Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
29.08.2017 |

Meillä meni näin että kaveri ihastui veljeeni (Huom ollaan molemmat yli kolmekymppisiä eikä todellakaan teinejä) no kaveri kysyi/vaati minua puhumaan veljelleni hänen puolestaan ja niin tein. Veli sanoi kyllä ja menivät treffeille ja seurustelivat tyyliin pari viikkoa kunnes erosivat sen takia että kaverille selvisi että veli ei ole yhtä korkeakoulutettu kuin hän ja 'vain' ammattikoulun käynyt vaikka hyvässä työpaikassa onkin. Siitä siis minulle suututtiin kun en ollu maininnut noin 'tärkeästä' asiasta. Piti mykkäkoulua kauan ennen kuin tajusi pyytää anteeksi käytöstään

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin Tinder-naiselta, että onko kakkuni jo valmiina kun hänellä luki profiilissaan, että leipoo hyviä kakkuja. 

Vierailija
22/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin eilen oli palstalla oma mies suuttunut siitä että nainen käyttää koruja ,siis korviksia ja kaulakoruja (perustelut mieheltä ,ett'ä laittautui liikaa..)  huh hellettä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies suuttui mulle kerran totaalisesti kun aamuyön aikana mulla alkoi migreenikohtaus. Se oli sillä kertaa niin paha että mä konttasin pesuhuoneeseen makaamaan ja oksentelemaan kivuissani. Lääkkeistä huolimatta kohtaus ei mennyt aamuun mennessä ohi, varmaankin siksi että oksensin migreenilääkkeet ulos. 

No, mä makasin hiljaa paikoillani pesuhuoneessa ja miehen olisi pitänyt viedä lapset sen takia hoitoon. Sinä aikana kun lapset oli aamupalalla mies tuli ja huusi mulle naama punaisena miten teeskentelin koko touhun. Mies tiesi vallan hyvin että mulla ON migreenikohtauksia ja kovat äänet sekä sattuu saatanasti että tekevät pahaa. Ja huuto jatkui vielä kun itkin ja oksensin ja pyysin olemaan hiljaa. Kun mies lähti viemään lapsia, hän piti huolen että joka ainoa ovi paukahti kunnolla kiinni.

Iltapäivällä kun mies tuli töistä ja olin jo toipunut migreenistä loppukrapulaa lukuunottamatta, hän ei sanallakaan pyytänyt käytöstään anteeksi tai kysynyt vointiani. Toki vittuili myöhemmin siitä miten säälittävältä näytin oksennellessani kun ei edes hiukset olleet hyvin.

Kyllä. On nykyään ex-mies, ja noihin aikoihin mun rakkauteni ja kunnioitukseni häntä kohtaan alkoi kuolemaan.

Mulle on suututtu myös siitä, että mulla on migreeni. Ei siis olla uskottu, että on kipeä, vaan jankattu: "Mulla on ihan kauhee olo, hirvee migreeni, niin oon nyt vähän hiljainen, ettet sitten ihmettele".

" - Ai... Ootko jostain vihainen, oot aika ärtyneen näköinen".

"En, vaan mulla on migreeni, on tosi kipee olo ja just siksi sanoin ettet ihmettele, miksi oon nyt hiljainen ja tuskaisen näköinen".

"- Okei. No mut onks nyt siis ihan varma kans ettet ole jostain vihainen".

"En kun mulla on MIGREENI! Migreeni! Oon tosi kipee nyt! Usko jo!"

"- Niin mutta siks kysyn, kun exäkin aina sanoi ettei se oo vihainen mutta kuitenkin oli. Te naiset ootte sellasia ettei ikinä voi tietää..."

"No mä lupaan että mä sanon jos oon vihainen, mutta mulla on NYT ...ttu MIGREENI!"

"- No miks sä olet sitten noin ärtynyt jos et kerran ole vihainen?"

"No nyt alan kyllä pikkuhljaa olla vihainen, kun et usko!"

"- No niin, mähän arvasin, eli OOT vihainen"

Kilttimies oli oikeassa. Vihainenhan sitä siinä vaan yritti narrata viisaampaa ihmistuntijaansa.

Vierailija
24/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui koska minulla oli kuukautiskipuja, enkä ollut riittävän iloinen. Kyseinen suhde jäi aika lyhyeksi.

