Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hlvetti siinä on ettei niitä omia autoja osata parkkeerata oikein?!?!

Vierailija
29.08.2017 |

Omalle paikalle parkkipaikalla. Olipa autonaapurit vääntäneet autonsa ihan vituiks parkkiksella niin ettei oma autoni mahtunut omalle paikalle.On se nyt kumma kun omalle maksavalle paikalle ei saa omaa autoaan idioottien takia!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Meillä kans autokatospaikka on tosi ahdas, kun naapurin mamma ei osaa ajaa autoaan ruutuun. Kerran istuin portailla ja katsoin kun tämä mamma tuli kotiin. Pihan läpi hirveää vauhtia ja auto osittain meidän ruutuun. Meinasin käydä jo kysymässä, että saanko ajaa sen auton siihen ruutuun, mutta en jaksanut alkaa riitelemään.

Vierailija
2/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä omaa osaakaan, mutta naapurin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne edes omia, vai rahoitusyhtiön?

Vierailija
4/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä saan auton ihan kunnolla ruutuun, mutta kyllä siihen aikaa menee. Ei vain uskalla mennä kovin läheltä sitä naapuriautoa, että auton saisi ensi kerralla vain oikaistua suoraksi. Pitää vähän venkslata ensin. Varsinkin kun tulee lumi ja parkkipaikka on ahtaampi ja näkyvyys huonompi. 

Vierailija
5/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä omaa osaakaan, mutta naapurin kyllä.

Veikkaisin omia ,ainakin toista kun sen verran kuppanen auto on😬

Senkin takia turvallisempi ajaa muualle oma auto.

Vierailija
6/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä saan auton ihan kunnolla ruutuun, mutta kyllä siihen aikaa menee. Ei vain uskalla mennä kovin läheltä sitä naapuriautoa, että auton saisi ensi kerralla vain oikaistua suoraksi. Pitää vähän venkslata ensin. Varsinkin kun tulee lumi ja parkkipaikka on ahtaampi ja näkyvyys huonompi. 

Nyt oli niin pieni väli ettei oma autoni olisi mennyt ilman että kolme autoa olis ollut naarmuilla. Eihän sieltä pääse ulos jos sen auton siihen saa venkslattua!! Onmeksi nyt ei pakkanen ole kun sitten ei saa autoa lämpötolppaan kiinni! Itese pidän aina autoni niin että ne kaksi muutakin pääsee omille paikoille. Miten kieroon sitä voi katsoa jos menee tolpan mukaan ja ajaa auton niin ettei tule tolpan "yli" naapurin puolelle!!

Vierailija
7/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on tolpat niin oudosti lähekkäin ettei omani mahdu numeroni kohdalle, koska siinä on viereinen auto jo vajaan metrin päässä. Sen viereinen taas sopii reilustikin ja on vielä välimatkaa tolppaansa. Ihme välit tolpilla. Oman numeroni kohdalla siis toisen auto ja minun siinä tolpan puolivälissä sitten.

Vierailija
8/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on tolpat niin oudosti lähekkäin ettei omani mahdu numeroni kohdalle, koska siinä on viereinen auto jo vajaan metrin päässä. Sen viereinen taas sopii reilustikin ja on vielä välimatkaa tolppaansa. Ihme välit tolpilla. Oman numeroni kohdalla siis toisen auto ja minun siinä tolpan puolivälissä sitten.

Eli jos minä 10 ja nro 12 ollaan täysin omilla paikoillamme, niin 11 ei mahdu siihen keskelle.

Vierailija
9/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä paikallisen marketin pihalle oli parkkeerattu henkilöauto, jolla oli peräkärry perässä ja ne veivät yhteensä 4 parkkiruutua!

Vierailija
10/21 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä paikallisen marketin pihalle oli parkkeerattu henkilöauto, jolla oli peräkärry perässä ja ne veivät yhteensä 4 parkkiruutua!

Ehkä tuo kuski ei olisi saanut kyseistä yhdistelmää taittumaan ruuduista pois, jos molemmilla puolilla olisi ollu auto lähellä. Luulen näin. Ne parkkirivistöjen ajoväylät kun ei jokapaikassa ole kovin leveät.

Vierailija
11/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu! Eikö ne nyt aja niitä autojaan ollenkaan kun en vieläkään saanut omaa autoa omalle paikalleni!!

Vierailija
12/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tuttua. Itse hain naapurin kerran sisältä katsomaan kun menin hantinpuolelta autoon kun kuskin ovea ei enää auki saanut hänen parkkeeraustyylinsä ansiosta. Hän oli hyvin nolona ja ajoi jatkossa vierasparkkialueelle.

Vierailija
13/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pysäköintipaikat ovat mitoitetut 1960-luvun autojen mittojen mukaan. Valitettavasti autojen koot ovat kasvaneet nopeammin kuin  avaruuden laajentumisen vaikutus pysäköintipaikkoihin.

Vierailija
14/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pysäköintipaikat ovat mitoitetut 1960-luvun autojen mittojen mukaan. Valitettavasti autojen koot ovat kasvaneet nopeammin kuin  avaruuden laajentumisen vaikutus pysäköintipaikkoihin.

Kyllä toi auto on mahtunut tohon viimeiset 3v mutta tällä viikolla ei.

Vierailija
15/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin tuttua. Itse hain naapurin kerran sisältä katsomaan kun menin hantinpuolelta autoon kun kuskin ovea ei enää auki saanut hänen parkkeeraustyylinsä ansiosta. Hän oli hyvin nolona ja ajoi jatkossa vierasparkkialueelle.

Meillä ei ole vierasparkkeja joten oma autoni on nyt vain parkkipaikan laidalla muuten.Mutta kun itselläni toi oma paikka on maksullinen niin olisihan se kiva kun siihen oman auton saisi ajettua!

Vierailija
16/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä maalattu parkkiruutujen viivoja ollenkaan? Parkkinaapurille voi ihan hyvin käydä sanomassa, jos auto on niin väärin ettei saa omaa autoa parkkiin. Ei ihmiset vaan muuten tajua.

Vierailija
17/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku vihainen lappu tuulilasiin!

Vierailija
18/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna pakoputkessa on auttanut, naapurin pakoputkessa

Vierailija
19/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii parkkeeraamaan autonsa kun parina aamuna on rengas tyhjä!

Vierailija
20/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä maalattu parkkiruutujen viivoja ollenkaan? Parkkinaapurille voi ihan hyvin käydä sanomassa, jos auto on niin väärin ettei saa omaa autoa parkkiin. Ei ihmiset vaan muuten tajua.

Ei ole kun on hiekkakenttä. Vaikea vaan kun eivät asu tässä taloyhtiössä ja eivät koskaan tule vastaan autojen vierellä,