nyt vain parkkipaikan laidalla muuten.Mutta kun itselläni toi oma paikka on maksullinen niin olisihan se kiva kun siihen oman auton saisi ajettua!
Onko teillä maalattu parkkiruutujen viivoja ollenkaan? Parkkinaapurille voi ihan hyvin käydä sanomassa, jos auto on niin väärin ettei saa omaa autoa parkkiin. Ei ihmiset vaan muuten tajua.
Ei muutaku vihainen lappu tuulilasiin!
Peruna pakoputkessa on auttanut, naapurin pakoputkessa
Oppii parkkeeraamaan autonsa kun parina aamuna on rengas tyhjä!
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä maalattu parkkiruutujen viivoja ollenkaan? Parkkinaapurille voi ihan hyvin käydä sanomassa, jos auto on niin väärin ettei saa omaa autoa parkkiin. Ei ihmiset vaan muuten tajua.
Ei ole kun on hiekkakenttä. Vaikea vaan kun eivät asu tässä taloyhtiössä ja eivät koskaan tule vastaan autojen vierellä,
Nojoo. Meillä kans autokatospaikka on tosi ahdas, kun naapurin mamma ei osaa ajaa autoaan ruutuun. Kerran istuin portailla ja katsoin kun tämä mamma tuli kotiin. Pihan läpi hirveää vauhtia ja auto osittain meidän ruutuun. Meinasin käydä jo kysymässä, että saanko ajaa sen auton siihen ruutuun, mutta en jaksanut alkaa riitelemään.