Toinen ex suuttui kännitöpeksintänsä jälkeen siitä, etten ole koskaan humalassa. Pyysi myös anteeksi. Se suhde kesti pidempään.

Vierailija
25/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suhtaudun neutraalisti turvapaikanhakijakysymykseen.

Olet joko puolella tai vastaan, tai jos et ole, niin olet "omia" mielipiteitä omaamaton nynny.

Tai pelkuri joka ei uskalla sanoa mitä mieltä oikeasti on.

Demonstraatio livenä. :D

Vierailija
26/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katottiin hullun exän kanssa Sinkkuelämää ja se kysyi ketä hahmoa muistutan, vastasin että kaikki ystävät sanoo et oon just niinku Miranda (niinku oonkin) ni exältä meni kuppi nurin täysin, huusi että miksen voi samaistua Carrieen ja haukkui Mirandan ja mut pystyyn. Hohhoijaa lepposa tv ilta!

Vierailija
27/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin mieheltä seksiä. Minun olisi kuulemma pitänyt tietää että hänellä on selkä kipeä. Ei tosin ollut sanonut siitä mitään.

Vierailija
28/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli iso remontti kesken muuton jälkeen,ei portaita, keittöstä jäljellä pelkkä "ranka" yms. Sukulaisperhe suuttui kun emme huolineet heitä ja heidän 4 lastaan yökylään.

Meidän sukulaisperhe taas väen vängällä tuli kylään vaikka kuinka sanoin että nyt on remppa kesken, ei mahdu. Sitten olivat nyreinä kun lähes kaikki lelut ja pelikoneet oli poispakattuina.

Mutta hölmöin suuttuminen oli juuri tuon sukulaisperheen äidin kanssa. Soitti minulle kesken työpäivän (ihan hyvin tiesi minun olevan töissä). Olin unohtanut puhelimen äänelliselle, joten äkkiä vaan hylkäsin puhelun kesken palaverin. Eipä enää suostunut vastaamaan puheluihini, kun muka löin luurin ilkeyttäni korvaan. Ei puhunut minulle viikkoihin. Perusteli vielä, että erityisherkkänä kyllä aistii, että tahallani ja pahuuttani olin vastaamatta.

Vierailija
29/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet joko puolella tai vastaan, tai jos et ole, niin olet "omia" mielipiteitä omaamaton nynny.

Päinvastoin. Mielipiteeni pohjautuu asiaan eikä tunnepohjaiseen kohkaukseen.

Vierailija
30/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Mielipiteeni pohjautuu asiaan eikä tunnepohjaiseen kohkaukseen.

No et tainnut ymmärtää viestiä.

Vierailija
31/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin exälleni joka aamu puuron samalla kuin itselleni. Samalla laitoin hänelle kahvin tulemaan ja korjasin myös astiat kun hän memi laittamaan itseään valmiiksi (ja huom! Minä olen se nainen...)

Kerran aamulla suuttui kun en ehtinytkään pestä puurokattilaa kuten yleensä, vaan jätin sen vain likoamaan lavuaariin kun tuli kiire.

Vierailija
32/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuhjuinen ämmä alkoi terassilla joku kesä vaahtoamaan pe-päivä n.klo12 kuinka munlaiseni paskat luuserimiehet pilaa Suomen, kun vaan dokailee arkenakin keskellä päivää, eikä mene töihin tosimiesten lailla.

No. Kuuntelin aikani sitä spugeakan lässytystä ja totesin juuri tulleeni 22-10, 12h yövuorosta ja tehneeni tälle päivää jo 10h töitä. Kunhan tuttuja aattelin kauniina päivänä tuopposella moikata. Maatuska lähti naama punasena puhisten menemään...

Vierailija
33/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin mieheltä seksiä. Minun olisi kuulemma pitänyt tietää että hänellä on selkä kipeä. Ei tosin ollut sanonut siitä mitään.

Voi sitä miljoonan asian listaa, jotka miehen pitäisi naisesta tietää, vaikka niistä ei mitään selkeitä merkkejä olisi. Ja vaikka olisikin, niin samaan asiaan voi olla 5min päästä ihan eri reaktio, riippuen kulloisestakin mielialan vaihtelusta. 2nokun ne hormoonit tai pörmöönit tai yhen jutan just tulle puhelu...jeesus.

