Miespuolinen kaveri oli nähnyt ihan täydellisen naisen, kunnes...........
Meidän miespuolinen ja sinkku kaveri (minulla on oma aviomies ja tämä tyyppi on siis yhteinen kaverimme, huom) kertoi että oli nähnyt viikonloppuna täydellisen näköisen naisen.
Kuvaili että kiiltävät hiukset ponnarilla, tasaisen näköinen iho, valkoiset hampaat ja sellainen meikki joka ei näytä liian meikatulta (nudemeikki bb-voiteineen, oletan) eikä liian paksuja miesmäisiä kulmakarvoja kuten joillakin näkee ja ne ovat miesten mielestä luotaantyöntäviä naisella, uutta tämäkin.
Siistit klassiset vaatteet eikä paljastelevan tyrkyn näköinen, ja vartalo hoikan ja normaalin väliltä ja ehkä vähän yli 170-senttiä pitkä, mutta vasta sitten oli kuulemma huomannut että mikä oli täysin "turn-off".
Oli lopulta katsonut alaspäin naisen jalkoihin ja kengän koko oli kuulemma näyttänyt suuremmalta kuin 38! Siis mitä?
39+ on kai sentään vielä aika sopiva jalan ja kengän koko vähän yli 170-senttiselle naiselle? Olin niin häkeltynyt tuosta jalkakommentista etten saanut tilanteessa sanaa suusta ja asia tuli mieleen nyt. Siksi kysyisin että oletteko törmänneet vastaavaan ja onko monilla miehillä jokin kummallinen geishajalkafetisti, että naisella pitäisi olla pieni töpöjalka?
Vertailun vuoksi, itse olen 167-senttinen, ja kengän kokoni on 38,5 eikä minun mieheni ole koskaan sanonut minun jalkojani tai kenkiäni isoiksi.
Kommentit (46)
Kukaan mies (hetero) ei taatusti kuvaile noilla sanoilla näkeemäänsä kaunista naista, ihan selvästi naisen tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180cm ja oma poikaystävä sanoo mun 39-koon jalkoja lapsen jaloiksi. :D
Ite oon 178 cm ja jalka myös ton 39. Saan myös usein kuulla, että mulla on siro jalka.
En tiedä kumpi on typerämpi, ap:n kaveri vai ap itse. Tai sitten jollain todellakin on tylsää koulussa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpi on typerämpi, ap:n kaveri vai ap itse. Tai sitten jollain todellakin on tylsää koulussa.
Ap joka on nainen ihmetteli tuota toisen naisen kengän koon mollausta, miksi hän olisi typerä?
Tai vaihtoehtoisesti sinuun (kanoottiisi) osui ja pahasti.
Teineille aikaa koulutöiden lomassa tehdä näitä joutavia aloituksia.