Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin neitiauto?

Vierailija
29.08.2017 |

Siis millä ajaen mieskin muuttuu neidiksi tai ainakin näyttää siltä. Prius?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku BMW, Audi tai vastaava merkki joka oli in 90-luvulla.

Kyllä. 1-sarjan BMW on äärimmäinen neitiauto.

Päinvastoin. Pienempi auto on urheilullisempi. BMW M140i antaa paljon hupia kohtalaisella käytettävyydellä ja kohtuullisella hinnalla.

Vierailija
22/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6975 kirjoitti:

Ajan punaisella pienellä autolla ja olen mies. Tunnen myös itseni erittäin miehiseksi, mutta minulla ei silti ole tarvetta mieshuoneelle tai äijäilloille, vaan käyn joogassakin normaaleilla tunneilla. Ei ole tarvetta säälittävälle äijäjoogalle. En myöskään äijittele ketään puheessani, enkä halua, että minua äijitellään.

-Punainen

-Pieni

-Jooga

= Kannattaa ihan oikeasti punnita sitä "miehuuttaan" uudelleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa BMW-miehet, jotka kuvittelevat muiden olevan kateellisia siitä lainalla ostetusta saastepaskasta. Teslasta voisinkin olla kateellinen.

Mistä luulet voivasi luotettavasti kuvitella mitä muut kuvittelevat?

Tesla se vasta onkin neitiauto.

Kyllä kelpaisi P100D:llä "neiteily". Ai että kun pääsisi joskus nolaamaan kyykkypyöriään vinguttelevia motoristivajakkeja sillä. Vai mitä ihmeen "bombereita" ne rikolliset nyt onkaan.

Vierailija
24/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ranskalaiset autot. Niillä nyt ei aja kukaan tolkun nainenkaan.

Vierailija
25/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Mersun pikku avoauto, olisiko ollut SLK. Nautterravan näköisiä kopperoita ja sitten vanhan äijät ajalee niillä kuin maailmanomistajat :)

Vierailija
26/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miesauto sitten joku iso citymaasturi? Entä nostaaako se tuntemusta siitä, että olen mies? Minulla ei ainakaan nostaisi, vaan jos ajaisin sellaisella, niin minua nolostuttaisi, koska minusta tuntuisi, että miksi yritän todistaa olevani mies ajamalla panssarivaunun kokoisella autolla. Tuntisin myös itseni jotenkin vajaaälyiseksi, koska kiinnittäisin itseni (minä-tuntemukseni) fyysiseen tavaraan, eli siihen isoon autoon. Tuntuisi, kuin minua olisi huijattu ja suostuisin tanssimaan jonkun pillin mukaan.

Vierailija
27/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ransiksethan ovat upeita ajaa. Toisin kuin joku Toyota, joka ei mene edes moottoritiellä suoraan.

Vierailija
28/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Mersun pikku avoauto, olisiko ollut SLK. Nautterravan näköisiä kopperoita ja sitten vanhan äijät ajalee niillä kuin maailmanomistajat :)

*naurettavan

Vierailija
29/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on totta, eikä niitä korjaa tolkun mieskään.

Vierailija
30/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko miesauto sitten joku iso citymaasturi? Entä nostaaako se tuntemusta siitä, että olen mies? Minulla ei ainakaan nostaisi, vaan jos ajaisin sellaisella, niin minua nolostuttaisi, koska minusta tuntuisi, että miksi yritän todistaa olevani mies ajamalla panssarivaunun kokoisella autolla. Tuntisin myös itseni jotenkin vajaaälyiseksi, koska kiinnittäisin itseni (minä-tuntemukseni) fyysiseen tavaraan, eli siihen isoon autoon. Tuntuisi, kuin minua olisi huijattu ja suostuisin tanssimaan jonkun pillin mukaan.

Juuri näin. Ei se vammainen "äijäauto" naista paljon lohduta sitten sängyssä.

Vierailija
31/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa BMW-miehet, jotka kuvittelevat muiden olevan kateellisia siitä lainalla ostetusta saastepaskasta. Teslasta voisinkin olla kateellinen.