Vierailija
34/41 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa, ja huomasin että edessäni oli ahdas kohta jota kohti käveli rullaattorimummo. Normaalisti altaiden väliin mahtuu 2 ostoskärryä rinnakkain, mutta nyt siellä oli joku kaupan rullakko joka tukki tien niin että sen ohi ei olisi kärryjen kanssa mahtunut. Menin mummon ohi normaalia kävelyvauhtia ja ehdin kapeaan kohtaan kun mummo oli vielä noin 2 m päässä. Siitäkön tämä riemastui ja alkoi kovaan ääneen sättiä minua epäkohteliaasta vanhusten ohittelusta tms. Ja huom, en tehnyt mitään äkkiliukahdusta, vaan tosiaan normaali kävelyvauhti ja ehdin pullonkaulaan niin että välimatkaa mummoon oli reilusti.

Kaupassa pitää kulkea JONOSSA!11!!! :,D

Vierailija
35/41 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimeni oli korjattavana ja käytin sillä välin vanhaa Nokian 3310-puhelintani. Olin kaverin kanssa kaupassa kun puhelin soi. Vastasin siihen ja sillä välin kaveri oli paennut toiselle puolen kauppaa. Kun kysyin syytä, hän sanoi "No täytyykö sun esittää jotain wannabe hipsteriä, miksei sulla ole samanlaista puhelinta kun kaikilla muillakin" Tämän jälkeen esti minut facebookissa eikä vastannut enää puhelimeen.

Vierailija
36/41 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni katkaisi välit tehtyään oharit itse ehdottamansa lomareissun kanssa. Olimme varanneet mökin reissua varten ja maksaneet siitä ennakkomaksun puoliksi.

Ystäväni ilmoitti sähköpostilla, ettei voikaan tulla reissuun, maksoi tililleni minun ennakkomaksun puolikasta vastaavan summan, eikä ole vastannut posteihini tai tekstiviesteihini sen koommin. :-( En ymmärrä.

Vierailija
37/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aikuinen ihminen kiusasi minua monilla eri tavoilla esim. nimittelemällä minua, huomauttelemalla ulkonäöstäni ilkeällä tavalla ja nauramalla sille miten hassun näköinen olen. Kerran sitten minulta meni lopulta hermo ja tein hänelle selväksi, että hänen käytöksessä on sopimatonta ja en enää aio hyväksyä hänen kohdaltaan huonoa käytöstä. Hän sitten katsoi minua hämmentyneenä, alkoi itkemään ja huusi kuinka kamala ja ilkeä ihminen minä olen ja että hän ei ole tehnyt mitään pahaa. Siis hänen mielestä on hyväksyttävää kiusata minua ja kun minä ihan asialliseen sävyyn tein hänelle selväksi, että ettei se ole sopivaa niin minä olen kamala ihminen kun en enää anna kiusata itseäni?

Vierailija
39/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tää "omituisin", mutta en muista että mulle olisi mistään muustakaan suututtu, minusta tämä oli outo:

Mun piti varata hotellihuoneet meille neljälle erääseen vapaaehtoistoimintaan kuuluvalle työntekijälle. Siis kaksi kahden hengen huonetta. Niissä sitten olikin parisängyt. En ollut ikinä ennen varannut hotellihuoneita, en edes tiennyt että kuulemma olisi voinut mainita "erilliset pedit". Olin aikaisemmin ollut samaisen porukan kanssa hotellissa ja yksi toinen oli tehnyt hotellivarauksen, jolloin jouduin nukkumaan toisen akan kanssa samassa parisängyssä. Luulin että se on normi, enkä ehkä siksi osannut vaatia erillisiä petejä. Mutta hitto  yksi suuttui mulle ja piti naurettavan huutokonsertin siitä. Sanoin, että saa seuraavalla kerralla varata itse oman huoneensa, niin saa mitä tahtoo.

Vierailija
40/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainannut rahaa tupakkaan, tämä ex- ystäväni lainaili rahaa milloin minkäkin syyn varjolla ja lupasi maksaa takaisin, joka kerta piti pyytää, että maksaisi lainansa. Kun maksoi, niin tuli päiviä luvatun jälkeen. Sen kerran kun en lainannut, tuli haukkumaviesti ja laittoi välit poikki, no hyvä niin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän