Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin neitiauto?

Vierailija
29.08.2017 |

Siis millä ajaen mieskin muuttuu neidiksi tai ainakin näyttää siltä. Prius?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko miesauto sitten joku iso citymaasturi? Entä nostaaako se tuntemusta siitä, että olen mies? Minulla ei ainakaan nostaisi, vaan jos ajaisin sellaisella, niin minua nolostuttaisi, koska minusta tuntuisi, että miksi yritän todistaa olevani mies ajamalla panssarivaunun kokoisella autolla. Tuntisin myös itseni jotenkin vajaaälyiseksi, koska kiinnittäisin itseni (minä-tuntemukseni) fyysiseen tavaraan, eli siihen isoon autoon. Tuntuisi, kuin minua olisi huijattu ja suostuisin tanssimaan jonkun pillin mukaan.

Juuri näin. Ei se vammainen "äijäauto" naista paljon lohduta sitten sängyssä.

Kummasti liitätte tunteet ja seksuaalisuuden autoihin.

Vierailija
42/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä neitiautosta, mutta eniten naurua aiheuttaa just joku mersun koominen SLK-koppi, jossa pappa sisällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa BMW-miehet, jotka kuvittelevat muiden olevan kateellisia siitä lainalla ostetusta saastepaskasta. Teslasta voisinkin olla kateellinen.

Vaikka ei edes hybridimallia ostaisi, niin kyllä nykyautot ovat niin kulutuksen kuin kierrätyksen kannaltakin kaikkea muuta kuin "saastepaskoja" aiempiin vuosikymmeniin verrattuna. Teslasta et olisi kateellinen, jos olisit ensin ollut saksalaisen premium-auton kyydissä ja sitten menisit sen sadantonnin sähkötojotan kyytiin kovien muoviosien räminää ja krahinaa kuuntelemaan.

Olen Teslaa ajanut eikä rämissyt kyllä yhtään. Helppohan se bensalotjissa on kun kaikki kolinat ja rahinat peittyvät moottorin metelin alle..

Ongelma pikemminkin on se, että nykyään "isotkin" bensamoottorit ovat niin hiljaisia, että valmistajat ovat alkaneet tuoda sitä moottorin ääntä auton kaiuttimien kautta vahvistettuna ohjaamoon. Teslan ongelma taas on se, että koska siinä ei ole polttomoottoria ja äänieristys on esim. bemaria ja mersua huonompi, niin ohjaamoon kulkeutuu "väärää" ääntä (renkaiden ääni, tuulen ujellus, muun liikenteen ääni, halvasti toteutetun ohjaamon oma räminä jne.)

Vierailija
44/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6975 kirjoitti:

Ajan punaisella pienellä autolla ja olen mies. Tunnen myös itseni erittäin miehiseksi, mutta minulla ei silti ole tarvetta mieshuoneelle tai äijäilloille, vaan käyn joogassakin normaaleilla tunneilla. Ei ole tarvetta säälittävälle äijäjoogalle. En myöskään äijittele ketään puheessani, enkä halua, että minua äijitellään.

-Punainen

-Pieni

-Jooga

= Kannattaa ihan oikeasti punnita sitä "miehuuttaan" uudelleen...

Heh, minun tuntemukseni ei järky miehuudesta, vaikka ajaisin vaaleanpunaisella minillä. Minulla on katsos niin vahva tuntemus siitä, että minun ei tarvitse todistaa sitä tekemisilläni. Jone Nikulakin käy joogassa. Jone Nikula on hyvin miesmäinen. Kyllä se on katsos niin, että miehuudestaan eniten epävarmat pyrkivät todistamaan miehuuttaan äijäilyllä. Minua on aina naurattanut tämä ilmiö, toisaalta harmittanutkin. 

Järkkyväthän koska vastailet ja yrität puolustella. Jos asialla ei olisi väliä, et puolustelisi. Jone Nikulaa ei ole miesmäinen, vaan pelkkä parrakas neiti joka esittää miesmäistä. Kehtaa sanoa raiskauksen uhrille että et vain kato anna pelolle valtaa.

Jone Nikulahan on juuri "äijäilijä", ja sanot itsekin sen olevan hyvin miesmäinen. Heti perään sanot että miehuudestaan eniten epävarmat pyrkivät todistamaan miehuuttaan äijäilyllä. Efektiivisesti sanot Jone Nikulan olevan miehuudestaan epävarma. Kannattaisi miettiä ennen kuin painaa lähetä-nappia.

:)

Vierailija
45/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko miesauto sitten joku iso citymaasturi? Entä nostaaako se tuntemusta siitä, että olen mies? Minulla ei ainakaan nostaisi, vaan jos ajaisin sellaisella, niin minua nolostuttaisi, koska minusta tuntuisi, että miksi yritän todistaa olevani mies ajamalla panssarivaunun kokoisella autolla. Tuntisin myös itseni jotenkin vajaaälyiseksi, koska kiinnittäisin itseni (minä-tuntemukseni) fyysiseen tavaraan, eli siihen isoon autoon. Tuntuisi, kuin minua olisi huijattu ja suostuisin tanssimaan jonkun pillin mukaan.

Mutta... juurihan kuvailit että ongelmasihan lähtee itsestäsi jos kiinnität itsesi, minä-tuntemuksesi fyysiseen tavaraan, eikä siitä autosta.

Busted :D

Vierailija
46/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On playeriliike mieheltä käydä joogaamassa, koko sali täynnä pyllisteleviä naisia..

M41_08

Vierailija
47/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta... juurihan kuvailit että ongelmasihan lähtee itsestäsi jos kiinnität itsesi, minä-tuntemuksesi fyysiseen tavaraan, eikä siitä autosta.

Busted :D

Tosiaan, pikkuautolla ajava tai muuten isoja halveksuva liittää kuin liittääkin minä-tuntemuksensa fyysiseen tavaraan omassa mielessään, mutta ei halua tulla nähdyksi sellaisena. Kuitenkin se ominaisuus on siellä omassa päässä.

Vierailija
48/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On playeriliike mieheltä käydä joogaamassa, koko sali täynnä pyllisteleviä naisia..

M41_08

Joo pleijeri, tirkistelijä. Oikeasti tuo on naisesta aika epämiellyttävää näin lievästi sanottuna.

Vierailija
49/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki autot auto Detroitista itään ovat neitiautoja :D 

Ja voi vielä täsmentää, että neitiautossa on kahdeksan sylinteriä ja iskutilavuus yli 300 kuutiotuumaa.

Vaikka itse olenkin neiti, niin en aja neitiautolla. Kesäautona C5 avo-Vette =)

Vierailija
50/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki autot auto Detroitista itään ovat neitiautoja :D 

Ja voi vielä täsmentää, että neitiautossa on kahdeksan sylinteriä ja iskutilavuus yli 300 kuutiotuumaa.

Vaikka itse olenkin neiti, niin en aja neitiautolla. Kesäautona C5 avo-Vette =)

Piti ihan googlata, kun en autoista tajua mitään, mutta tuo on kyllä kaukana neitiautosta!

Mun auto varmaan menee siihen neitiauto -luokkaan --> Toyota Yaris Hybrid

Vierailija
51/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avaus ja siihen tulleet vastaukset voi toimia vain suomessa missä ei ole ruuhkia ja parkkipaikat löytyvät mistä tahansa. Olkaa hyvä ja menkää vaikkapa Roomaan niillä älyttömänkokoisilla ei-neitimäisillä jättiläismaastureilla jotka on tarkoitettu sotilaskäyttöön ja katsokaa kun neitimäiset autot pysäköi sinne tänne miten sattuu ja poikittain. :D

Vierailija
52/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä avaus ja siihen tulleet vastaukset voi toimia vain suomessa missä ei ole ruuhkia ja parkkipaikat löytyvät mistä tahansa. Olkaa hyvä ja menkää vaikkapa Roomaan niillä älyttömänkokoisilla ei-neitimäisillä jättiläismaastureilla jotka on tarkoitettu sotilaskäyttöön ja katsokaa kun neitimäiset autot pysäköi sinne tänne miten sattuu ja poikittain. :D

Tietääksemme olemme suomessa, ja jossa on tilaa.

Vierailija
53/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleenpunainen Land Rover!

Tähän eri. Vaaleanpunaisia Lantikoita käytti miehistä miehisimmät miehet, eli Britannian SAS-erikoisjoukot. Kutsuivat niitä nimellä Pink Panther!

http://www.eliteukforces.info/gallery/vehicles/sas-pink-panther-land-ro…

Vierailija
54/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41_08

Ja pyllisteleviä miehiä trikoissaan ?  Kuulostavat tosi pleijeriltä  :D

Vierailija
55/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai, että ketjun vastaukset pätee kaikkialla muualla maailmassa paitsi suurkaupunkien ydinkeskustoissa.

Vierailija
56/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41_08

Ja pyllisteleviä miehiä trikoissaan ?  Kuulostavat tosi pleijeriltä  :D

Pleijeri on pleijeri ja reikä on reikä...

Vierailija
57/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41_08

Ihan yhtä playeriä kuin saunanikkunasta kurkistelu.

Prius.

Vierailija
58/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaikki pikkuautot pl. vanhat Minit ja Kupla

- Kaikki ranskanperunat (vaimo pakottanut ostamaan)

- Hybridit, sähköautot sun muut trendiviritykset

Siinäpä ne sitten oli. Joskus huvittaisi nähdä miten käy kun jonkun trendipellen pistäisi täsypitkän jenkin ohjaksiin, siis sellaisen jota hallitakseen täytyy olle tosi mies jolla  on munaa. Varmaan huutaisi äitiä apuun ja laskisi alleen :D

Vierailija
59/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen saksalaisten pikkumallit. Miehet ajavat Audi A6:lla, naiset korkeintaan A3:lla. Samoin miehet ajavat bemarin 5- sarjalla, naisille ja naismaisille miehille käy 1- sarja. Mersun ruma a-sarja aiheuttaa myötähäpeää.

Vierailija
60/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku BMW, Audi tai vastaava merkki joka oli in 90-luvulla.

Kyllä. 1-sarjan BMW on äärimmäinen neitiauto.

Itsellä oli joskus viritetty 135i josta nopeudenrajoitin tietenkin poistettu.

Youtubesta löytyy pätkä jossa Autobahnilla ajetaan sellaisella yli 300 km/h GPS:n mukaan.

Ihan kiva neitiauto oli. :)