Vaikka ei edes hybridimallia ostaisi, niin kyllä nykyautot ovat niin kulutuksen kuin kierrätyksen kannaltakin kaikkea muuta kuin "saastepaskoja" aiempiin vuosikymmeniin verrattuna. Teslasta et olisi kateellinen, jos olisit ensin ollut saksalaisen premium-auton kyydissä ja sitten menisit sen sadantonnin sähkötojotan kyytiin kovien muoviosien räminää ja krahinaa kuuntelemaan.

Vierailija
32/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi Peugeot olla uusimmissa katsastustilastoissa yhtä luotettava tai luotettavampi kuin Honda, Mazda jne, että näin se maailma muuttuu..

Vierailija
33/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut, että jonkun tietyn automallin käyttäminen olisi jotenkin 'neiteilyä'. Sen kyllä tiedän, että aivan turhan moni aikuinen mies ajaa aivan turhan suurella autolla. Ja liian moni nuori mies kuvittelee jonkun bemarin tai vectran olevan jotenkin miehekäs, varsinkin jos siinä on alumiinivanteet alla. Eihän ne mitään machoautoja ole, vaan nuorison massa-autoja.

Vierailija
34/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta... juurihan kuvailit että ongelmasihan lähtee itsestäsi jos kiinnität itsesi, minä-tuntemuksesi fyysiseen tavaraan, eikä siitä autosta.

Vierailija
35/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei edes hybridimallia ostaisi, niin kyllä nykyautot ovat niin kulutuksen kuin kierrätyksen kannaltakin kaikkea muuta kuin "saastepaskoja" aiempiin vuosikymmeniin verrattuna. Teslasta et olisi kateellinen, jos olisit ensin ollut saksalaisen premium-auton kyydissä ja sitten menisit sen sadantonnin sähkötojotan kyytiin kovien muoviosien räminää ja krahinaa kuuntelemaan.

Olen Teslaa ajanut eikä rämissyt kyllä yhtään. Helppohan se bensalotjissa on kun kaikki kolinat ja rahinat peittyvät moottorin metelin alle..

Vierailija
36/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä vaikka lotota, jos sillä konstilla saisit rahaa omaan Bemariin.

Vierailija
37/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6975 kirjoitti:

Ajan punaisella pienellä autolla ja olen mies. Tunnen myös itseni erittäin miehiseksi, mutta minulla ei silti ole tarvetta mieshuoneelle tai äijäilloille, vaan käyn joogassakin normaaleilla tunneilla. Ei ole tarvetta säälittävälle äijäjoogalle. En myöskään äijittele ketään puheessani, enkä halua, että minua äijitellään.

-Punainen

-Pieni

-Jooga

= Kannattaa ihan oikeasti punnita sitä "miehuuttaan" uudelleen...

Heh, minun tuntemukseni ei järky miehuudesta, vaikka ajaisin vaaleanpunaisella minillä. Minulla on katsos niin vahva tuntemus siitä, että minun ei tarvitse todistaa sitä tekemisilläni. Jone Nikulakin käy joogassa. Jone Nikula on hyvin miesmäinen. Kyllä se on katsos niin, että miehuudestaan eniten epävarmat pyrkivät todistamaan miehuuttaan äijäilyllä. Minua on aina naurattanut tämä ilmiö, toisaalta harmittanutkin. 

Vierailija
38/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen mini cooper

Vierailija
39/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä niillä on neiteilyn kanssa? Mersun kaksipaikkaisethan ovat, kuten sanoit, tyypillisesti (varakkaiden) pappojen sporttiautoja. Sulla on erikoinen määritelmä "neitiautolle". 

Vierailija
40/78 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi Peugeot olla uusimmissa katsastustilastoissa yhtä luotettava tai luotettavampi kuin Honda, Mazda jne, että näin se maailma muuttuu..

On niillä nykyään ulkonäkökin kunnossa. Kauniita kuin ranskalaiset naiset.